Joplaya Skrevet 5. mars 2003 #121 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg bare gjenforteller en historie jeg hørte fra en norsk kamerat en gang han var i syden, han pulte en dame på dansegolvet ja. Facts. W IKKE overraskende. I syden skjer det nok "verre" ting enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mars 2003 #122 Del Skrevet 5. mars 2003 Misforsto dansen min? Jeg bare danset vanlig jeg, smilte, og var i godt humør, er lov det vel, når man er ute og har det gøy? Det var han som begynte å danse med meg, jeg var tilbakeholden hele tiden, men det var var vel min skyld det hele, klart det, fyren var jo helt uskyldig stakkar... ikke ta waco alvorlig, da. han bare tuller med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 5. mars 2003 #123 Del Skrevet 5. mars 2003 ikke ta waco alvorlig, da. han bare tuller med deg. Og jeg ler meg skakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2003 #124 Del Skrevet 5. mars 2003 Det er værdt å merke seg hvor lite seriøs kvinner er i forhold til menn. Vi må kunne diskutere usunne ting i forhold til kvinneatferd på utesteder. Men de vil ikke snakke om sånne ting... mens de drar skjørtene opp for å vise hvor glattbarberte de er.... sånn er jenter, fristerinneri er heldigvis på vei til å bli tatt opp på de fleste utesteder, grunnet kameraovervåking. Men hver gang en mann presenterer beviser så blir det bare fornektelser, eller så er det mannes skyld på en eller annen måte. Kvinner har ikke fri vilje virker det som. Selv om alle veit at kjønnslemlestelse er utført av eldre kvinner til yngre jenter så har det blitt et problem for "mannen" og Imamene. Det ligger i kvinnenatur og ikke tåle å få kritikk. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mars 2003 #125 Del Skrevet 5. mars 2003 jepp. først går skjørtet opp til armhulene, og når jeg har dem innen 'striking range', bokser jeg dem i pikken. akkurat sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2003 #126 Del Skrevet 5. mars 2003 Har jeg noen å og og feil i det forrige innlegget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mars 2003 #127 Del Skrevet 5. mars 2003 det har jeg i så fall ikke registrert. sikkert noen. de fleste blander litt. hva i huleste har det med noe som helst å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2003 #128 Del Skrevet 5. mars 2003 Veit ikke jeg, du er jo en kontrabanditt når du er ute å vifter skjørt, da vil jeg heller rette stavefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #129 Del Skrevet 5. mars 2003 Veit ikke jeg' date=' du er jo en kontrabanditt når du er ute å vifter skjørt, da vil jeg heller rette stavefeil.[/quote'] ...ute OG vifter skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 5. mars 2003 #130 Del Skrevet 5. mars 2003 Det var meg. Innlegget ditt var forøvrig uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. mars 2003 #131 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg viste til Ivankas opptreden da hun løfter skjørt for å slå mot mannens sårbare punkt. At jeg ordla meg feil er en naturlig konsekvens av at jeg desverre er blant de uheldige med "ubegavete evner", skulle egentlig sagt terrorist, men begrepet er forlengs utdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå