Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #1 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er en jente som ikke greier å bruke string. I butikkene er det jo nesten bare stringtruser, så en kunne tro at omtrent alle andre bruker dette. Jeg har av og til string under spesielt trange klær, men kjenner den da et visst sted hele tiden og skifter så fort jeg kan. Er det bare meg som er klinkokos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2003 #2 Del Skrevet 28. februar 2003 Nei, noen liker det ene og noen liker det andre, er vel ikke noe i veien med noen av oss. At det nesten bare er string, tror jeg er noe du føler, siden du ikke liker det. Jeg bruker bare string, og synes det er kjempemasse lekkert som ikke er string, og masse kjedelige stringer! Blir litt samme feelingen som når det nettopp har blitt slutt med en du er glad i, plutselig ser du "bare" lykkelig, forelskede par overalt, og lurer på om det BARE er du som ikke har det slik lenger. (om noen andre har opplevd det da....) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. februar 2003 #3 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg bruker bare string, kjenner ikke at jeg bruker de i det hele tatt. Klarer ikke "vanlig" truse da de har en tendens til å skli opp steder de ikke skal være :oops: . Da er det mye bedre å bruke noe som er laget for å være der. Synes jeg da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 28. februar 2003 #4 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har det helt motsatt - klarer ikke annet enn string.. Kjennes ut som rompefengsel :D Men det er nok bare fordi jeg har vent meg på det.. Det skal sies at det er stor forskjell på trusene, så det kan jo hende at du har vært uheldig og kjøpt noen som ikke er gode å ha på helt enkelt. Uansett så er det ikke noe galt i å gå med vanlige truser! Ingen er vi like :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. februar 2003 #5 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg hadde det helt likedan før, jeg taklet ikke stringtruser... Men så følte jeg også at jeg ikke fant noe annet enn stringtruser noen steder, så jeg fant ut at jeg fikk kjøpe meg noen billig-truser og prøve litt mer, da... Vel... Da jeg vennet meg til det etterhvert så likte jeg det kjempegodt... Nå bruker jeg vanlige truser kun en svært sjelden gang (også under mensens første dager, da...) Tror det er en vanesak, jeg! Men hvis du ikke liker det, så trenger du jo ikke å bruke det!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 28. februar 2003 #6 Del Skrevet 28. februar 2003 Klarer verken string eller vanlige truser :evil: Går uten - det føles MYE bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 28. februar 2003 #7 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg klarer heller ikke string... :-? Men synes det er mye å velge i av "vanlige" truser også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #8 Del Skrevet 28. februar 2003 Syns det er både stygt og ubehagelig med string truse jeg, det teiteste som fins er når noen bøyer seg ned og string trusa er langt oppå ryggen..... Men, hver sin smak - syns det er litt fint med de litt lave hofte trusene jeg. De er behagelige å ha på, og syns ikke overbukser som er lave i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #9 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis du ikke liker string; så ikke bruk d da!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. februar 2003 #10 Del Skrevet 28. februar 2003 ooh.. Jeg har bare stringtruser... Enig med den personen som sa at vanlige truser er ekle fordi dem blir så fryktelig nyskjerrige. stringer er MENT for å være nyskjerrig og det er bedre med en liten tøybit der enn en meter med stoff. Dessuten ser stringtruser best ut i tynne bukser. Det er ikke noe pent med vanlige truser og hvis gjennomsiktig bukse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 28. februar 2003 #11 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg synes at string ser helt latterlig ut under tynne bukser. Hvit lett bukse med string under........ ser helt idiotisk ut etter min mening. Det blir mye penere uten!! ..... for ikke å snakke om stringer som ligger 2 meter over bukselinningen........... urk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. februar 2003 #12 Del Skrevet 28. februar 2003 Lott@! Mener du at man skal gå uten undertøy under hvite gjennomsiktige bukser? Høres lite lekkert ut spør du meg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #13 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis du gjerne vil bruke string bør du se litt nøyere på hvordan de er sydd. Noen er bare en strikk bak og sydd sammen som en tjukk klump midt under. Disse vil jeg anta gnager ganske godt! Altså, let etter noen med passe bred stropp bak og uten mange sømmer under. Vil si som Jordbær; noen truser er nysgjerrige uansett, så da kan man like godt velge noe som skal være nysgjerrig. Men det er en vanesak. Til å begynne med merker man trusen veldig, men sitter den godt glemmer du den etterhvert. Hilsen Lille meg (som bruker begge deler og er fornøyd med det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 28. februar 2003 #14 Del Skrevet 28. februar 2003 Ja, jeg synes det faktisk er penere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. februar 2003 #15 Del Skrevet 28. februar 2003 Så at alle ser rett på "herligheten" din spiller ingen rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 28. februar 2003 #16 Del Skrevet 28. februar 2003 *kremt* ........ lyse lette bukser er ikke 100% gjennomsiktige - ihvertfall ikke de jeg bruker. Og om "herligheten" min synes....... vel...... jeg går da ikke fremoverbøyd!!!!! Eneste herligheten som synes er i tilfelle stumpen, og den må folk for min del gjerne se på - plager ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2003 #17 Del Skrevet 28. februar 2003 dersom du barberer så synes vel ikke "herligheten", men er det stilig om det mørke (dersom man er mørk der da.... :oops: ) fra håret der nede skinner igjennom? Bortsett fra det, så synes jeg også at string under slike lett-gjennomsiktige hvite bukser, ser urteit ut! Her passer det i mine øyne best med hvite boksere eller hudfarget underbukse av en eller annen stil, som da ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 28. februar 2003 #18 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvorfor bruke noe man ikke synes er noe godt å ha på seg? Selv bruker jeg både string og vanlige truser, alt avhengig av hva jeg har på meg og hva jeg skal. Min erfaring er at det finnes like mye vanlige truser som stringtruser, de fleste undertøys-sett får man jo kjøpt med både string og vanlig truse til. Men det kommer kanskje litt an på hvilke typer butikker man kikker i også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 28. februar 2003 #19 Del Skrevet 28. februar 2003 Ja, det er en vanesak, jeg kan egentlig ikke fordra å gå med string, syns de gnager så jeg *auau* , men jeg går med det innimellom. Liker best de tynne små, i f.eks microfiber, syns ikke de gnager så nemlig. Har jeg på meg trang bukse, syns jeg det er mye penere å ha string, enn en truse som liksom syns gjennom stoffet... :-? Det er ikke så lekkert. Gå med det du vil du, at du føler deg vel, og har det behagelig, er det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 28. februar 2003 #20 Del Skrevet 28. februar 2003 Synest det nesten er raust å dele det i string og vanlig truse for tida. Masse string truser som har bredde i sidene på størrelse med vanlige og bredere truser, men stringen bak. Masse fine boxere og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå