Gjest Faith Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg elsket Coyote Ugly da den kom, og er lei for at jeg aldri så den på kino, bare på film. Det er en sånn film som holder seg- og jeg er like glad i den den dag i dag. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Har aldri sett den, men likte godt tittelsporet av LeAnn Rimes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. mars 2007 #3 Del Skrevet 31. mars 2007 Husker jeg likte den når den kom. Men for å vær helt ærlig husker jeg ikke helt hva den handler om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 31. mars 2007 #4 Del Skrevet 31. mars 2007 Elsker den! Jeg var bartender på den tiden filmen gikk på kino, og husker at alle jentene der jeg jobbet gikk pg så den. Ble vel litt inspirerte også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 31. mars 2007 #5 Del Skrevet 31. mars 2007 Litt blanda kjensler her... Baren var kul, og det som dreide seg om den, og musikken, men resten av historien var litt for tam - typisk jente frå landet som vil til storbyen for å slå igjennom som noko (her: låtskrivar), og kor vanskeleg det er i byrjinga, masse klisjeer om musikkbransjen, og sjølvsagt romantikk. Den "realisere seg sjølv"-greia likte eg altså ikkje, men trass i det har eg sett filmen ein to-tre gonger- når eg vil bli underhaldt utan å tenkje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 31. mars 2007 #6 Del Skrevet 31. mars 2007 Så den på TV3 en gang. Husker bare noe bardansing. Ikke en film som har svidd seg inn i hukommelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. mars 2007 #7 Del Skrevet 31. mars 2007 Så vidt jeg husker så var det ingen pupper eller eksplosjoner i den filmen. ...møkkafilm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mars 2007 #8 Del Skrevet 31. mars 2007 Filmen var søppel, og det samme var jenta jeg så den med. Og sangen til Leann Rimes, som fremdeles blir spilt på en bønsj plasser, er alt annet enn spesielt vakker. Hele filmen virket som en bleik wannabe i skyggen av filmen Cocktail med Tom Cruise, Elisabeth Shue og o'store Bryan Brown 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faith Skrevet 31. mars 2007 #9 Del Skrevet 31. mars 2007 Ingen voksne menn jeg vet om har likt denne filmen, så jeg tror den er et jentefenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 31. mars 2007 #10 Del Skrevet 31. mars 2007 Hehe, skal innrømme at jeg trodde dette var et tullespørsmål først. Forhold til Coyote Ugly? Det måtte vært et dårlig og overfladisk forhold for meg, men jeg tror ærlig talt ikke den klarte å trenge seg så dypt inn i bevisstheten at den etterlot riper engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 31. mars 2007 #11 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg gikk i sjuende da vi så den, og elsket den. Nå er det en drittfilm, jeg har heldigvis fått litt bedre smak med åra... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. mars 2007 #12 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har sett den - og det er vel omtrent det. Husker ikke mye annet enn navnet -så noe stort inntrykk har den opplagt ikke gjort- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mars 2007 #13 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg så den da jeg var 17,,,,husker jeg ikke feil var det noen som danset på en bar....jeg synes den var ganske kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 1. april 2007 #14 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Husker jeg leide filem etter at en venn sa den var RÅBRA. Gjett om jeg ble skuffa da, for et makkverk av en film Var totalt uten innhold spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faith Skrevet 1. april 2007 #15 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg skjønner hvorfor mange sier den er søppel- det er jo ingen kvalitetsfilm på linje med f.eks Den fabelaktige Amelie, Chocolat etc. Men den har- i alle fall for meg- enormt stor feel-good-faktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 1. april 2007 #16 Del Skrevet 1. april 2007 Nei uff. Den likte jeg ikke. Alt for overfladisk, og følte veldig synd på disse pene skuespillerskene som ikke klarte å få en bedre rolle enn å stå og vrikke på en bardisk. Men når det er sagt har jeg mange venninner (og en homofil kompis eller to) som liker den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faith Skrevet 1. april 2007 #17 Del Skrevet 1. april 2007 Begynner å lure på om Coyote Ugly kanskje er min Dirty Dancing... Jeg synes nemlig ikke at Dirty Dancing er all that. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 1. april 2007 #18 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg husker den faktisk mye bedre enn den fortjener, fordi den var så til de grader utrolig bedritent dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. april 2007 #19 Del Skrevet 1. april 2007 Kjedelig og forutsigbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. april 2007 #20 Del Skrevet 1. april 2007 Synes ikke noe spesielt om den da den kom. Ikke helt mine greie. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå