Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Flyttet alt inn i bloggen jeg! *

Endret av Isdronningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snakke med mannen din og vurdere frem og tilbake. Skjønner at du har betenkligheter ang den jobben. Spesiellt nå når du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en deilig, delig helg! Nå har det endelig blitt sommer! Vi har vært ute hele helgen. Lørdag satt jeg i parken med ett par venninner, spiste soft-is og skrava. På ettermiddagen fikk vi klippet hekken, gresset og plantet litt før vi skulle ha grillparty. Vi satt på verandaen til kl halv ett. Da ble det litt kaldt og veldig rått i lufta så da flyttet vi oss inn. Stemningen var god og jeg skålte med brus i en tom øl boks.. Hehe, ingen som merket noe. Heller ingen som sa noe på at jeg ikke ville ha rødvin til maten. Sa jeg hadde så lyst på øl.. Jeg som ikke drikker øl engang.. :ler:

Formen er veldig bra og jeg koser meg om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg akkurat en møteinnkallelse til ett møte i Oslo på torsdag. Det er ett møte jeg "må" være med på.. Men jeg skal jo til jordmoren på torsdag! Så jeg dura inn til sjefen som hadde sendt innkallelsen og sa at jeg dessverre ikke kunne være med til Oslo på torsdag. Han bare: neivel? Jeg sa ingenting jeg. Bare at jeg beklaget at det ble vanskelig. :ler: Det er vel på tide å informere litt her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt på vei er du nå?

Skjønte sjefen din hvorfor du ikke kunne være med på møte? Er det noen på jobben som har mistanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen "vet" det ja.. Forrige uke kom han med en kommentar, som jeg bare lo bort. Vi skal fortelle det til familien på fredag, så da får han det snart bekreftet han også. Vet ikke helt om noen på jobben har mistanke enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav så fort dette går. Syns alle andre er gravide så kort tid... Det gikk da ikke så fort når jeg var gravid?? :klø:

Har sjefen skjønt det tror du?

Forresten, hvor lenge pønska du ut at du skulle ha brus i en ølboks? :hoho: Utrolig bra!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at formen er så bra :)

Kan jo være greit å får fortalt det på jobben også nå etterhvert, de begynner sikkert å lure hvis det blir flere sånne episoder. Jeg "trengte" ikke å fortelle det før jeg var 16 uker på vei jeg. Syns det var greit også siden vi hadde mistet en gang, for da var vi mye mer sikre på at det ville gå bra. Andre gangen var ikke lysten til å fortelle like stor heller.

Bra løsning på festen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kl 11 har jeg time hos jordmor. Jeg ser for meg alle forskjellige utfall. 1. Hun vil lytte på meg og hun hører hjertelyden. 2. Hun lytter på meg, men finner ikke hjertelyden. 3. Hun vil ikke lytte..

Jeg prøver å fortelle meg selv at hvis punkt 2 og 3 slår til, så er ikke det krise.. Jeg må ikke få panikk osv.. Bla bla bla.. Jeg er egentlig veldig fornuftig, men plutselig gjelder ikke alle de rasjonelle tingene meg..

Slår punkt 1 til, så detter jeg av benken av ren lykke! Thihi, jeg grugleder meg såå kjempe mye! *krysse fingrer*

I går var jeg hos søss og tanteungen min. Jeg koste meg sammen med henne mens mamma'n og pappa'n var på en liten shopping tur. Jeg badet jeg henne og putta på pysjen. Stolt tante altså. Jeg fortalte henne at hun skulle få et lite søskenbarn før jul. Så nå vet i alle fall hun det! Synd at hun bare er 2 1/2 mnd så hun ikke kan sladre.. :ler:

I dag er jeg forresten 13 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker??? Himmel dette går fryktelig fort! Lykke til hos jordmor i morra vennen. Gleder meg til å høre hvordan det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Bare innom for å fortelle at jeg er så glad du ikke er borte selv om ditt alter ego er :klem:

Enig med Annie: Hvorfor går alle andres svangerskap så fort???

Tipper du gleder deg til å slippe nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 13 uker og masse lykke til hos jordmor i morgen. Håper du får høre hjertelyden. Hvis du sier du vil hun skal prøve så prøver hun nok sikkert med doppleren, men hun understreker nok at du ikke skal bli bekymret dersom hun ikke finner den :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Dallandra! :klem: Jeg er her jeg vet du! Det ble bare litt stresset av å ha to brukere her inne.. Og jeg kunne jo ikke slette dagboken min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er helt imponert over at du har klart å ikke si noe ennå jeg. Søster fortalte det til nærmeste familie da hun var 5 uker på vei, tror ikke jeg hadde holdt ut noe lenger...

Lykke til hos jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til oppdatering i morgen :) Og jeg må også si at jeg er veldig imponert over at du greier å holde det hemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...