Gå til innhold

Bleike leppene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har alltid syntes jeg har hatt så utrolig røde lepper, jeg synes ikke det er noe fint og det gjør at munnen virker mindre enn den er.

Ønsker meg rosafargede lepper, synes det er så fint og det vil få leppene til å virke fyldigere.

Kan man ha på noe middel for å bleike fargen noe?

Eller kan man tatovere inn en lysere farge på leppene kanskje?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coletion 2000 fra Adelsten hadde noen kjempe bra hvite lebestifter før men jeg tror ikke de fins legere??!!

Klemsz Linnzi!!

:klappe:

Skrevet

Jøss! At leppene virker mindre fordi de er røde, tror jeg må være noe du bare innbiller deg. Jeg ville tro det var tvert i mot.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke innbilning, man vet jo at lyse farger forstørrer og mørke forminsker. Jeg har mørkerøde lepper, er lei av det. Og leppestift forsvinner nærmest like fort som jeg tar det på.

Gjest Gjest
Skrevet
Coletion 2000 fra Adelsten hadde noen kjempe bra hvite lebestifter før men jeg tror ikke de fins legere??!!

Klemsz Linnzi!!

:klappe:

Jeg vil ikke ha hvite lepper, det er ikke fint.

Skrevet

Er ikke røde lepper sensuelt da? Jeg og ville trodd de virket større..

Men uansett, har ikke hørt om metoder å bleke leppene på. Kan ikke tenke meg at det hadde vert videre heldig heller.

Du kan jo gå på apoteket å kjøpe Avène Cold Cream. Det er en hvit leppepomade, som gjør leppene litt lysere og ellers er veldig god. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg takker for svar, men jeg er altså ikke interessert i tips om leppestiftmerker, det har jeg prøvd nok av. Er det noen som kan hjelpe meg med svar på det jeg lurer på?

Skrevet
Nei, det er ikke innbilning, man vet jo at lyse farger forstørrer og mørke forminsker. Jeg har mørkerøde lepper, er lei av det. Og leppestift forsvinner nærmest like fort som jeg tar det på.

Se på de som bruker blek, nærmest hudfarget leppestift, da! Ser jo ikke ut som om de har lepper i det hele tatt! Og har man på seg knallrød leppestift så framheves da leppene mer enn om man har på rosa?

Skrevet

Fordi det er blodkarene i leppene som gir dem farge så tviler jeg på at dette er mulig. For når man får hvite/blå lepper når det f.eks. er kaldt er jo p.g.a. at blodkarene i leppene trekker seg sammen.

Skrevet

Du kan jo bytte lepper med meg? Jeg har tilnærmet hudfarge på leppene, så de vises nesten ikke i det hele tatt. Ser helt "munnnløs" ut når det er kaldt....... :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ganske smal overleppe, tro meg, det ser ikke så pent ut med den sterke rødfargen der. Ønsker derfor å tone ned rødfargen, er lei av å klisse med leppestift som bare går vekk like fort allikevel.

Gjest Moralpreken
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men det jeg ikke helt forstår er hvorfor du lar det bli et problem...

Selv har jeg et annet problem. Jeg har en naturlig "lipliner" rundt leppene mine som er flere nyanser mørkere enn leppefargen.

Om jeg ikke bruker leppestift ser det ut som om jeg har lagt på "lipliner" og slitt bort leppestiften, og om jeg ikke bruker leppestift i samme nyanse som "liplineren" ser det ut som om jeg har bommet på fargen eller sminket meg i mørket!

Uansett hva jeg gjør ser det idiotisk ut med egne øyne, men ingen andre ser det før jeg kommenterer det! :ler:

Likevel, uansett hvordan jeg ser på det, fargen på leppene mine er mitt minste problem!

Uansett hvilken farge du hadde hatt på leppene dine, ett eller annet galt hadde du funnet med dem, eller en annen kroppsdel, sett med dine øyne selvsagt.

Hvorfor ikke være fornøyd med den du er? Jeg er sikker på at ingen andre legger merke til hvilken farge leppene dine har.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke kun snakk om lyse og mørke farger.

Matte farger forminsker, mens skimrende farger forstørrer...

Du kan ta på en gloss uten farge, og leppene dine vil virke større.

Eller hvorfor ikke prøve en av de nye leppestiftene som skal forstørre leppene? Noen av dem funker faktisk. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Eller hvorfor ikke prøve en av de nye leppestiftene som skal forstørre leppene?  Noen av dem funker faktisk.  :)

Jammen, har prøvd absolutt alle jeg kan få tak i av de som påstår at de forstørrer leppene. Har ikke funnet en eneste en som faktisk virker på meg. :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke mulig å bleke leppene av den grunn at fargen kommer av blodet som strømmer igjennom dem...

Du kan tatovere dem, men det ville jeg ikke anbefale for hele munnen, men kan fint gjøres som lipliner.

Men bare så du vet det så ønsker alle seg mørkerøde lepper....

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg vet at mange ønsker seg mere farge på leppene. Men det hjelper ikke meg noe særlig, siden jeg vil ha lysere lepper.

Ser ut for at jeg bare må slite med leppestift i all evighet. Sukk. :sminkedokke:

Skrevet

Jeg tror jeg skal bleke øyenvippene mine, jeg, for å få dem til å se lengre ut...

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for at du er så hyggelig av deg, PET. :kvalm:

Det var jo et særdeles hkjelpsomt svar på det jeg lurte på, har du ikke noe bedre å komme med så kan du likegjerne la være å skrive svar her til meg.

Skrevet

Hva med å bruke en conceiler på leppene? Det vil sannsynligvis dempe fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...