Gjest Nivvy Skrevet 5. mars 2003 #61 Del Skrevet 5. mars 2003 Noa , så søt liten flaske med perle i Like dekorative som godluktende! ...har også Laura og Miracle, men Noa som klar favoritt. ( fått maaaange spørsmål om hvilken parfyme det er pga den gode lukten, ene som spurte brukte den faktisk selv, men synes den luktet bedre på meg, hehe! ) Er litt merkelig med parfyme, lukter godt på noen, men bedre på andre. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 5. mars 2003 #62 Del Skrevet 5. mars 2003 Har dessverre gått tom for Chanel No. 5 som er min yndlingsparfyme. Har ikke råd å kjøpe påfyll akkurat nå . Derfor har jeg i dag på meg Miss Dior, hadde en liten rest av den i kjøleskapet. Akkurat den duften er veldig vårlig på en måte og passer ikke helt på denne tiden kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 5. mars 2003 #63 Del Skrevet 5. mars 2003 Æsj, har blitt allergisk mot parfyme så det bruker jeg ikke lengre . Det hender jeg tar en dusj på bh'n i blant (etter tips fra ei venninne) og da er det en eau de toilette fra D&G (Feminine tror jeg den heter). I gamle dager brukte jeg Chanel No. 5, når jeg kjenner duften av den strømmer minnene på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2003 #64 Del Skrevet 5. mars 2003 To days choice : Eternity fra Calvin Klein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå