Fantasia Skrevet 4. april 2007 #21 Skrevet 4. april 2007 Alle ønsker seg ikke mørkerøde lepper, nei. Desverre er nok eneste alternativ å bruke lyserosa lebestift/lipgloss osv. Foundation blir mindre pent etter en kort stund.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Hei! Man kan tatovere leppene i flere farger. En jeg kjenner har gjort det og hun valgte en rosafarge. Fargen er veldig sterk med en gang, men ca 60% forsvinner etterhvert og man må bruke en spesiell krem på leppene den første uken. Alt dette får man informasjon på i den salongen man gjør det. Nå bruker hun bare en nøytral lipgloss med litt shimmer i og det ser kjempe fint ut!!!! Tror jeg skal gjøre det selv Og lyse lepper ser større ut enn mørke....... Lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #23 Skrevet 26. april 2007 Å, tusen takk, endelig et fornuftig svar. Dette skal jeg ta og undersøke med en eneste gang. Takk for tipset.
snøfnugg Skrevet 26. april 2007 #24 Skrevet 26. april 2007 Eller du kan fylle de med kollagen...hmmm..tror det var det det het. Da får du fyldige lepper.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Hva med sånn forstørrende lipgloss? Plumber eller noe slikt heter det visst.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 23. september 2007 #26 Skrevet 23. september 2007 Det som jeg synes er veldig dumt med foundation på leppene, er at leppene mine blir fort tørre av det, og blekheten fra foundationen forsvinner raskt... noen råd?
Gjest s0l Skrevet 23. september 2007 #27 Skrevet 23. september 2007 Jeg har lest at man kan bleke huden "der bak", altså omkring rumpehullet... Og kan man det, bør man vel kunne bleke det meste? Ikke vet jeg.. Men skjønner at dette er et problem for deg - mine veksler mellom lyserosa, rosa og røde... Jeg liker dem best når de er lyserosa jeg også. Du er ikke lipsylavhengig da? Isåfall kunne du jo bruke en lys rosa lipsyl. Siden man påfører relativt ofte når man er det, mener jeg.
Gjest gjest001 Skrevet 1. januar 2009 #28 Skrevet 1. januar 2009 heisann, hva med å bruke foundation?
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. januar 2009 #29 Skrevet 1. januar 2009 Jeg tror jeg skal bleke øyenvippene mine, jeg, for å få dem til å se lengre ut...
Haris Pilton Skrevet 1. januar 2009 #30 Skrevet 1. januar 2009 Jeg vet du skreiv at du ikke har lyst på råd om leppestiftmerker. MEN jeg må bare si at jeg har slitt med det samme i 10 år, og gått rundt med både hvitrosa fjortislepper, tørre foundationlepper og prøvd det meste som finnes der ute av de fleste merker. Som du sier blir fargen som oftest ikke pen og varer ikke så lenge. MEN jeg har nå funnet den perfekte leppestift. MAC sin Satin Myth, den er i "foundation-farge" uten at den tørker ut huden siden den jo er laget for lepper. Da tar jeg så klart ikke så mye på, den er matt og veldig enkel å velge selv hvor lyse lepper man vil ha. Av og til tar jeg også på MAC Clear Lipglass oppå leppestiften for å få litt gloss, eller MAC Vivaglam Tinted Lipglass. Fargen varer lenge, spesielt når man tar lipgloss oppå. Just thought I'd share
aline Skrevet 1. januar 2009 #32 Skrevet 1. januar 2009 jeg har, som trådstarter, lepper som ingenting sitter fast på. har fått diverse tips om leppestifter og alt muligrart som ALLE sier sitter såååååå godt, hos meg, sitter det de første to minuttene, etter det, sitter det godt på de ytterste millimeterne av leppene, men den delen som er innerst munnen, glir det av uansett hva jeg bruker. Så skjønner ts som ikke vil ha tips om ting å smøre på, som farger bare der og da. Noen av oss har ikke lepper som er laget for slikt dessverre. bortsett fra det, er ts tråd fra 2007, så hun er vel kanskje ikke her lenger uansett.
Haris Pilton Skrevet 1. januar 2009 #33 Skrevet 1. januar 2009 Men har dere prøvd sånne som varer hele dagen? Sånn som denne? Jeg brukte en sånn før i lyserosa, en gang var jeg for eksempel MANGE timer i Havanna Badeland og den satt like godt når jeg kom hjem Det samme gjelder etter en fuktig tur på byen, jeg våkner dagen etter med leppestiften fortsatt på.
aline Skrevet 1. januar 2009 #34 Skrevet 1. januar 2009 vet ikke om jeg har prøvd akkurat den, men har kjøpt og prøvd flere forskjellige som både reklamen og folk rundt meg påstår sitter slik du beskriver. De gjør aldri det på meg. Eller, de gjør det på ytterste halvdel av leppene, men aldri på innerste, og da ser det bare fryktelig ut .... perfekt leppestift på ytterste halvdel av leppene, null på innerste. Det blir også ganske dyrt, å fortsette å kjøpe og kjøpe drøssevis forskjellige leppestifter, som man tar på EN gang, og bare kan kaste etter første forsøk. blir lei også, jeg skjønner at de aller fleste har lepper som disse fantastiske leppestiftene sitter perfekt på, i døgn. De gjør altså ikke det på meg, uansett hva jeg prøver.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #35 Skrevet 15. april 2010 Herregud, Jenta spurte om noen råd for å få leppene lysere, ikke deres mening om det er fint eller ikke. Ikke vits å skrive hvis du synes at røde lepper er så jævla fint. Kom heller med nyttige råd!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2010 #36 Skrevet 23. april 2010 Dette leste jeg for en stund siden om i aftenposten. Dwete er farlig og fører til kreft!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå