Gå til innhold

Bjørks forundelige verden....


Bjørk

Anbefalte innlegg

Er sååå stolt av meg selv. 1 time aeromix :hoppe:(puh...slitsomt) i går og stryketrening på stuegulvet i dag og snart 2 hele dager uten å spise snacks og snart 4 dager uten å røyke!!! Flinke meg...håper det varer! :legrine::klappe:

Må skrive meg inn på "15 treninger i april " tråden

Endret av Bjørk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det snart helg, men jeg har arbeidshelg så klart :(

Min bedre halvdel er på jobb fest, men jeg skal ha jentemiddag i kveld så det blir koselig og så blir det litt helg allikevel.

Har vært flink pike i dag også: vært på aerobic... :)

God helg da de som stikker innom :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står bra til :tommelsmil: Litt sliten bare etter laaang arbeidshelg...helt til i dag. Enn du? Nå skal jeg ligge i sofaen..gleder meg :)

Endret av Bjørk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Bra med meg, var en lang arbeidshelg for meg også. Masse å gjøre :smile:

Sofa ligging hørtes bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inta den nå!! Skal se slutten på "Happy Feet". Den er så søt og det ser da så morsomt ut å steppe...skulle ikke ha slutta med det da jeg var tenåring og det ikke var kuult å steppe ...hehhe.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for helgen da?  :)

Jepp:)

Det blir film og sofa i kveld og tenkte meg en liten tur på byen i morra:)

Enn du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp:)

Det blir film og sofa i kveld og tenkte meg en liten tur på byen i morra:)

Enn du? :)

Tv/film og sofa her i kveld også. I morgen har vi ingen planer ennå, men snakket om å ta en tur ut. Nå er ikke jeg helt i form ennå, så den avgjør vel egentlig hva vi (jeg) gjør.

Hvilken film du skal se da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se slutten på "Happy feet"( begynte å se den rett før jeg skulle på jobb en kveld) og "Little Miss sunshine". Har du sett sistnevnte? Hørt at den skal være bra. Hvilken film skal dere se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett noen av de filmene. Vet ikke hva vi skal se ennå. Har ikke leid noen, men har flere som vi ikke har sett. + at vi alltid har vår kjære Friends-gjeng som vi gjerne ser noen episoder av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag og en skikkelig avslappings dag :)

Var ute på kafe på dagtid i går med to venninner som jeg sjelden ser. Vi jobber så mye om hverandre at det sjelden klaffer. Det var veldig koselig .

På kvelden i går var jeg først hos ei venninne og så ut en tur og som vanlig var det artigest hjemme hos henne enn ute. Tror jeg begynner å føle meg litt gammel på byen. .....men det var helt greit. Samboeren min er forsatt syk så han sløva i sofaen i gårkveld.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg! Har blitt alvorlig hekta på facebook!! Føler meg som en fjortis!! Håper bare avhengigheten går over! Får da ikke gjort noe. Sitter bare å surfer etter gamle kjente, melder meg inn i idiotiske grupper osv. hehehehe :ler:

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...