Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok

Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh kjære Marna-jenta! Sååå nydelige dere var!! :love: Så fin frisyre du hadde!! *snike til meg ideer* :lur:

Også borddekorasjonen da :dåne: Helt fantastisk fint alt sammen!!!

Virkelig!! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan:

Godt at du sitter igjen med noe samme inntrykk som meg ;) Fniiiiiiis, ja det tror jeg på! Jeg legger skylden på frisøren, som sa at bruder og forlovere bruker å øve på talene sine hos frisøren :ler: Har sendt deg PM med bilder nå :)

Naley:

Har sendt deg PM med bilder :)

Tassie:

Tusen takk, utrolig koslig å høre!!!

:klemmer: MASSE på alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Nyyydelig referat! :love: Gleder meg mer og mer til vår dag etter dette :-D

Og ja, jeg vil gjeeeerne se bilder :hoppe:

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så herlig lesestoff :love: Høres ut for en perfekt dag :jepp: Gleder meg til det er min tur :hoppe:

Og jeg har lyst å se bilder vet du :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh! Det høres ut som dagen deres var helt fantastisk ja! :hjerter_rundt:

Så flott gave med hotellovernatting på bryllupsdagen. Og de lappene - herlig! Jammen en idè å skrive seg bak øret :jepp:

Kjempekoselig å lese referat, Marna! Kunne jeg også fått sett bilder? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er PM sendt madam_mim og Anea ;)

Idag har jeg vært hos fotografen og hentet prøvebildene, åh så fornøyde vi ble!!! Satt inn i et album, med bilder fra kl 10-15 tatt av fotografen! Vi angrer ikke et sekund på at vi valgte å ha han så lenge, absolutt verdt 12000! Visningstime på fredag, tror det går rimelig greit å velge ut takkekortene :)

Har rammet inn bordkortet mitt og mannen sitt i dag, ble bare helt fantastisk det også :) JUHU, happy happy idag!! Hjemme alene også :hjerte:

Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Tuuuusen takk for at jeg fikk se bilder Marna :klem:

Dere var helt ufattelig flotte og så sååå lykkelige ut :rødme: Veldig fotogent og flott par :jepp:

Så kjekt fotografbildene ble bra!! For 12.000 kr forventer man jo endel også :sjenert: Det er tross alt viktige bilder :Nikke:

Ha en superduper hjemme-alene lørdag

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en drømmedag Marna :rødme: Kan jeg få se bilder?

Ja, vi hadde en drømmdag også :-D Men veldig godt å være gift nå!! :hjerte:

Har sendt deg PM med bilder.

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm du Marna? Har ikke orket å gå tilbake å lese, så jeg bare spør.. syns jeg leste noe om at dere omrokkerte på bordene fra middag til kaffe? Hvordan satte dere bordene til kaffen da? (Vi sliter så med å finne en god løsning på det... vi må også omrokkere bordene fra middag til kaffe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

Bare kjapt innom for å ønske dere en strålende helg! :) Gikk det bra på visningstimen forresten? Dere ble enige med fotografen?

Ida og sambo hilser masse! :rosasmil:

:kyss: og diger :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde vært her og skrevet jeg, men nei? :klø:

I alle fall - TUSEN takk for bildene, dere var nydelige! Og det så ut som en fin ramme rundt dagen deres, fine bord og alt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm du Marna? Har ikke orket å gå tilbake å lese, så jeg bare spør.. syns jeg leste noe om at dere omrokkerte på bordene fra middag til kaffe? Hvordan satte dere bordene til kaffen da? (Vi sliter så med å finne en god løsning på det... vi må også omrokkere bordene fra middag til kaffe)

Svarte deg i dagboken din jeg.

Sukk..dere var nydelige Marna!! Tusen takk for at jeg fikk se :)

Tusen takk, bare hyggelig å vise fram noen bilder!

Kan jeg få se bilder også? :sjenert:

PM er sendt

oi! bilder? :sjenert:

PM er sendt

Kan jeg også få se bilder? :)

PM er sendt

:vinke:

Bare kjapt innom for å ønske dere en strålende helg! :) Gikk det bra på visningstimen forresten? Dere ble enige med fotografen?

Ida og sambo hilser masse! :rosasmil:

:kyss: og diger :klem:

Hallo! Tusen takk for det, har kost oss masse i helgen. Håper dere har gjort det samme! :) Ja, visningstimen gikk strålende, vi gleder oss til å se det ferdige resultatet. Også så herlig det er å være ferdig med julegavene til de aller nærmeste :-D

Du får hilse de to tilbake! :kyss: og diger :klemmer: til deg og! :-D

Trodde jeg hadde vært her og skrevet jeg, men nei? :klø:

I alle fall - TUSEN takk for bildene, dere var nydelige! Og det så ut som en fin ramme rundt dagen deres, fine bord og alt :-D

Lurer på om du kanskje sendte tilbakemelding på PM? Husker ikke i farten, men koslig med ros uansett :) Så tusen takk for det!!!

:klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fine bilder!!! :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se! Så nydelige dere var!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...