pa77 Skrevet 26. april 2007 #23 Skrevet 26. april 2007 Har også kjøpt meg isadora mineral makeup, syns den faktisk var veldig bra! Har fått sammelignet den med id sin og syns faktisk isadora sin var bedre. Syns den var lettere i konsistensen og like dekkende uten å se så sminket ut (som jeg ofte kan føle med id sin). Til deg som tror at isadora bruker billige ingredienser så tar du helt feil! Mineral sminke fra Isadora inneholder 100% mineraler (det samme som id). Kabuki børsten syns jeg også var god. Passe myk/grov i konsistensen føler at den øker sirkulasjonen i huden...
Rexina Skrevet 27. april 2007 #24 Skrevet 27. april 2007 Har det kommet i Norge? hvilke butikk har du kjøpt den på, pa77?
*Dolly* Skrevet 27. april 2007 #25 Skrevet 27. april 2007 stod på side2.no at den kommer 1 juni til norge. kult ikznt...
Gjest Tangerine Skrevet 28. april 2007 #26 Skrevet 28. april 2007 Åjaa, det så jeg jo da jeg var i Sverige for litt siden. Synd jeg ikke kjøpte, når det er så lenge til det kommer hit...:/ Men er overbevist om at det er bra, så skal definitivt kjøpe den!
Gjest Tangerine Skrevet 28. april 2007 #27 Skrevet 28. april 2007 stod på side2.no at den kommer 1 juni til norge. kult ikznt... ← det er juli :/ men jeg skal sikkert til sverige igjen før da uansett jeg så
lillesky Skrevet 5. mai 2007 #29 Skrevet 5. mai 2007 Har kjøpt øyenskygge (og kost). Den er lett å påføre og sitter godt.
Gjest Diablesse Skrevet 28. juni 2008 #30 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har sett Isadoras mineralsminke på Vita, oppdaget den der i går, i det lokale kjøpesenteret her jeg bor. Der kostet den 169 kr, og selv om det jo blir penger ut av det og, så syns jeg ikke at det var så verst med tanke på hvor mange hundrelapper man må punge ut med (hvertfall her til lands, vel å merke) for å få et skikkelig id-sett. Tenkte jeg skulle kjøpe den i dag, så jeg har den før jeg drar til Malta om et par-tre dager, men lurer på en ting: bør jeg ta sjansen på at de har den billigere på Tax-free'en på Gardemoen? Eller er det dårlig med Isadora på flyplassen - liksom at tax-free'en har mest andre merker? 170 kr er jo som sagt ikke avskrekkende, men likevel vil jeg gjerne spare der jeg kan.
laperla Skrevet 28. juni 2008 #31 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg har sett Isadoras mineralsminke på Vita, oppdaget den der i går, i det lokale kjøpesenteret her jeg bor. Der kostet den 169 kr, og selv om det jo blir penger ut av det og, så syns jeg ikke at det var så verst med tanke på hvor mange hundrelapper man må punge ut med (hvertfall her til lands, vel å merke) for å få et skikkelig id-sett. Tenkte jeg skulle kjøpe den i dag, så jeg har den før jeg drar til Malta om et par-tre dager, men lurer på en ting: bør jeg ta sjansen på at de har den billigere på Tax-free'en på Gardemoen? Eller er det dårlig med Isadora på flyplassen - liksom at tax-free'en har mest andre merker? 170 kr er jo som sagt ikke avskrekkende, men likevel vil jeg gjerne spare der jeg kan. Kan ikke si jeg husker om om taxfree'en har Isadora engang jeg. Titta på duty-free.no... (Gardermoen's taxfree) Der søkte jeg etter Isadora. Kom ikke opp noen treff. Så da kan det vel virke som at de ikke fører det merket. Endret 28. juni 2008 av laperla
bente_i Skrevet 28. juni 2008 #32 Skrevet 28. juni 2008 Jeg jobber på tax-free'en i Trondheim, og så vidt jeg vet fører de ikke Isadora på Gardermoen heller (samme kjede).
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 29. september 2008 #33 Skrevet 29. september 2008 Jeg har prøvd mange ulike sminker til huden. Etter at jeg fant isadora mineral sminken har jeg aldri sett på noen annen sminke. den koster 200kr, og selges på vita. Jeg har veldig uren hud, men etter at jeg startet på denne har huden min blitt sååå mye bedre. Det er ingen tvil om at den hjelper mot uren hud, samtidig som den har fine farger å velge mellom
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #34 Skrevet 30. september 2008 Er det noen som har peiling på ingrediensene i isadora sin mineralsminke? Har hørt at Bismuth ikke er så bra (trur det også finnes i id)
rox Skrevet 12. juni 2009 #35 Skrevet 12. juni 2009 Trekker opp igjen denne jeg! Jeg kjøpte denne i dag, har bare prøvd den nå i kveld men synes den virker veldig bra. Men jeg lurer på en ting: Skal den Kabukibørsten røyte?? På min detter det av masse hår og det ligger igjen sånne små enkelthår i ansiktet etter jeg har påført. Er dette grunn til å få byttet den i butikken? :O
Gjest Sandbekken Skrevet 12. juni 2009 #36 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil advare litt mot isadoras mineralsminke. Etter å ha brukt ID i flere år tenkte jeg at jeg skulle teste ut isadora, siden prisen er mye bedre. Etter å ha brukt sminken i to dager begynte øynene mine å væske og produsere slim! Øynene mine ble røde og hovne og alt var fælt! jeg kunne ikke tro det var sminken som gjore det, siden det reklameres for at isadoras minneralsminke er så ren og pen.. Men der tok jeg feil.. Jeg prøvde meg litt frem med å ta et par dager uten sminken, da ble øynene mine normale igjen. Så prøvde jeg noen dager med sminken igjen, og øynene begynte å væske igjen! Nå bruker jeg ID og Everyday Minerals og er fornøyd med det Isadora sin mineral sminke er altså ikke så ren som man skal tro..
Juso Skrevet 12. juni 2009 #37 Skrevet 12. juni 2009 Jeg bruker kun dyre produkter når det gjelder sminke, ettersom de "billige" alltid gir meg en del kviser og urenheter. Anbefales å legge litt ekstra penger i beløpet om man skal kjøpe seg ny sminke!
vesla86 Skrevet 13. juni 2009 #38 Skrevet 13. juni 2009 Det er ikke nødvendigvis sant. EM-mineralfoundation koster $12 og mange synes denne er bedre for sin hud enn feks id.
Vulpes Skrevet 13. juni 2009 #39 Skrevet 13. juni 2009 Det er ikke nødvendigvis sant. EM-mineralfoundation koster $12 og mange synes denne er bedre for sin hud enn feks id. M-hm. Jeg har ikke prøvd ID, men jeg har prøvd IsaDora sin mineralsminke. Den gjorde egentlig null inntrykk, mens jeg elsker Everyday Minerals. Og en venninne av meg som også sliter med huden, bruker ID. Vet ikke om det er sminken sin skyld, men huden er vel ikke akkurat blitt bedre? Også blir hun lett litt for "shimrete" i ansiktet. Dessuten kjente hun i starten da hun begynte å bruke sminken at det sved og prikket i ansiktet når hun trente. Men alle har jo forskjellige preferanser og hudtyper, så finner man noe man er fornøyd med, så er vel det det viktigste
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #40 Skrevet 16. juni 2009 Kjøpte IsaDora mineralfoundation idag på Cubus. Der hadde de sett med pudder og børste for 198,-. Er fornøyd med resultatet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå