Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da vi var i USA brukte vi 25 000 på fly og hotell og hadde ca 25 000 i lommepenger. Da spiste vi alle måltider ute og handlet masse.

Men dette avhenger jo av hvilken stat/by man reiser til og hvor man spiser o.l.

Vi var 2 personer i 3 uker.

Hvor var dere hen om jeg får spørre? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sitter her å funderer litt, hvor mye billigere ville det blitt for oss sånn ca. tror dere å vært i Florida i 2 uker istedet for 3? sparer man veeldig mye....og holder 2 uker der nede mon tro?

Nå ble det mye mas her :ler:

Endret av linky
Skrevet
Sitter her å funderer litt, hvor mye billigere ville det blitt for oss sånn ca. tror dere å vært i Florida i 2 uker istedet for 3? sparer man veeldig mye....og holder 2 uker der nede mon tro?

Nå ble det mye mas her :ler:

Jeg tror ikke dere sparer veldig mye ut over at dere selvfølgelig kan trekke en ukes hotell/motellopphold, leiebil og mat fra budsjettet. "Oppstartskostnadene" blir imidlertid de samme og min erfaring (Har vært på turer i USA som har strukket seg fra 10 dager til flere måneder) er at en uke fra eller til gjør liten forskjell ut over at dere får dårligere tid og det er ikke å anbefale.

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ikke være 3 uker, men rett over 2 uker. det blir litt billigere for oss har vi funnet ut. tar nok 3 uker neste gang vi reiser over, men denne gangen har vi ikke hatt mulighet til å starte sparingen før så slik blir det denne gangen ;)

Skrevet
Hvor var dere hen om jeg får spørre? ;)

I Dallas, Texas! Reiser over igjen i år og da kommer jeg ikke til å regne mer enn 10 000 i lommepenger til meg selv :)

Skrevet
I Dallas, Texas! Reiser over igjen i år og da kommer jeg ikke til å regne mer enn 10 000 i lommepenger til meg selv :)

Ok, så kjekt :) mannen var der på kurs i fjor, forsto det slik på han at der er billigt der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...