enelam Skrevet 3. april 2007 #1 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er helt ny her, så vet ikke om jeg gjør det riktig engang. men jeg prøver om jeg sykler 30 min hver morgen før frokost på en sånn ergometersykkel/spinning ( jeg aner ikke hva forskjellen er, jeg har bare en sånn sykkel som man kan sykkle inne med ) vil hoftene, magen, og lårene bli mindre til sommeren da ? også tar jeg styrketrening to ganger i uka, men det skjer hjemme det og, siden har ikke så veldig tilgang til noen treningssentre. så om jeg gjør det + et ganske sunt kosthold, vil jeg se endringer da ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Respect Skrevet 3. april 2007 #2 Del Skrevet 3. april 2007 All trening hjelper selvfølgelig, men jo høyere intensitet over lengre tid, jo bedre resultater får du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enelam Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2007 men om jeg sykler 45 min tre ganger i uken da ? om det var mer effektivt. ikke nødvendigvis før frokost, siden jeg må rekke skolen også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 5. april 2007 #4 Del Skrevet 5. april 2007 men om jeg sykler 45 min tre ganger i uken da ? om det var mer effektivt. ikke nødvendigvis før frokost, siden jeg må rekke skolen også ;P ← Vanskelig å si egentlig. Om du sykler på fast tid er det forskjell om du bare såvidt tråkker rundt enn om svetten siler etter fem minutter. Sykler du en gitt fast strekning (antall km) så vil energiforbruket være omtrent det samme uavhenging av intensistet. Jeg foretrekker å presse meg (dvs la svetten sile) og kjøre en fast strekning. Sykling er generelt effektiv kondisjonstrening. Lite belastende på samme måte som svømming. Man blir tynnere generelt over, ikke her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå