angelou Skrevet 12. juli 2007 #501 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal ha oss frabedt at vi surrer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 #502 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal ha oss frabedt at vi surrer altså Vi har nemlig full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juli 2007 #503 Del Skrevet 12. juli 2007 Var kanskje bare Impala som surret litt. Skal inn 10.30 i morgen. Så rundt kl 11.10 forventer vi deg her i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal ha oss frabedt at vi surrer altså Nei for all del! Så rundt kl 11.10 forventer vi deg her i morra Absolutt ikke. Nå har det seg ikke slik at jeg akkurat bor ved sykehuset vet du.. Så du må nok plusse på tid for litt shopping, spising og en times kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 #505 Del Skrevet 12. juli 2007 Nei for all del! Absolutt ikke. Nå har det seg ikke slik at jeg akkurat bor ved sykehuset vet du.. Så du må nok plusse på tid for litt shopping, spising og en times kjøring.. Like greit å titte inom i kveldinga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #506 Del Skrevet 12. juli 2007 -Eller på mandag.. Har pålagt meg selv nett-fri i helgene og på kveldene nå i sommer. Men hvis jeg reiser innom på kontoret etterpå, så skal jeg nok stikke innom her en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 #507 Del Skrevet 12. juli 2007 Må vi vente helt til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 #508 Del Skrevet 12. juli 2007 Mandag Da er det ikke sikkert jeg får sjekka en gang, for det er flere sommergjester enn oss hos mamma og pappa, og de ligger der inne pc'n er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kommer nok helt sikkert til å ta meg en tur innom her i morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juli 2007 #510 Del Skrevet 12. juli 2007 Du gir etter for presset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 #511 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kommer nok helt sikkert til å ta meg en tur innom her i morgen jeg! Puh. Ble lettet nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #512 Del Skrevet 12. juli 2007 Bare 13 timer og 20 minutter igjen!... --jeg tipper gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juli 2007 #513 Del Skrevet 12. juli 2007 Absolutt ikke. Nå har det seg ikke slik at jeg akkurat bor ved sykehuset vet du.. Så du må nok plusse på tid for litt shopping, spising og en times kjøring.. -Eller på mandag.. Har pålagt meg selv nett-fri i helgene og på kveldene nå i sommer. Men hvis jeg reiser innom på kontoret etterpå, så skal jeg nok stikke innom her en tur. Jeg kommer nok helt sikkert til å ta meg en tur innom her i morgen jeg! Det MÅ du bare!! Ellers så går det jo å sende en melding til meg Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 13. juli 2007 #514 Del Skrevet 13. juli 2007 Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. juli 2007 #515 Del Skrevet 13. juli 2007 Lykke til i dag! Jeg tipper på tvillinger! Én gutt og én jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. juli 2007 #516 Del Skrevet 13. juli 2007 Bare 13 timer og 20 minutter igjen!... --jeg tipper gutt.. Lykke til i dag! Jeg tipper på tvillinger! Én gutt og én jente. Jeg tipper jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 #517 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg tipper ingenting enda jeg - men er innom for å ønske deg en god ferie - nå er det fri i angelou-heimen Skal stikke innom og oppdatere meg litt seinere idag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juli 2007 #518 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan gikk det??? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #519 Del Skrevet 13. juli 2007 Rask oppdatering: Endelig har vi fått sett den lille! Alt var helt normalt og alt så veldig bra ut. Men av en eller annen grunn var "han" så sjenert at jordmor turte nesten ikke tippe hva det er.. Men hun sa at hun tok en råsjanse med å si at det er en gutt. Så da får vi bare.. Jeg sippa nesten hele veien til sykehuset og gråt hele veien tilbake.. Hehe.. Helt tom jeg nå. Denne dagen tappa meg helt. Akkurat nå er jeg bare så kjempe glad for at alt ser så bra ut. Den lille lå forresten med hodet ned og med ryggen opp. Det gjorde det helt håpløst i forhold til bilder, men fikk med ett der vi i allefall ser ryggen og den søte rumpa.. :rødme: Terminen ble forresten flyttet fram en uke. Ny termin er altså 7.desember. Det er jeg bare super hayppy for. Da er vi nok hjemme med den lille i god tid før jul! Åhhh, jeg er så lykkelig! Vet ikke om det er lov å si det.. Og jeg får dårlig samvittighet for å gjøre det.. Men jeg er faktisk litt skuffet over UL.. Vet ikke hva jeg forventet meg jeg, men for det første var jordmor totalt uinteressert i meg, hun kunne ikke svare på de enkle spørsmålene vi hadde. Vi spurte om hvor lang babyen var, hvor tung babyen kunne være, om magen var "normalt" stor i forhold til det hun hadde sett før og sånne tulleting som egentlig ikke betyr så mye. Men det er noe med følelsen av å bli hørt.. Jeg spurte også om smertene jeg har under ribbeina, men hun bare sa at det hadde hun aldri hørt om. En ærlig sak det altså, men det var litt med måten hun prøvde å unngå spørsmål på. Hun rota veldig på graviditetsskjemaet mitt også. Så hun måtte sette piler, forandre datoer og styre.. Hun kryssa også av at det var tvillinger. Noe det ikke var. Og på toppen av det hele glemte hun å sende med oss bilder! Sikker vi som skulle passa på det selv, men i lykkerus over alt som hadde skjedd så dansa vi bare ut av kontoret. Vel ute av sykehuset, måtte vi løpe opp igjen.. Tror sambo hadde rett når han antydet at hun dette kanskje var en sommerjobb.. Men alt dette har selvfølgelig ingenting å si! Det viktigste var at vi fikk se den søteste lille babyen vi har sett og at alt var bra med han! På mandag skal jeg ringe majorstueklinikken og bestille en ny UL. Men ettersom vi har sett han i dag, så skal vi vente ett par mnd før vi hilser på igjen. Etterpå ble det tid til en shoppingrunde. Kjøpte 6 gensere og 4 bukser.. Jada, var i shoppinghumør i dag.. Var innom mamma og de på middag før vi suste hit slik at min kjære rakk fotballtrening. Nå sitter jeg her med "på vei" av Gro Nylander og skal se om jeg får lest litt i kveld. Jeg skal ta en dagbokrunde, men det blir ikke nå. Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. juli 2007 #520 Del Skrevet 13. juli 2007 Så bra at alt var som det skulle :juhu: Selv om resten av opplevelsen kunne vært bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå