Bjørk Skrevet 3. april 2007 #1 Del Skrevet 3. april 2007 Da er min første dagbok åpnet.... Den blir sikkert ikke så spennede, men nå prøver jeg det her. Så HEI! Er ei 30 år (rart å si det...ikke i 20 åra lenger),har samboer, bor i trøndelag og jobber innen helsevesenet og i danseverden. Det var litt om meg. Velkommen til min verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 3. april 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 3. april 2007 Så hva ha jeg gjort i dag?? Svært lite faktisk: -stått opp -sett 1 episode av Angel -skrevet innlegg i KG -hostet( er ikke frisk etter snart 1 1/2 uke forkjølelse) -invitert venninne på kake ....Tror jeg snart må gjøre noe lurt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2007 Dag har det vært en mer fornuftig dag. Vært på jobb. Litt hardt å stå opp kl halv 7 når jeg kunne ha sovet så lenge jeg vil ellers i uka. Nå er det bare godt å ha gjort noe. Ellers sitter jeg å lurer på hva jeg skal gjøre i kveld. Mulig gå ut å ta en pils med ei venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 4. april 2007 #4 Del Skrevet 4. april 2007 Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. april 2007 #5 Del Skrevet 4. april 2007 Gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 4. april 2007 Takker til begge to:) koselig at dere stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. april 2007 #7 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg jobber forresten også i helsevesenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg jobber forresten også i helsevesenet ← Skjønte det...hehehe. Endret 4. april 2007 av Bjørk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. april 2007 #9 Del Skrevet 4. april 2007 Har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 4. april 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 4. april 2007 Natta. På tide å legge seg. Skal opp halv 7.... Reiser til Oslo i morra! JippI:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. april 2007 #11 Del Skrevet 4. april 2007 Bor du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. april 2007 #12 Del Skrevet 5. april 2007 Gratulerer med ny dagbok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. april 2007 #13 Del Skrevet 5. april 2007 Gratulerer med dagbok og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 6. april 2007 #14 Del Skrevet 6. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 9. april 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 9. april 2007 Da var jeg hjemme fra påsketur... Det gikk altfor fort Hadde kjempe fin tur med nydelig vær. Og komme hjem til 20 cm snø og minus grader var ikke artig Vil ha VÅR NÅÅÅ!!! Akkurat for øyeblikket er det heldivis sol så håper at snøen forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 9. april 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 9. april 2007 Bor du i Oslo? ← Bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 9. april 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer med ny dagbok!!! ← Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 9. april 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer med dagbok og god påske ← Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 9. april 2007 #19 Del Skrevet 9. april 2007 Tilbake til hverdagen og jobb? Har litt ekstra fri jeg, til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 9. april 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 9. april 2007 Har bare fri på fredag denne uka....Skal undervise i dans på torsdag... Så påskeferien er definitivt over. Kos deg med fridagenene da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå