Transe Skrevet 3. mars 2003 #41 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg bruker ALLURE CHANEL, den passer meg utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. mars 2003 #42 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag bruker jeg også Allure. Jeg bare elsker parfymene fra chanel, disse lukten passer godt til meg.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. mars 2003 #43 Del Skrevet 3. mars 2003 Laura (Laura Biagiotti) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 3. mars 2003 #44 Del Skrevet 3. mars 2003 Laura fra Laura Biagotti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 3. mars 2003 #45 Del Skrevet 3. mars 2003 Addict fra Dior Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2003 #46 Del Skrevet 3. mars 2003 mania fra georgio armani min absolutt favoritt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #47 Del Skrevet 3. mars 2003 I dag ble det Cerrutti Image Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 3. mars 2003 #48 Del Skrevet 3. mars 2003 J`adore mmm :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. mars 2003 #49 Del Skrevet 3. mars 2003 Versace Woman i dag også Fikk den av mamma i helgen og synes den er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mars 2003 #50 Del Skrevet 3. mars 2003 Bruker ikke parfyme daglig, men hvis jeg har på meg er det enten "Touch" fra Burberry, eller Jean Paul Gaultier "la femme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 4. mars 2003 #51 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg går heller ikke med parfyme daglig, men min absolutte favoritt er Escada-Sentiment... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. mars 2003 #52 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har på meg "White" fra Armani. Er blitt helt hekta på den i det siste, og kjøpte like gjerne hele serien med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. mars 2003 #53 Del Skrevet 4. mars 2003 Bruker nesten aldri parfyme, synes det lukter kvalmt av nesten alle, blir sår på tunga... Bruker av og til Naomagic eller ren Muskolje. Noen som har prøvd den nye Lolita?? Har hørt den skulle være god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 4. mars 2003 #54 Del Skrevet 4. mars 2003 Donna fra Sergio Tacchini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mars 2003 #55 Del Skrevet 4. mars 2003 I dag fallt valget på Jean Paul Goultier ..(rett skrevet?? hehe)- en sånn damefigur - men ikke den med korsett eller noe slikt- tror det finnes det også nemlig . Denne min er helt enkel . Litt mektig duft til tider ...men jeg kjenner den jo ikke når jeg har den på meg selv Bruker forøvrig alltid perfume av ett eller annet slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 4. mars 2003 #56 Del Skrevet 4. mars 2003 CHIC Carolina Herrera Deilig "hverdagsparfyme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. mars 2003 #57 Del Skrevet 4. mars 2003 Narcisse fra Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 4. mars 2003 Idag har jeg på meg "laura" ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2003 #59 Del Skrevet 4. mars 2003 For tiden bruker jeg Deep Red Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi Skrevet 4. mars 2003 #60 Del Skrevet 4. mars 2003 Ysatis- min aller beste favorittparfyme Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå