Gå til innhold

Menn på byen!

Bimbo

Anbefalte innlegg

Det finnes mange, teite tilnærmelser.

Men en gang jeg sto og ventet på bussen, kom det en søt fyr bort til meg og sa; unskyld, men jeg ville bare si at jeg syntes du er vakker.

Også gikk han bare videre.

Det var et hyggelig komplement, og han fikk ihvertfall min oppmerksomhet for en liten stund.

En annen gang var det en fyr som kjørte scooter i gaten, og begynnte og plystre og hoje.

Dette var rett ved en utekafe og det var en del folk ved bordene der.

Jeg ble litt brydd, men gikk videre oppover. Så begynner han og kjøre noen runder rundt meg med scooteren. Da ble jeg bare irritert! Han scoret null point's på den gesten der ass!!

Jeg var bare flau rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Hvilke steder er dette da??

Tror man kan treffe på innpåslitne menn på steder med en viss klasse også som du kaller det....

Klubber og barer av mer eksklusiv sort. Steder der de som ikke kan oppføre seg blir kastet ut på flekken uten diskusjon.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, la det være klart at jeg er svært lite glad i å danse. På byen danser jeg derfor verken parringsdansen eller noen annen dans. Og selv om jeg var ute etter å parre meg, betyr ikke det at eneste krav til hannen er klamme hender og en siklende tunge. Bare så det er sagt; jeg har ikke noe i mot menn generelt. Bare de mennene som tror at bare de følger etter meg lenge nok, vil jeg helt sikkert suge dem på dassen før de drar hjem. Jeg vet ikke hva slags signaler en bimbo som meg sender ut, men til og med en "billig hore" ville nok helst blitt kurtisert på en finere måte. Mange jenter oppfører seg like ille. Huff, tror jeg holder meg hjemme en stund jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor så hissig? Vi kan da ikke vite hva slags signaler du sender, men hvis du sender ut sånne "deg-skal-jeg-ikke-jeg-ihvertfall-ikke-ha-sex-med" signaler så lurer jeg på hvorfor du er så fiendtlig innstilt og ikke liker sex og flørt?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sex og flørt, men jeg er i et forhold på fjerde året, og når jeg sier det til en mann, forventer jeg at han respekterer det. Det er jævlig mange skjønne menn i verden oxo, men det er bare eklingene som viser seg. Jeg tror ikke jeg ser SÅ avvisende ut, jeg smiler mye- men jeg oppfører meg aldri som et sex-dyr på byen.

Jeg er ikke fientlig asså, bare litt oppgitt over enkelte :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
hvorfor så hissig? Vi kan da ikke vite hva slags signaler du sender, men hvis du sender ut sånne "deg-skal-jeg-ikke-jeg-ihvertfall-ikke-ha-sex-med" signaler så lurer jeg på hvorfor du er så fiendtlig innstilt og ikke liker sex og flørt?

W

Jaaada, du provoserer oss (*gjeeesp*) nå skal vi snart hyyle (iiik) i kor. Et godt tips: ikke overdriv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente

Jeg synes det er rart jeg - at man liksom forventer de mest intelligente sjekkereplikker fra menn når man sannelig ikke ser ut til å ha de glupeste svar selv..Hva med å svare høflig og direkte at man ikke ønsker kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvor mye forakt mange kvinner har overfor klossete menn. Er det så sikkert at den verdensvante og selvsikre sjekkeren er et så mye bedre menneske? Må legge til at jeg forstår at grøftefyll og sikling ikke er ekstremt tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekketriks i seg selv er utrolig harry, hvorfor kan ikke gutta lære at, det å være seg selv, er den beste måten å møte jenta på. Patetiske gloser og klisjeer er ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er (nesten) alltid høflig jeg, selv om jeg mange ganger skulle ønske fyren dit peppern gror. Men er fyren full, og ekkel, eller bare ekkel, så går jeg bare, gidder ikke bruke tid på slike, må jo forklare ting 1000 ganger før de forstår... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekketriks i seg selv er utrolig harry' date=' hvorfor kan ikke gutta lære at, det å være seg selv, er den beste måten å møte jenta på. Patetiske gloser og klisjeer er ut....[/quote']

Dette er litt naivt. Du kan ikke vite om mannen "er seg selv" eller om han legger an en spesiell oppførsel eller bruker et annet vokabular enn til vanlig. Dette gjelder selvsagt den dyktige sjekkeren, den mindre talentfulle gjennomskuer du nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er (nesten) alltid høflig jeg' date=' selv om jeg mange ganger skulle ønske fyren dit peppern gror. Men er fyren full, og ekkel, eller bare ekkel, så går jeg bare, gidder ikke bruke tid på slike, må jo forklare ting 1000 ganger før de forstår... :-?[/quote']

Hmmm... Hvorfor gidde å være så høflig hele tiden? Normal folkeskikk er selvsagt en fordel, men mange jenter har en tendens til å tro at de "sier ifra" samtidig som de setter et akkurat passe søtt og sjarmerende smil rundt munnen - for liksom å "avvæpne".

Hvorfor det?

Dersom en mann oppfører seg på en slik måte at jeg "ønsker ham dit pepper'n gror" (for å sitere Pink ;)) - da sier jeg det til ham.

"Vet du - jeg vil ikke at du skal snakke mer til meg", "setter pris på om du fjerner deg", "slutt med det der", eventuelt mindre behøvlede toner som å be ham gi faen særdeles raskt, etterfulgt av et kullsvart blikk - om det er det som må til.

På denne måten - direkte og konkret - unngår jeg stadige senere forsøk, det holder med èn "prøverunde". Gidder ikke gjenta meg selv.

Metoden bruker jeg også på menn som tror de får sex bare fordi de danser med meg - jeg har måttet begynne med å starte samtalen med å fortelle ham rett ut at om han er ute etter sex i kveld, så bør han prøve igjen et annet sted.

Dette går veldig greit, du får mer respekt, og dermed en mye bedre tur på byen - hadde ingen triks fungert, hadde jeg (og sikkert mange andre) sluttet å gå på byen. Mas er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente

"Utelivet" er nå et ganske så stort "fesjåmarked" - enten liker du utseendet hans(hennes), eller så gjør du det ikke. Ikke alltid det er nødvendig med så mye prat heller da ... :blunke:

Men hva hadde du sagt(og tenkt) om INGEN mann hadde vist deg interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, så pass med erfaring og kunnskap om mennesker har jeg at jeg kan skille havren fra hveten. Teite sjekketriks er gjennomskubart uansett. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kommer nå ann på situasjonen, og fyren... er han ekkel, full, og pågående, er det ikke mye høflighet ute og går fra min side, men sånn ellers biter jeg ikke fra meg før jeg må, de fleste skjønner tegninga, men det fins jo alltid de som ikke klarer å godta et nei... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis en dame, som jeg syntes var tiltrekkende, prøvde å sjekke meg opp med replikker som; "så pene øyne du har", "så kjekk du er" osv, så hadde IKKE det vært noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enige i at det er alt for mange sleske, ekkle menn på byen. Det jeg synes er desidert værst er de som tar tak i meg, eller presser meg inn i et hjørne... :( Da er det liksom vanskelig og si høflig nei takk.

Men det som er mest skremmende er at de jo må ha fått resultater ut av denne "sjekkingen" en eller annen gang. Ellers ville de vel ikke holdt på sånn?!?

Kanskje noen jenter/kvinner faktisk liker det?

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame, som jeg syntes var tiltrekkende, prøvde å sjekke meg opp med replikker som; "så pene øyne du har", "så kjekk du er" osv, så hadde IKKE det vært noe problem for meg.

:ler: Vi kvinner vet at mann er lett å få på tråden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at slike menn stort sett FÅR damer til slutt!

Vi andre sitter igjen mutt & deppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...