ofelia Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 hva het programmet som gikk for maaaaaaange år siden som handla om å spleise folk. tror paal tarjej åsheim var programleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Casanova. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. mars 2007 #3 Del Skrevet 31. mars 2007 Der hvor de delte ut hjerter til å feste på skjortene til hverandre? Husker det svagt, men selvfølgelig ikke hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 31. mars 2007 #4 Del Skrevet 31. mars 2007 Sett på Mot i brøstet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 2. april 2007 #5 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg husker et program jeg så på da jeg var liten og ELSKET! Var så kjærlighetsfreak.. Det het i alle fall Blind Kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå