Meaty Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Mannen har i hvert fall selvironi, dette er nok den beste måten han kunne takle oppstyret rundt det bildet på. Han har laget en musikkvideo, og den var jo litt morsom da...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Hahaha! "Nå har alle folk fått se'n, ikke bare de tusenogen"!! Nydelig.
Gjest cassia Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg har dessverre sett'n På bildet, altså!
Gjest baby-E Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Syns dette var en bra måte å takle det på!
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg syntes han er ekkel, patetisk og stygg.
Meaty Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg syntes han er ekkel, patetisk og stygg. ← Ja, men i dette tilfellet synes jeg han var morsom, og selvironi er i mine øyne en veldig god egenskap.
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Det er det, men jeg kan fortsatt ikke fordra han. Jeg syntes det var teit.
Helen Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Er det mulig? Han gjør jo alt han kan for å få oppmerksomhet. Prater på å være PR-kåt
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Den mannen er faen meg sjenial, hahah! Han stiger hele tiden i respekt-listen min.
Bamse Brakar Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Utrolig smart måte å håndtere den saken der på! Han viser jo at han duger som countryartist óg da. Så hvis han bare kutter ut dop og å pule rundt i hytt og dynevær, og konsentrerer seg om musikken sin, så tror jeg fyren kan greie å klatre opp igjen. Har for ordens skyld sett det bildet, jeg óg. Ikke akkurat pirrende synes jeg da, men det er jo ikke noe verre enn det sikkert mange av KG-folka og nordmenn generelt har på mobilene sine.
TheHairyToothfairy Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Han viser jo at han duger som countryartist óg da. Så hvis han bare kutter ut dop og å pule rundt i hytt og dynevær, og konsentrerer seg om musikken sin, så tror jeg fyren kan greie å klatre opp igjen. ← faktisk helt sant, han har en helt korrekt stemme- og gitarbruk for c&w. bare sjekk denne Eddie Rabbit-klassikeren. http://www.youtube.com/watch?v=XQ3XPZ_M7PE
Gjest silkesvarten Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Jeg har dessverre sett'n På bildet, altså! ← jeg har ikke
Gjest cassia Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 jeg har ikke ← Det skal du bare være glad for. Jeg skulle gjerne ha sluppet! *plages av ekle bilder av Rune Rudberg på netthinnen*
Thomas Andrè Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Bildet var uhyggelig nok, men fy flate, fyren steg mange hakk på respektlista mi her også med denne geniale og fullt dansbare countrylåta Heia Rune!! Og all ære til kommentar om å ikke angre den fine dama
Mirabella76 Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Jeg syntes han er ekkel, patetisk og stygg. ← Heilt enig! Bli direkte kvalm av fyren...
Gjest cassia Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Og all ære til kommentar om å ikke angre den fine dama ← DET er jeg faktisk enig i. Bra gentlemans-takter der!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. april 2007 #20 Skrevet 4. april 2007 Jeg hadde denne sangen på hjernen hele tida på jobb i dag Glad jeg ikke begynte å synge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå