Gå til innhold

Hva er ditt forhold til Coyote Ugly?


Gjest Faith

Anbefalte innlegg

Enig med flere over her jeg. Det er jo ikke en kvalitetsfilm...heller litt overfladisk og lettfordøyelig, men jeg digger den jeg også! :)

Blir alltid i godt humør av den, og har masse gode assosiasjoner til tiden den kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såvidt jeg husker syntes jeg dengangen at filmen var bra, men det er ikke hva jeg synes om filmen jeg husker- det er assosiasjonene til filmen. På den tiden var jeg 17 år, gikk på folkehøyskole og hadde min første kjæreste... så det er det pg den tiden jeg tenker på når filmen nevnes :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt grei når den kom, men har ikke noe forhold til den idag.

Men husker han var veldig skjønn han gutten i filmen da.. fra australia eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tangerine

Forholdet mitt til den filmen:

Hadde filmplakaten hengende på det lille rommet mitt, og kjøpte soundtrack cd-en. Var kanskje 11-12 år eller noe sånt.

Så ikke filmen før et par år senere. Men da hadde jeg tatt ned plakaten og sluttet å høre på cd-en forlengst. :P

Syntes ikke filmen var noe særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikek sett den ennå... Men regner egentlig med at jeg ikek har gått glipp av så veldig mye.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coyote Ugly betyr noe spesielt, men hva? Jeg visste det en gang, men husker ikke lengre hva det var uttrykk for.. Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coyote Ugly betyr noe spesielt, men hva? Jeg visste det en gang, men husker ikke lengre hva det var uttrykk for.. Hjelp?

Når du er full og har vært med en mann/dame hjem, våkner opp og heller vil gnage av deg armen enn å vekke denne personen; det er coyote ugly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
On 3/31/2007 at 5:44 PM, Guest Faith said:

Jeg elsket Coyote Ugly da den kom, og er lei for at jeg aldri så den på kino, bare på film. Det er en sånn film som holder seg- og jeg er like glad i den den dag i dag.

 

Hva med dere?

Enig! 

Anonymkode: 032e4...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den! Den er ca like søt og teit nå som den var den gang. Full av klisjeer!

Anonymkode: f3bae...1cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var såååå bra den gang den kom, men nå synest jeg den er tåpelig med en latterlig historie🙄 Men synest fortsatt at lowrise jeans er lekkert da👌🏼🤩

Anonymkode: ace57...c83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 års siden tråden ble opprettet og 22 års siden filmen kom ut. 

Tiden flyr! 

Endret av Kenelz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/23/2022 at 9:19 AM, AnonymBruker said:

Men synest fortsatt at lowrise jeans er lekkert da👌🏼🤩

Enig😍

Anonymkode: def66...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den veldig godt som pre-teen, men i dag ser jeg jo at storyen er skikkelig klisjé og enkel. Ikke noe mesterverk, akkurat.

Anonymkode: 054f8...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var favorittfilmen min som ung, og elsket den! ❤️ 😄 

Anonymkode: 80c21...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...