Gå til innhold

Hudpleier - verdt pengene?

Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Jeg vet godt at det finnes svorne hudpleiertilhengere her...

Sliter med klassisk blandindgshud, men det verste er store porer - ulekkert!

Har ikke all verdens med penger, men vurderer sterkt å investere i profesjonelle hudpleieprodukter.

jeg lurer altså på om det virkelig er verd det. Klarer virkelig hudpleieren å få de store porene til å forsvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet egentlig ikke hva hudpleieren klarer å få til, men de flinkeste er sikkert veldig flinke.

Har selv vært hos hudpleier en gang i mitt liv, og det var etter at jeg fikk et gavekort på en time. Det var selvsagt kjempedeilig, men til den prisen synes jeg allikevel at det manglet litt. Jeg synes det er vanvittig mye penger å betalte 500 kroner for 1 time med hudpleie og kommer neppe til å unne meg noe sånt på egenhånd. I etterkant var huden min selvsagt glatt, men jeg synes egentlig ikke at porene mine ble noe mindre…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt det er verdt pengene. Gikk til hudpleier flere ganger i fjor ifm med bursdagen min. Ønska meg nemlig gavekort hos hudpleier i gave.

For det første var det fantastisk deilig under selve timen (unntatt når hun klemte ormer - au!!). Og for det andre var det herlig etterpå å føle at huden var virkelig ren og at jeg nå hadde et kjempeutgangspunkt å jobbe videre med. Har nemlig også blandingshud og opplever ofte at det liksom ikke nytter hva enn jeg gjør. De store porene trøbler like mye uansett. Men altså, hudpleier hjalp.

Jeg tok meg også råd til å handle produkter hos hudpleieren. MD Formulations og Decleor. Koster jo litt, men det er drøye produkter som holder en stund. Og best av alt: DE FUNKER!!

Anbefaler hudpleier på det varmeste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en hudpleier hjelpe deg med å gjøre store porer mindre, er det kjempedyrt! Jeg har også lyst til det - har noen porer som er store i problemområdet. Ble anbefalt krystallsliping - 5-10 behandlinger 1 gang i uken - 4000 kroner (noen år siden) og ingen sol under behandlingen. Det ble litt heftig for meg. Men om noen har prøvd det, kan jeg kanskje få en anbefaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå begynt på MD Fruktsyrebehandling (10 ganger 2.900 kr) i tillegg til at jeg skal bruke MD's hjemmeprodukter (ca. 400 kr per produkt, har kjøpt 2 til ansiktet og 2 til ryggen). Etter avlsuttet fruktsyrebehandling vil jeg også forsøke Krystallbehandlingen (10 ganger 3.500 kr). Prisene er fra en hudpleier i Oslo, om dere vil ha navnet sender dere meg bare en PM. Damen er dyktig!

Dette skal få huden min til å se sunnere og friskere ut, i tillegg til at jeg mister arrene, de store porene og evt. rynker underveis. Gleder meg til resultatet allerede! Jeg har hørt mye bra om denne type behandling, og synes det er verdt ett forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Qlio med syrebehandligne. Fortell når du er ferdig med behandlingen og hva du synes om resultatet.

Jeg kan anbefale Majorstua Hudpleie, der er det en dyktig dame som jobber. Hun har beste priser i byen. 350 kr for dyprens. Dessuten er hun veldig flink og tar seg god tid til deg. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Har også problemer med store porer ! Visste ikke engang at det gikk an å gjøre noe med det ! Kjenner jeg fikk lyst til å løpe til nærmeste hudpleier.

Forøvrig synes jeg det er deilig med hudpleier og produktene de selger er tilpasset huden din. Verdt et forsøk. Jeg kommer aldri til å kjøpe billige hudpleieprodukter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven: Det hjelper ikke å gå til hudpleier en eneste gang og forvente superresultater. Ting tar tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ikke har noen spesielle problemer, så synes jeg ikke huden min blir bedre av å gå til hudpleier. Jeg liker luksusfølelsen og å bli dullet og pleiet (*Aesj* så kvalmt dette ser ut, lurer nesten på om jeg skal poste dette her...), så jeg gjør det mer eller mindre regelmessig likevel.

Men jeg har en venninne som har problematisk hud med arr, laeraktig hud og porer... og hun har virkelig fått resulatater av å ta gjentatte fruktsyrebehandlinger (som har vaert ganske psyko-behandlinger hvor hele huden har skallet av og hun ikke gikk utenfor døra på en uke etter hver behandling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...