Gå til innhold

Påskeegget..

Ponine

Anbefalte innlegg

Litt dumt spørsmål kanskje, men jeg prøver likevel :)

Hvor "skadelig" er egentlig påskeegget? Jeg kommer til å få et egg på lørdag, men jeg prøver å ta av noen kg til bikinisesongen så jeg lever ganske sunt for tiden med lite søppelmat og godteri. Kommer dette ene påskeegget til å ødelegge veldig mye?

Ah jeg er så svak og er så utrooolig glad i søtsaker! Skulle nesten ønske at påska kom etter sommerferien heller ;)

Og gjør det noen forskjell om jeg kaster i meg hele egget på lørdag eller om jeg fordeler det litt utover dagene som følger?

Håper noen kloke hoder der ute kan svare meg på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Umulig å svare på uten å vite størrelsen på egget, hva som er oppi, om du kommer til å holde deg i bevegelse, spiser du ellers sunt etc. Å unne seg godteri en gang i blant gjøre ingen skade med mindre du er hyperallergisk eller noe, men godteri er ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hehe.

Jeg er ikke villig til å spise lite eller å la vær å spise godteri resten av livet for ikke å gå opp i vekt.

Derfor spiser jeg det jeg har lyst på når jeg har lyst på det. Jeg tar det igjen ved å trene mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...enig. Jeg klarer ikke å holde meg unna godteri uansett, får ta litt ekstra trening denne uka heller tenker jeg ;)

Det er forresten snakk om et sånn vanlig lite påskeegg, ikke ett av de gigantiske liksom! MMmmmm men det hadde vært godt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...