naley Skrevet 27. juni 2008 #921 Del Skrevet 27. juni 2008 Så gøy å lese om dagen deres :rødme: Får jeg også se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juni 2008 #922 Del Skrevet 27. juni 2008 Åååh kjære Marna-jenta! Sååå nydelige dere var!! :love: Så fin frisyre du hadde!! *snike til meg ideer* Også borddekorasjonen da :dåne: Helt fantastisk fint alt sammen!!! Virkelig!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #923 Del Skrevet 27. juni 2008 Skrållan: Godt at du sitter igjen med noe samme inntrykk som meg Fniiiiiiis, ja det tror jeg på! Jeg legger skylden på frisøren, som sa at bruder og forlovere bruker å øve på talene sine hos frisøren Har sendt deg PM med bilder nå Naley: Har sendt deg PM med bilder Tassie: Tusen takk, utrolig koslig å høre!!! MASSE på alle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #924 Del Skrevet 27. juni 2008 Nyyydelig referat! :love: Gleder meg mer og mer til vår dag etter dette :-D Og ja, jeg vil gjeeeerne se bilder Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #925 Del Skrevet 27. juni 2008 Pysepus: Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. juni 2008 #926 Del Skrevet 27. juni 2008 Så herlig lesestoff :love: Høres ut for en perfekt dag Gleder meg til det er min tur Og jeg har lyst å se bilder vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 27. juni 2008 #927 Del Skrevet 27. juni 2008 Ååååh! Det høres ut som dagen deres var helt fantastisk ja! Så flott gave med hotellovernatting på bryllupsdagen. Og de lappene - herlig! Jammen en idè å skrive seg bak øret Kjempekoselig å lese referat, Marna! Kunne jeg også fått sett bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #928 Del Skrevet 28. juni 2008 Da er PM sendt madam_mim og Anea Idag har jeg vært hos fotografen og hentet prøvebildene, åh så fornøyde vi ble!!! Satt inn i et album, med bilder fra kl 10-15 tatt av fotografen! Vi angrer ikke et sekund på at vi valgte å ha han så lenge, absolutt verdt 12000! Visningstime på fredag, tror det går rimelig greit å velge ut takkekortene Har rammet inn bordkortet mitt og mannen sitt i dag, ble bare helt fantastisk det også JUHU, happy happy idag!! Hjemme alene også Ha en strålende lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. juni 2008 #929 Del Skrevet 28. juni 2008 Tuuuusen takk for at jeg fikk se bilder Marna Dere var helt ufattelig flotte og så sååå lykkelige ut :rødme: Veldig fotogent og flott par Så kjekt fotografbildene ble bra!! For 12.000 kr forventer man jo endel også Det er tross alt viktige bilder Ha en superduper hjemme-alene lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2008 #930 Del Skrevet 29. juni 2008 Det hørtes ut som en drømmedag Marna :rødme: Kan jeg få se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #931 Del Skrevet 29. juni 2008 Det hørtes ut som en drømmedag Marna :rødme: Kan jeg få se bilder? Ja, vi hadde en drømmdag også :-D Men veldig godt å være gift nå!! Har sendt deg PM med bilder. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. juni 2008 #932 Del Skrevet 29. juni 2008 Hmm du Marna? Har ikke orket å gå tilbake å lese, så jeg bare spør.. syns jeg leste noe om at dere omrokkerte på bordene fra middag til kaffe? Hvordan satte dere bordene til kaffen da? (Vi sliter så med å finne en god løsning på det... vi må også omrokkere bordene fra middag til kaffe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2008 #933 Del Skrevet 29. juni 2008 Sukk..dere var nydelige Marna!! Tusen takk for at jeg fikk se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2008 #934 Del Skrevet 1. juli 2008 Kan jeg få se bilder også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 1. juli 2008 #935 Del Skrevet 1. juli 2008 oi! bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. juli 2008 #936 Del Skrevet 1. juli 2008 Kan jeg også få se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. juli 2008 #937 Del Skrevet 5. juli 2008 Bare kjapt innom for å ønske dere en strålende helg! Gikk det bra på visningstimen forresten? Dere ble enige med fotografen? Ida og sambo hilser masse! :rosasmil: og diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. juli 2008 #938 Del Skrevet 5. juli 2008 Trodde jeg hadde vært her og skrevet jeg, men nei? :klø: I alle fall - TUSEN takk for bildene, dere var nydelige! Og det så ut som en fin ramme rundt dagen deres, fine bord og alt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #939 Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm du Marna? Har ikke orket å gå tilbake å lese, så jeg bare spør.. syns jeg leste noe om at dere omrokkerte på bordene fra middag til kaffe? Hvordan satte dere bordene til kaffen da? (Vi sliter så med å finne en god løsning på det... vi må også omrokkere bordene fra middag til kaffe) Svarte deg i dagboken din jeg. Sukk..dere var nydelige Marna!! Tusen takk for at jeg fikk se Tusen takk, bare hyggelig å vise fram noen bilder! Kan jeg få se bilder også? PM er sendt oi! bilder? PM er sendt Kan jeg også få se bilder? PM er sendt Bare kjapt innom for å ønske dere en strålende helg! Gikk det bra på visningstimen forresten? Dere ble enige med fotografen? Ida og sambo hilser masse! :rosasmil: og diger Hallo! Tusen takk for det, har kost oss masse i helgen. Håper dere har gjort det samme! Ja, visningstimen gikk strålende, vi gleder oss til å se det ferdige resultatet. Også så herlig det er å være ferdig med julegavene til de aller nærmeste :-D Du får hilse de to tilbake! og diger til deg og! :-D Trodde jeg hadde vært her og skrevet jeg, men nei? :klø: I alle fall - TUSEN takk for bildene, dere var nydelige! Og det så ut som en fin ramme rundt dagen deres, fine bord og alt :-D Lurer på om du kanskje sendte tilbakemelding på PM? Husker ikke i farten, men koslig med ros uansett Så tusen takk for det!!! til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. juli 2008 #940 Del Skrevet 7. juli 2008 Å så fine bilder!!! :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se! Så nydelige dere var!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå