Gå til innhold

Har du fått bot?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joooooh, har fått fartsbot på 3.500,- og et par parkeringsbøter... :sjenert:

Menneh - til mitt forsvar; det er flere åååår siden sist jeg fikk bot! Trykker _ikke_ hardt på gassen og legger på nok kroner til parkering ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, aldri bot. Har aldri kjørt forbi en politikontroll engang. Men jeg mistenker at det ikke akkurat er kamera i alle fotoboksene langs veien....

Skrevet (endret)

Jeg har hatt lappen siden 1978 og nei jeg har aldri fått noen bøter, det har nok også litt med flaks og gjøre tenker jeg

Endret av ToveM
Skrevet

For en del år siden, når jeg først flyttet til Asker, så fikk jeg 3 parkeringsboter i løpet av en måned. Veldig kjipt. Og jeg var student og hadde dårlig råd.

Asker sentrum var gangske rotete på den tiden og vanskelig å finne parkering, så da prøver man å være litt kreativ. Men ikke lett å se alle disse parkering forbudt skilter.

På den tiden var bilen registrert på pappa så purringene kom til ham. Litt pinlig. Men han betalte en av botene. :)

Ellers er det nå flere år siden jeg fikk en parkeringsbot. Har aldri fått fartsbot.

Skrevet

1 fartsbot og 1 parkeringsbot.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Parkeringsbøter har jeg ikke tall på, men jeg bare lar vær å betale de. bilen står nemlig på pappa, så purringene kommer til han og så betaler han de  :sjarmor:

:ler: :ler:

Bortskjemt, du?

Skrevet

jepp, en parkeringsbot her ja ;) men det var i jobbsammenheng og vi var to ansvarlige som satset på at akkurat "den" parkeringen skulle gå greit... :grine:

Skrevet

En parkeringsbot. Kan vel være en seks-sju år siden jeg fikk den.

Skrevet

Ingen bøter eller anmerkninger...

*flaks*

...og jeg har hatt førerkort i en "mannsalder" snart...

Skrevet

Jeg har vært i fyllearresten i 1981, laga ikke noe bråk eller noe, var ikke engang full, men det var en sånn ung overivrig jypling innen politiet som hadde lite å gjøre ei natt.

Kommer dette på rullebladet tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...