Gå til innhold

Hva er ditt forhold til Coyote Ugly?


Gjest Faith

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Jeg har sikkert sett den 15 ganger. Ikke fordi jeg likte den så godt, men fordi jeg hadde noen venninner på den tiden som elsket den, og skulle se den omtrent hver gang vi hadde filmkveld :ler: Ble ganske lei etterhvert, må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så den på kino, eg elsket den! :) Levde meg så inn i den.

Har den på DVD og har alltid synes den er søt. Før (da jeg var 14-15 år) ville jeg veldig gjerne være som de jentene, og kjøpte alle klærna mine etter de! Hehe:P Ikke akkurat lækkert på min kropp!

Da jeg bel litt eldre (15-16) fikk jeg også soundtracket av en venninne. De sangene har jeg da sunget karaoke til altfor mange ganger, og har skikkelig tilknytning til de. Synger til de ennå!

Så jeg så filmen sammen med broren min på 14, som også liker den godt, for noen mnd. siden, og likte dne like godt som før. Ble helt dratt inn i den!

Veldig søt film!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den, men husker ikke spesielt mye fra den.

Med andre ord, den har ikke gjort noe inntrykk akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Synes den var drittdårlig. Den og The Sweetest Thin er en av de få filmene hvor jeg faktisk spolte.. Det gjør jeg ytterst sjelden. (Tror jeg kommer på fem filmer..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om Coyote Ugly kanskje er min Dirty Dancing...  :ler:

Jeg synes nemlig ikke at Dirty Dancing er all that. Kjedelig! :sjarmor:

Synes Dirty Dancing er ubegripelig tragisk, og Coyote Ugly er hakket verre.

Så den når jeg var 14-15, og jeg synes den sugde allerede da..

Skjønner bare ikke greia med overfladiske jentefilmer. Kan noen forklare meg hva som fenger? :forvirret:

Endret av Luci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den godt når den kom, og har den på video, men nå i litt mer "voksen alder" så synes jeg ikke akkurat det er noen kvalitetsfilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faith
men nå i litt mer "voksen alder" så synes jeg ikke akkurat det er noen kvalitetsfilm.

Det synes ikke jeg heller. Men jeg liker den uansett. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en kvalitetsfilm, men jeg synes den er helt fantastisk! Det er en film jeg kan se om og om igjen, og da spesielt når kjæresten min er på byen og jeg er alene hjemme. Som Kiana sier, det er en feelgood film og jeg digger den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Begynner å lure på om Coyote Ugly kanskje er min Dirty Dancing...  :ler:

Jeg synes nemlig ikke at Dirty Dancing er all that. Kjedelig! :sjarmor:

Jeg syntes Coyote Ugly var utrolig dårlig da jeg så den for lenge siden. Dirty Dancing derimot, kan jeg se maaange ganger. Jeg er svak for filmer med mye musikk, men for meg er de i to forskjellige klasser (men, klart jeg er nok farget av å ha sett Dirty Dancing jevnlig siden jeg var liten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvorfor mange sier den er søppel- det er jo ingen kvalitetsfilm på linje med f.eks Den fabelaktige Amelie, Chocolat etc.

Men den har- i alle fall for meg- enormt stor feel-good-faktor.  :sjarmor:

Jeg så den hos ei venninne, og husker egentlig ikke noe annet enn at det var en søplefilm - hakkene under søppel som Amelie og Chocolat (hvorfor dro Lasse Hallstrøm til Hollywood - for å vise sitt åndelige forfall film for film..?). Jeg er kanskje ikke noen sucker for feel good-filmer med mindre de inneholder _ekte_ rar humor eller i det minste troverdig innhold, ikke bare konstruerte blødmer som skal glede flest mulig :forvirret:

Ikke likte jeg Dirty Dancing heller. Og jeg ER jente, selv om jeg aldri har fått noen til å telle x-kromosomene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Jeg har egentlig aldri syntes noe særlig om den.

Litt for fjortispreg over den synes jeg, og låta synes jeg heller ikke spesielt mye om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Jeg så den hos ei venninne, og husker egentlig ikke noe annet enn at det var en søplefilm - hakkene under søppel som Amelie og Chocolat (hvorfor dro Lasse Hallstrøm til Hollywood - for å vise sitt åndelige forfall film for film..?). Jeg er kanskje ikke noen sucker for feel good-filmer med mindre de inneholder _ekte_ rar humor eller i det minste troverdig innhold, ikke bare konstruerte blødmer som skal glede flest mulig  :forvirret:

Forundrer meg litt over at du sammenligner Coyote Ugly med Amélie, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg litt over at du sammenligner Coyote Ugly med Amélie, men ok.

Fordi noen andre dro en slags sammenlikning der, og jeg siterte det innlegget. Begge filmene er vel sånne som endel elsker og andre (meg) hater, ellers er de selvsagt ganske forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den var drittdårlig. Den og The Sweetest Thin er en av de få filmene hvor jeg faktisk spolte.. Det gjør jeg ytterst sjelden. (Tror jeg kommer på fem filmer..)

"Coyote Ugly" er skikkelig fjortis film. Den bare irriterte meg.

Og siden du nevner "The Sweetest Thing" - det er det verste jeg noengang har sett!!!!! Aaaaargh!

"Dirty Dancing" synes jeg er bedre enn "Coyote Ugly". Kanskje det har noe med alderen min å gjøre. Når DD kom var vel jeg omtrent på samme alder som du var når CU var på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjorde ikke akkurat et kjempeinntrykk, men var vel ok underholdende der og da på kino. For meg var det en typisk "en gang er nok"-film. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Likte den ikke noe særlig nei. Jeg ble skikkelig skuffa, for jeg hadde jo hørt så utrolig mye flott om den.

Ikke min type film, hele historien suger rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...