IsaCathrine Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hvilken Elixia trener du på? Hva slags trening liker du best? Selv trener jeg på Elixia Asker og liker best Step Intervall. Har prøvd Bosu engang, og det skal jeg gjøre fler ganger. Dance timene har jeg lyst til å prøve mer av!! Flow også. Yoga/Pilates har jeg og veldig lyst til å prøve!
Gjest Revenka Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hei, jeg trener faktisk på elixia i asker selv. Jeg går som regel på steptimene eller bosu (vanlig og energy). Moro. Syns instruktørene er kjempedyktige.
*Lene* Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Trener på Elixia Sandvika. Der trener jeg dancestep, step intervall, step, xyckling og total core. Elsker xyckling og dancestep!
IsaCathrine Skrevet 3. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2007 Hei, jeg trener faktisk på elixia i asker selv. Jeg går som regel på steptimene eller bosu (vanlig og energy). Moro. Syns instruktørene er kjempedyktige. ← Kanskje jeg har sett deg da.. Er vel mest på step intervall jeg, men var på bosu for første gang for noen helger siden.. Nå har jeg vært og prøvd Easy Funk
Angel2006 Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Hei, jeg trener på Elixia i Asker jeg også Liker Step best, i alle varianter. Har prøvd endel Bosu også. Har noen veldig dyktige instruktører synes jeg...
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Ja, jeg og liker instruktørene veldig godt. Men Natalie som jeg likte best slutta, og Gro har nesten ingen timer lenger! Typiskt. Men de er flinke alle sammen! Noen av dere som er med på det der "tren 25 ganger på 90 dager" da? Har ett klistremerke alt jeg :-D
Gjest Revenka Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jeg er med på den kampanjen, og har to merker. Moro
IsaCathrine Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2007 Oi, flink jo! Vi har ett lite problem her i huset da, for vi trener på forskjellige klubber! Så vi putta dem på kortene og håper på å få flyttet dem over på en av plakatene i Asker neste gang vi er der..
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2007 Så flink!! Jeg får mitt andre klokka 10:15 i morra :-D
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. april 2007 Reveenka: heter du noe på C? Og var du og trente i dag tidlig? Jeg har 2 merker *stolt*
Gjest Revenka Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Hei, ja jeg heter noe på C Har 5 merker nå, og ja, jeg trente der i dag.
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2007 Hei, ja jeg heter noe på C Har 5 merker nå, og ja, jeg trente der i dag. ← Jeg så det! For du var den eneste dama med 4 klistremerker når vi kom, og når vi dro var det 5 der. Var du på step timen eller?
Solskinnsbolla Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Elixia Asker Har foreløpig trent bare "fritt"
IsaCathrine Skrevet 8. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2007 Step intervall og mitt 3 merke!
happyhappy Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Ja, Reveenka du trener virkelig bra! Stå på Trener selv på Elexia i Drammen jeg da, trives godt! Fine lokaler og bra timer! Men er bare oppe i 4 merker jeg da, men fornøyd fordet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå