Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2003 #1 Del Skrevet 28. februar 2003 Noen som har lest denne boken? Jeg er litt nyskjerrig på den..men synes 500 kr er litt mye om den ikke har noe hensikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. februar 2003 #2 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har den jeg, Jasmin ... det går mye på det samme som Fedon Lindberg skriver om. Men hun anbefaler jenter å spise jentefrokost - dvs. masse frukt og ikke noe annet - det skal hjelpe på det meste visstnok, bla. plager ifm PMS ... Har du lest her : http://www.jentemat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 1. mars 2003 #3 Del Skrevet 1. mars 2003 Min mor har boka, og jeg har lånt den ganske lenge nå. Den er morsom å lese, og gir inspirasjon til tenke sunnere når det gjelder spisevaner. Dessuten føler en ikke at det er et nederlag om vekten er litt for høy - verken før eller etter en har lest boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #4 Del Skrevet 1. mars 2003 D er ofte en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 1. mars 2003 #5 Del Skrevet 1. mars 2003 koster den så mye? Mener å huske at hvis du bestiller boken fra nettsiden koster den 350 kroner? (men har ikke sjekket i det siste riktignok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå