ivanka Skrevet 4. mars 2003 #101 Del Skrevet 4. mars 2003 ser jeg har klart å provosere her, ja. herregud, jeg ville da aldri gått til fysisk angrep på noen hvis jeg ikke hadde prøvd alle andre måter å bli kvitt dem på først. ved de to anledningene jeg snakker om, var det ikke tale om litt uønsket oppmerksomhet akkurat. det var menn som ikke var i stand til å innse at det går en grense FØR man begynner å klå på damer som har gitt klart uttrykk for at de er uinteressert. sorry, men når noen tar seg den frihet å gå løs på min kropp, kan de bare regne med at jeg tar igjen med samme mynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 4. mars 2003 #102 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ikke snakk om å slå ned folk på et utested - da er det jo bare å kontakte en vakt, eller be en annen fyr om å fjerne ham. De fleste er mer enn villige til å hjelpe til. Jeg kommenterte et innlegg der holdningen var at "slå, det gjør vi aldri" - og det er jeg uenig i. For meg blir ingenting "en annen sak" - jeg snakker om siste utvei, og da står jeg for alt jeg har skrevet - som ikke er nødvendig at jeg gjentar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2003 #103 Del Skrevet 4. mars 2003 Blir menn innpåslitne kontakter jeg bare vaktene og får ham hevet ut. Svir mere det ennom jeg skulle finne på å dra til ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #104 Del Skrevet 4. mars 2003 Hvor simpel tror du egentlig at jeg er? Like oppunder maksgrensa vil jeg tro. Når jeg sier at jeg har fiket til menn som etter utallige oppfordringer ikke har latt meg være i fred er jeg plutselig "neandertaler". Hvordan vil du jeg skal tolke det? Du (sammen med waco, Sandman og Ivanka) prøver jo å fremstille meg som om jeg liker å slå til folk og det er uakseptabelt. Og når jeg sier i fra lider jeg plutselig av "paranoia". Hvem er simpel? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mars 2003 #105 Del Skrevet 4. mars 2003 Beklager Milla, men jeg har ikke prøvd å fremstille DEG som noe som helst! Men hvis man må gå til det skrittet å SLÅ, så har man ikke klart å utrykke seg klart nok! Dette er nøyaktig det samme som om en mann slår sin kone fordi han ikke kan utrykke seg muntlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #106 Del Skrevet 4. mars 2003 Bimbo ......... etter å ha lest uttalelsen din om at "jeg simpelthen eeeeelsker å eh..... late som jeg er bimbo"..... vel, så har du deg selv å takke for at disse GUTTENE oppfører seg slik mot deg. Legg av deg bimbofaktene, så skal du se at ting forandrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #107 Del Skrevet 4. mars 2003 Beklager Milla, men jeg har ikke prøvd å fremstille DEG som noe som helst! Dette er nøyaktig det samme som om en mann slår sin kone fordi han ikke kan utrykke seg muntlig. Vel, da bør du kanskje uttrykke deg klarere. Og hvordan kan du sammenligne konemishandling med å klapse til en full fyr på byen som ikke vil la deg være i fred uansett hvor mange ganger han har fått krystallklar beskjed om å la deg være i fred? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 4. mars 2003 #108 Del Skrevet 4. mars 2003 Men hvis man må gå til det skrittet å SLÅ, så har man ikke klart å utrykke seg klart nok! Dette er nøyaktig det samme som om en mann slår sin kone fordi han ikke kan utrykke seg muntlig. Lea! Jeg fatter ikke at det er mulig å mene noe slikt. Du kan umulig ha vært oppe i en virkelig ekkel situasjon - eller vært ute for en mann som virkelig trenger å bli satt på plass. Er du uenig i at når jeg har sagt klart ifra - bedt vedkommende fjerne seg fra meg - 3-4 ganger, samt etter den 4. gangen sagt ifra at jeg slår neste gang - og da slår - har jeg ikke uttrykt meg klart..? Jeg vil påstå dette er å uttrykke seg k r y s t a l l k l a r t. Å sammenligne dette med mishandling, er ganske sykt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. mars 2003 #109 Del Skrevet 4. mars 2003 Like oppunder maksgrensa vil jeg tro. Når jeg sier at jeg har fiket til menn som etter utallige oppfordringer ikke har latt meg være i fred er jeg plutselig "neandertaler". Hvordan vil du jeg skal tolke det? Du (sammen med waco, Sandman og Ivanka) prøver jo å fremstille meg som om jeg liker å slå til folk og det er uakseptabelt. Og når jeg sier i fra lider jeg plutselig av "paranoia". Hvem er simpel? Milla For hvert innlegg du har i denne tråden, så får jeg asossiasjoner til "Ro, Ro, Til Fiskeskjær". Det at du dro fram at noen personer MÅTTE kritisere deg for kritikkens egen skyld, mens vi klart påpekte den generelle kritikken av fenomenet "dra til folk" som alternativ til mer intelligente løsninger, så viser du nok en gang trekk som helt klart går under den kategorien jeg antydet... Ingen har antydet at du generelt LIKER jævlig godt å dra til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mars 2003 #110 Del Skrevet 4. mars 2003 Å dra inn mishandling var kanskje å ta i litt hardt ja.. ble bare litt mildere irritert :blunke: . Mulig at jeg ikke tiltrekker meg de verste fyrene, men jeg synes å huske at jeg vært borti ganske så innpåslitne mannfolk noen ganger. Jeg har sagt i fra, med EN gang. Og jeg har sagt i fra V E L D I G K L A R T og tydelig! Kontakt personalet eller en venn som kan hjelpe hvis du ikke blir kvitt fyren på egenhånd. Jeg står ved mine meninger om at det er tåpelig å bruker fysisk makt. Hadde noen overfalt meg på en øde vei, så hadde jeg sikkert slått vilt rundt meg.. men det er en halt annen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2003 #111 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er klart det ikke er sykt å slå uansett sammenheng! Men nå handler ikke denne tråden om enhver sammenheng, den handler om fulle, innpåslitne mannfolk ute på byn. (etter hva jeg oppfattet så handlet det ikke om å bli antastet ute på gaten, men mulig jeg har missforstått?) Vi er jo da enige, nesten alle, om at å slå en innpåsliten, full mann som du ikke blir kvitt inne på ett utested på byn, stort sett ikke er nødvendig ihvertfall...? Jeg synes det her faktisk kvalifiserer til "aldri nødvendig", dersom du ikke brutalt blir dratt inn på ett rom å forsøkt voldtatt. De er forferdelig slitsomme ja, men jeg har funnet ut at nesten uansett hvor fulle de er, så funker den enkle lille saken med å gå vekk, gå i baren, gå på do eller lignende, ganske bra. Men kanskje jeg ikke er like tiltrekkende, det kan jo ha no med saken å gjøre. Vedkommende finner liksom en annen å klenge på når jeg blir ute av syne. Har vært utsatt for dem, men alltid klart å bli kvitt dem på en eller annen uvoldelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. mars 2003 #112 Del Skrevet 4. mars 2003 Vel Aline- da har du vært heldigere enn meg for ingen av de metodene har fungert for meg når jeg har blitt plaget, fulgt etter, trengt opp i ett hjørne etc. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2003 #113 Del Skrevet 4. mars 2003 sikkert fordi du har flere og lenger vipper en meg!! (deg var 100% spøk, og bare humoristisk ment!!9 høres direkte ekkelt ut! Har det ikke vært noen som jobber der som har kunnet ta affære heller? Det er det også alltid der jeg går ut, og de hadde kasta ut vedkommende om det var så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 4. mars 2003 #114 Del Skrevet 4. mars 2003 Like oppunder maksgrensa vil jeg tro. Når jeg sier at jeg har fiket til menn som etter utallige oppfordringer ikke har latt meg være i fred er jeg plutselig "neandertaler". Hvordan vil du jeg skal tolke det? Du (sammen med waco, Sandman og Ivanka) prøver jo å fremstille meg som om jeg liker å slå til folk og det er uakseptabelt. Og når jeg sier i fra lider jeg plutselig av "paranoia". Hvem er simpel?Milla nå tar du virkelig av. hvis jeg skulle ha fremstilt deg som en neandertaler fordi du har fiket til noen på byen, ville det jo reflektere temmelig merkelig på meg selv når jeg forteller at jeg ikke bare har fiket til, men slått ned. dette tar kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 4. mars 2003 #115 Del Skrevet 4. mars 2003 Vel Aline- da har du vært heldigere enn meg for ingen av de metodene har fungert for meg når jeg har blitt plaget, fulgt etter, trengt opp i ett hjørne etc. På et utested? For det er det vi snakker om her, er det ikke det? Jeg har ennå ikke behøvd å slå til noen ute på byen, og glad er jeg for det, har alltid klart å fikse opp på egenhånd (altså andre metoder enn å slå), eller fått hjelp av andre. Men, jeg husker en gang jeg var på nattklubb i London, og en fyr som skremte meg skikkelig, han var først veldig koselig ute på dansegulvet, men så ble han mer og mer voldsom. Jeg var 18 år, er ikke så store jenta, og hadde ikke sjangs overfor han. Det var et mørkt lokale, masse folk rundt oss som danset, men ingen som så oss, eller som la merke til hva som skjedde. Dessuten var musikken så høy, at ingen kunne høre oss heller. Vennene mine var et annet sted i lokalet, så jeg var liksom helt alene med han fyren. Jeg prøvde så godt jeg kunne å komme meg vekk, men han var for sterk for meg. Heldigvis fikk DJ`en ganske kjapt øye på oss, og han skjønte hva som foregikk, han fikk tilkalt vaktene, og de regelrett slepte han ut, og han fikk ikke komme inn igjen. Var temmelig shaky etterpå, og jeg var ikke så høy i hatten da jeg skulle hjem, gud vet hva han kunne være istand til å gjøre, men jeg var jo ikke alene, og heldigvis skjedde det ikke noe mer den kvelden. I en slik situasjon så blir det jo selvforsvar. Han gikk fysisk til angrep på meg, jeg følte meg virkelig truet, og da tenker man ikke på stort annet enn å forsvare seg, komme seg vekk... Har ikke opplevd noe lignende på utesteder her i Norge, at fyren har gått til fysisk angrep på meg på dansegulvet/utestedet... hadde det skjedd, tror jeg at venner, andre folk rundt, vakter, annet personell, dj... hadde grepet inn rimelig kjapt! Visst kan det være mange irriterende, og håpløse gutter, som ikke forstår seg på nei, men at de blir voldsomme, har jeg heldigvis ikke opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. mars 2003 #116 Del Skrevet 4. mars 2003 Pink kanskje han misforsto dansen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2003 #117 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er vel ikke skrekkelig sannsynelig at dama vil ha sex midt på dansegulvet selv om hun smiler og synes du er hyggelig, trodde jeg, i mitt naive lille hode... eller er det en sammenheng? smil og dans med en type, og det betyr at dere kan ha sex akkurat der og da? Glad jeg ikke går på disko lenger jeg!! Må være skrekkelig mye sex rundt omkring på dansegulvet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. mars 2003 #118 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg bare gjenforteller en historie jeg hørte fra en norsk kamerat en gang han var i syden, han pulte en dame på dansegolvet ja. Facts. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 4. mars 2003 #119 Del Skrevet 4. mars 2003 Kom på en sak da jeg leste Wacos innlegg; jeg har hørt at det spanderes tur til byen Rio, av utestedet Rio i Trondheim for dem som har sex på dansegulvet/i lokalet... Yummi... Avsporing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 4. mars 2003 #120 Del Skrevet 4. mars 2003 Pink kanskje han misforsto dansen din? Misforsto dansen min? Jeg bare danset vanlig jeg, smilte, og var i godt humør, er lov det vel, når man er ute og har det gøy? Det var han som begynte å danse med meg, jeg var tilbakeholden hele tiden, men det var var vel min skyld det hele, klart det, fyren var jo helt uskyldig stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå