minienthe Skrevet 3. april 2007 #21 Skrevet 3. april 2007 Og så fikk jeg en bot eller gebyr eller hva vi skal kalle det da jeg ble stoppet i rullende kontroll, og Statens Vegvesen ikke var helt enig med meg i den motoren som stod i bilen. ← "rullende trafikkontroll" ??? dvs veivesenet som vinker deg inn langs veien ? må innrømme jeg fikk noen pussige bilder i hodet her har fått parkeringsbot en gang selv, nærmer seg vel 10 år siden.
Gjest synseren Skrevet 4. april 2007 #22 Skrevet 4. april 2007 Har fått to fartsovertredelse bøter og opptil flere parkerings bøter. Heldigvis er det over ti år siden jeg fikk min siste bot.
Havfrua Skrevet 4. april 2007 #23 Skrevet 4. april 2007 Fikk en fartsbot for ett par år siden. Ble tatt i fotoboks som typisk nok stod rett etter innsnevring fra tofelts vei. Gassa litt ekstra forå komme forbi en annen bil også var jeg litt uoppmerksom siden vi var flere i bilen og satt og skravla og før jeg visste ordet av det så var jeg forevighet. En prikk i førerkortet fikk jeg også.
linky Skrevet 4. april 2007 #25 Skrevet 4. april 2007 Jeg har hatt lappen i ca. 5 år tror jeg og har aldri fått bot eller blitt stoppet av politiet
Vihi Skrevet 4. april 2007 #26 Skrevet 4. april 2007 Fått en del parkeringsbøter, men jeg kan stolt banke meg på brystet og si at jeg har sluppet unna å betale en god del av dem. To fartsbøter, to prikker. Anmeldt for en fartsovertredelse til, hvor jeg ble frikjent for hele greien. To for kjøring uten bilbelte. Og så fikk jeg en bot eller gebyr eller hva vi skal kalle det da jeg ble stoppet i rullende kontroll, og Statens Vegvesen ikke var helt enig med meg i den motoren som stod i bilen. ← Du har stort sett fått for alt utenom fyllekjøring altså? Politimannen trodde jeg fyllekjørte. Det var vist vanlig at slike glemte å skru på lyset. ← Vet om en som til stadighet kjørte i fylla i sin ungdom.. Han bare skrudde av lysene på bilen, fordi da kunne ikke politiet se ham, nemlig...
Gjest Vampyra Skrevet 4. april 2007 #31 Skrevet 4. april 2007 Jeg har fått parkeringsbot en gang da jeg ikke så strekene på parkeringsplassen pga snø og is. Jeg parkerte et sted jeg trodde det var en plass, men det var det visst ikke. Hjalp ikke å klage, nei. ← Samme her Jeg har fått en annen også... jeg stod parkert mellom innkjøringen til to lagerinnganger kl 22 og da fikk jeg bot fordi jeg stod i veien for vareleveringen Jaja... det var forbudt, men jeg synes den var på kanten, for jeg stod ikke i veien for noen der jeg stod i mellom.... Ellers har jeg fått to parkeringsbøter til, men de har jeg sluppet å betale.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2007 #33 Skrevet 5. april 2007 "rullende trafikkontroll" ??? dvs veivesenet som vinker deg inn langs veien ? må innrømme jeg fikk noen pussige bilder i hodet her har fått parkeringsbot en gang selv, nærmer seg vel 10 år siden. ← Rullende kontroll er inngående kontroll av kjøretøyets helse og tilstand der og da. Sabla uflaks å havne oppi når bilen som var registrert med 110 hester plutselig hadde over 300. Fikk kjøreforbud på flekken.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2007 #34 Skrevet 5. april 2007 Du har stort sett fått for alt utenom fyllekjøring altså? ← Lar seg vanskelig gjøre, aldri drukket alkohol.
Pauline Skrevet 7. april 2007 #35 Skrevet 7. april 2007 En fartsbot, 38 i 30 sone, rett etter at jeg fikk lappen. 300,- kr . En bot for å svinge ut fra butikken uten bilbelte. (Skulle så klart ta det på, da. Vel det kosta meg 500,-) En parkeringsbot. Den kosta meg også 500,-
Brunhilde Skrevet 7. april 2007 #36 Skrevet 7. april 2007 Etter 23 år med lappen har jeg fått 3 parkeringsbøter. Den ene ble ettergitt pga omstendighetene, de to andre ble betalt, om enn ikke med glede... Alt i alt ikke så galt etter så mange år på veien, syns jeg.
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #38 Skrevet 7. april 2007 Parkeringsbøter har jeg ikke tall på, men jeg bare lar vær å betale de. bilen står nemlig på pappa, så purringene kommer til han og så betaler han de Fartsbot, blinket i den helvetes Vålerengatunnelen, 2900 eller 3900 i bot og en prikk. Har vært nære på med et par andre ting også, men har alltid gått bra
Gjest Tyr Skrevet 8. april 2007 #40 Skrevet 8. april 2007 Parkeringsbøter har jeg ikke tall på, men jeg bare lar vær å betale de. bilen står nemlig på pappa, så purringene kommer til han og så betaler han de Fy ...ti katta Frysepulver. På tide å kutte navlestrengen. Selv har jeg et par parkeringsbøter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå