Annie Skrevet 29. mai 2007 #261 Del Skrevet 29. mai 2007 De rare tingene mine kom ikke før jeg var 5 mnd på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #262 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har heller ikke fått dilla på noe spesielt, men har fått aversjoner mot kaffe og te, og vil ikke ha godteri, bare frukt. SÅ lenge det går den veien så kan man ikke klage. 11+6, 12 uker imorgen altså Vi fortalte det ganske tidlig sist gang vi, men denne gangen var jeg vel 11+2 før vi fortalte det, da hadde jeg vært på innvendig UL og sett at alt var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #263 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, i morgen er jeg ferdig med uke 12! Dere som har sagt at det går fort, fikk rett.. Tror ikke vi kommer til å ta tidlig UL. Vi har pratet litt om det og det frister selvfølgelig veldig å stikke innom Volvat en tur. Vi er jo så ofte i Oslo. Så vi får se om ventetiden blir litt lang.. Men i utgangspunktet har vi ikke tenkt det. Jeg blir bare kjempe glad om jeg får høre hjertelyden neste uke jeg.. Gjør jeg ikke det, så kommer jeg nok til å bestille meg time i Oslo.. Hehe, litt ubestemt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #264 Del Skrevet 29. mai 2007 Hadde ikke kommet til å ta noen innvendig UL jeg, men endte opp med tre på grunn av blødninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #265 Del Skrevet 29. mai 2007 Klart det blir noe helt annet når det blir noe som er litt uregelmessig. Ingen grunn til å gå rundt å være engstelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #266 Del Skrevet 29. mai 2007 Nei, vi er heldige sånn idag - er fort gjort å finne ut om ting er som det skal Satser på at du får høre hjertelyden når du skal til jordmor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mai 2007 #267 Del Skrevet 29. mai 2007 Leste i den boka av Gro Nylander at cellene er så skjøre i første trimester at ultralydstråling faktisk kan påvirke cellene og celledelingen, så jeg er sjeleglad for at vi styrte unna en tidlig UL, selv om det var skikkelig fristende. Så slipper man å tenke på det i alle fall Når det er sagt så er det jo ikke påvist skader hos noen i den generasjonen som har vokst opp med UL, men Nylander skriver at hun gjerne vil se en generasjon til før hun sier at UL er 100% trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #268 Del Skrevet 30. mai 2007 Ferdig med uke 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mai 2007 #269 Del Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mai 2007 #270 Del Skrevet 30. mai 2007 for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. mai 2007 #271 Del Skrevet 30. mai 2007 :-D Så deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. mai 2007 #272 Del Skrevet 30. mai 2007 Så bra! Gratulerer med 12 uker!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #273 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det føles godt! På en annen side.. Hva skjer nå da? Det er jo dette jeg har ventet på siden 1. april. Har higet etter denne datoen så lenge.. Men det er jo ikke noe som "skjer" nå.. Jeg vil bare høre hjertelyden jeg nå. Først da kan jeg puste ut.. Har forresten dukket opp et dilemma på jobben. Sjefen ønsker en prat med meg i morgen. Han vil informere meg om noen forandringer som vil skje i firmaet. Jeg vet det er snakk om oppkjøp, men vet ikke hvor langt vi har kommet. Ettersom jeg sitter i ledergruppa og har gjort det i fem år, er det jo veldig spennende det som skjer. Han ønsker å involvere meg, slik at vi har muligheten til å gjøre de evt. forandringene vi ønsker. Her er det en unik mulighet for meg å få akkurat den posisjonen i det nye firmaet som jeg ønsker meg. Det vil føles ubehagelig å sitter der sammen med han, planlegge strategi og framtiden.. Men ettersom jeg enda ikke har informert familien, så vil jeg i alle fall ikke informere sjefen.. Vanskelig dette her.. Jeg får bare høre hva han har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mai 2007 #274 Del Skrevet 30. mai 2007 Skjønner dilemmaet ditt, men det er vel sikkert ikke noe som brenner sånn med en gang, uten at de har "råd" til å vente et par uker til før de får vite det. SKjønner godt følelsen du beskriver med å ha nådd 12 uker. Jeg trodde også at den dagen på en måte skulle bety slutten på alle bekymringer, og så kom den dagen, og så var alt likedan. Men begynte å slappe mer av dag for dag, og ikke minst - tiden begynte endelig å gå litt fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. mai 2007 #275 Del Skrevet 30. mai 2007 Saa söt nedteller du har faatt deg! Har ikke noen raad ift jobben jeg. Du vet nok best selv tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 30. mai 2007 Så hyggelig å se deg Amadea! Håper du har det bra! Hehe, jeg som hater slike stygge ticketer da.. Synes de tar mye plass og er litt harry. Men nå fikk jeg det plutselig selv.. Fant en helt gratis på nett, så da får vi se hvor lenge jeg hra den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. mai 2007 #277 Del Skrevet 30. mai 2007 De er morsomme aa fölge med paa synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. mai 2007 #278 Del Skrevet 31. mai 2007 Grattis med 12 uker vennen Har tenkt masse på deg den siste uken, og er så glad for at det går bra med deg Jeg har ikke fått "dilla" på noe spesiell mat. Ettersom jeg i utgangspunktet har ett sunt kosthold, spiser jeg fortsatt som normalt. Går liksom hele tiden å venter på at noe av alle de rare tingene jeg leser om, skal slå til. Men her går egentlig alt sin vante gang. Og jeg venter enda på at det skal slå til Har absolutt ikke hverken dilla på noe eller aversjon mot noe. Det skal bli så gøy å følge deg videre altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #279 Del Skrevet 31. mai 2007 Velkommen hjem! Du har vært savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #280 Del Skrevet 31. mai 2007 Det med den kule nedtelleren min ble en kortvarig glede. Fikk pm sent i går kveld at det ikke var lov.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå