Dior Skrevet 7. april 2007 #1 Del Skrevet 7. april 2007 Noen som vet...? Tok en shot i gar,og foler meg bad..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 7. april 2007 #2 Del Skrevet 7. april 2007 Du tok en shot og føler deg dårlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #3 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Mine erfaringer er at sambucca ikke fører med seg godt uansett Endret 7. april 2007 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #4 Del Skrevet 7. april 2007 Oh. Sambucca. Det er i alle fall ikke verdt alle kaloriene. *erfart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 7. april 2007 #5 Del Skrevet 7. april 2007 sambuCa ffs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #6 Del Skrevet 7. april 2007 Hehe. Jeg har en venninne som introduserte denne djevelens drikke. Vi tok to shotter og ble usannsynlig fyllesyke. (Vi drakk andre ting også da, men ikke så mye at man skulle bli dårlig av det.) Så. To helger etterpå, etter å ha sverget på at man aldri mer skulle drikke Sambocca, hva skjedde? Joda. To shotter. Like fyllesyke. To helger etter der igjen; bare en Sambucca. Halvparten så fyllesyk. Aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 7. april 2007 #7 Del Skrevet 7. april 2007 Sambocca Håhå Sambucca. HåHÅ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 7. april 2007 #8 Del Skrevet 7. april 2007 Når jeg tenker etter har også alltid blitt fyllesyk etter å ha smakt på denne djeveldrikken til trådstarter: jeg lurer på om det kan være i overkant av 200 kcal i en sånn shot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #9 Del Skrevet 7. april 2007 Håhå HåHÅ! :D ← Der ser du! De shottene der ødela jærnen min. *hikster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 7. april 2007 #10 Del Skrevet 7. april 2007 en kødder ikke med sammmbuccaaah! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #11 Del Skrevet 7. april 2007 en kødder ikke med sammmbuccaaah! :D ← Men jæj kann jo ikke noe fårr at denn dærre smabokaen har messa med jærnen min sånn at denn ike fønker lengre. Ikke sjæft på mei, jeg griner så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 7. april 2007 #12 Del Skrevet 7. april 2007 Unsjyl sambo boka ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #13 Del Skrevet 7. april 2007 Det går greit nå. *tørker snørret* Snart kommer en modde og rydder opp i tråden her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jadis Skrevet 7. april 2007 #14 Del Skrevet 7. april 2007 Sambucca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. april 2007 #15 Del Skrevet 7. april 2007 Sambucca. ← Du er en gal, gal kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jadis Skrevet 7. april 2007 #16 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, og i tillegg er jeg harry. Jeg tenner nemlig gjerne også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jadis Skrevet 7. april 2007 #17 Del Skrevet 7. april 2007 Sambucca'n, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 7. april 2007 #18 Del Skrevet 7. april 2007 til trådstarter: jeg lurer på om det kan være i overkant av 200 kcal i en sånn shot? ← Så mye? Det er vel rundt 60 kalorier i et glass vin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 7. april 2007 #19 Del Skrevet 7. april 2007 Så mye? Det er vel rundt 60 kalorier i et glass vin.. ← Sambuca er jo en blanding av sirup og alkohol med ca 40% styrke, så jeg tror ikke 200 er så langt unna sannheten. Hvis det ikke er mer. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å få ned slike søte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 7. april 2007 #20 Del Skrevet 7. april 2007 Sambuca er jo en blanding av sirup og alkohol med ca 40% styrke, så jeg tror ikke 200 er så langt unna sannheten. Hvis det ikke er mer. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å få ned slike søte ting. ← Det har du sikkert helt rett i! Jeg synes sambuca/sambucca/sambocca kan være godt, fordi den søte lakrissmaken gir en god ettersmak. Men nå skal det sies at det er mange år siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå