Gjest care Skrevet 4. april 2007 #21 Skrevet 4. april 2007 Det skal du bare være glad for. Jeg skulle gjerne ha sluppet! *plages av ekle bilder av Rune Rudberg på netthinnen* ← Det sitter fast hos meg også.... Men som artist klarer han vel seg bra? Synes det var litt svung på den låta gitt.
Gjest Frysepulver Skrevet 5. april 2007 #22 Skrevet 5. april 2007 Har ikke sett videoen, men har sett bildet... Jeg har sett alle kjendisbildene, bortsett fra Idol-tone og vibeke Skofterud - men vet ikke om det er noe særlig å trakte etter. Ble forøvrig dypt imponert over Tefke
Gjest Skya Skrevet 5. april 2007 #23 Skrevet 5. april 2007 (endret) Tråden er ryddet. Reglene. Skya (mod) Endret 5. april 2007 av Skya
Gjest silkesvarten Skrevet 5. april 2007 #24 Skrevet 5. april 2007 Jeg hadde denne sangen på hjernen hele tida på jobb i dag Glad jeg ikke begynte å synge ← LOL
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2007 #25 Skrevet 5. april 2007 Det skal du bare være glad for. Jeg skulle gjerne ha sluppet! *plages av ekle bilder av Rune Rudberg på netthinnen* ← Enig.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2007 #26 Skrevet 5. april 2007 Jeg hadde denne sangen på hjernen hele tida på jobb i dag Glad jeg ikke begynte å synge ← Ja, sangen er fin, men den er jo en klister sang. Den vil ikke vekk!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. april 2007 #27 Skrevet 5. april 2007 Ja, sangen er fin, men den er jo en klister sang. Den vil ikke vekk! ← Nei, jeg har den på hjernen fortsatt!
Annie Skrevet 6. april 2007 #29 Skrevet 6. april 2007 Orker ikke tanken på å skulle høre en sang mede RR! Mannen er jo stokk dum!!
Annie Skrevet 6. april 2007 #32 Skrevet 6. april 2007 Forå kunne uttale meg så har jeg nå lidd meg gjennom 31 sekunder med sangen. Forferdelig sang og forferdelig mann. Stakkars barna hans! Hvem i alle dager kjøper musikk med RR???
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #33 Skrevet 6. april 2007 Jeg kjenner en som liker han og går på konsertene hans.
Thomas Andrè Skrevet 7. april 2007 #34 Skrevet 7. april 2007 Orker ikke tanken på å skulle høre en sang mede RR! Mannen er jo stokk dum!! ← kjenner du han? ← Nei heldigvis ikke!! ← Forå kunne uttale meg så har jeg nå lidd meg gjennom 31 sekunder med sangen. Forferdelig sang og forferdelig mann. Stakkars barna hans! Hvem i alle dager kjøper musikk med RR??? ← Er det ikke litt drøyt å uttale seg om mannens intelligens etter å kun ha -sitat- lidd deg gjennom 31 sekunder med sangen -sitat slutt- uten å ha vekslet så mye som et eneste ord med han ?? Da er det mange mennesker jeg godt kunne tenke meg å stemple som idioter, etter å kun ha sett de i diverse mediesammenhenger. Fex han teitingen som leser opp TV2 nøttene. Herregud, han må jo være stokk dum, ser han ikke at han bare hermer etter Roald Øien? Eller hva med han fyren som drev de intervjuene på et eller annet tvprogram, der poenget var å putte inn et bestemt ord flest mulig ganger? Snakk om taper... Og hun Marit Åslein, med de dumme intervjuene sine, hun må jo være helt bak mål da...... Og Kristoffer Skaugh lissom, som frivillig bor i en glassmonterdings og eter ekkel mat til alles beskuelse... Jo, du har sikkert rett, der er en verden full av idioter.
Annie Skrevet 7. april 2007 #35 Skrevet 7. april 2007 Nå er det faktisk sånn at RR har vært i mediebildet i godt og vel 20 år. I løpet av den tiden har han både kommet med uttalelser og gjort ting som "normale oppegående mennesker" ikke ville gjort. Bare det å ha hatt sex med over 1000 damer og i tillegg klarer å skrive sang om det, vitner om mangelfull intelligens. Mannen har, minst, 6 barn med forskjellige, og bare det burde få en mann til å roe uttalelsene og handlingene sine. Av hensyn til barna.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2007 #36 Skrevet 8. april 2007 Er det ikke litt drøyt å uttale seg om mannens intelligens etter å kun ha -sitat- lidd deg gjennom 31 sekunder med sangen -sitat slutt- uten å ha vekslet så mye som et eneste ord med han ?? Da er det mange mennesker jeg godt kunne tenke meg å stemple som idioter, etter å kun ha sett de i diverse mediesammenhenger. Fex han teitingen som leser opp TV2 nøttene. Herregud, han må jo være stokk dum, ser han ikke at han bare hermer etter Roald Øien? Eller hva med han fyren som drev de intervjuene på et eller annet tvprogram, der poenget var å putte inn et bestemt ord flest mulig ganger? Snakk om taper... Og hun Marit Åslein, med de dumme intervjuene sine, hun må jo være helt bak mål da...... Og Kristoffer Skaugh lissom, som frivillig bor i en glassmonterdings og eter ekkel mat til alles beskuelse... Jo, du har sikkert rett, der er en verden full av idioter. ← Mannen har AD/HD, da gjør man gjerne ting som oppfattes av andre som litt spesielt. Visste du at mannen ikke kan noter, men spiller et hvilken som helst instrument på gehør? Visste du at mannen spiller klassiske stykker på piano relativt greit? Visste du at han faktisk er vittig å prate med, og virker som en hvilken som helst mann du kan treffe på gaten? Å kalle noen uintelligent uten å kjenne mennesket eller ha hatt kontakt med vedkommede, da tror jeg man skal se seg litt i speilet. At et menneske velger å ha et annet livssyn eller livsstil enn hva du og jeg har, det er faktisk ikke noe vi kan bedømme opp eller ned når det ikke er snakk om at du selv, noen andre eller vedkommede selv kommer til skade. Verden ER full av idioter, og jeg vil for øvrig minne deg på at KG er en del av verden.
Thomas Andrè Skrevet 8. april 2007 #37 Skrevet 8. april 2007 Mannen har AD/HD, da gjør man gjerne ting som oppfattes av andre som litt spesielt. Visste du at mannen ikke kan noter, men spiller et hvilken som helst instrument på gehør? Visste du at mannen spiller klassiske stykker på piano relativt greit? Visste du at han faktisk er vittig å prate med, og virker som en hvilken som helst mann du kan treffe på gaten? Å kalle noen uintelligent uten å kjenne mennesket eller ha hatt kontakt med vedkommede, da tror jeg man skal se seg litt i speilet. At et menneske velger å ha et annet livssyn eller livsstil enn hva du og jeg har, det er faktisk ikke noe vi kan bedømme opp eller ned når det ikke er snakk om at du selv, noen andre eller vedkommede selv kommer til skade. Verden ER full av idioter, og jeg vil for øvrig minne deg på at KG er en del av verden. ← Jeg vet ikke helt hvorfor du valgte å sitere meg, men jeg antar det er fordi vi er helt enige.
Gjest silkesvarten Skrevet 8. april 2007 #38 Skrevet 8. april 2007 Forå kunne uttale meg så har jeg nå lidd meg gjennom 31 sekunder med sangen. Forferdelig sang og forferdelig mann. Stakkars barna hans! Hvem i alle dager kjøper musikk med RR??? ← heldigvis er vi alle forskjellige.. jeg digger rune rudberg sine sanger . og spesielt den nye..... synest den er kul jeg..... og kjekk det er han.....
Gjest Tessmira Skrevet 10. april 2007 #40 Skrevet 10. april 2007 Jeg syntes han er ekkel, patetisk og stygg. ← Kunne ikke blitt mer enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå