Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

:vinke:

Endelig er en travel dag på jobben over. Skulket treningen i dag og kjørte hjemover med hovne bein. Nå kunne jeg gitt mye for deilig fot- massasje. Synd mannen ikke er her. Ja, han reiste tidelig i dag morges og kommer ikke igjen før i morgen ettermiddag/kveld. På èn måte veldig stusselig og kjedelig uten han, men da får jeg ihvertfall gjort en del jeg har på to-to-lista mi! :)

Fikk pakke i posten i dag. JIPPI! 1 hvitt skjørt, en hvit bluse, 1 hvit cap, 2 par sandaler og tre undertøyssett og en bikini. Har selvfølgelig testet alt allerede, og det satt som et skudd! (selv om blusen ikke var helt som jeg hadde trodd).

I kveld MÅ jeg få gjort unna en del ting. Men dessverre er ikke motivasjonen for den slags sysler så på topp i dag. Grått og trist vær i dag - dèt hjelper heller ikke på humøret.

-------------------------------------------------

Leonessa og Miami, så hyggelig å se dere! Takk for en KOSELIG og OPPLØFTENDE hilsen, Miami. Du er go' du!

:kose:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det er flere som skulker trening innimellom ;) det gjør det litt lettere for andre som gjør det også...

Åååå pakke i posten, det er alltid spennede, og så bra at alt passet, det er jo ikke noe som er bedre enn det :)

Og selv om man er alene innimellom så er det også litt deilig da, man føler at man får gjort litt, hvertfall gjør jeg det. Synd det var akkurat i dag du trengte fotmassasje ;)

Lykke til med motivasjonen: "Arbeidslyst kom treng deg på, her vil du motstand finne"...

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms fra darlingen. :hjerte: Alt fra handlelisten er visst kjøpt :overrasket: - Hva skrev jeg tilbake? Jo, "takk, kjøp noen overraskelser også!" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå tar jeg kvelden - dvs. setter strek for dagens arbeid. Selvfølgelig med god samvittighet: skittentøyskurven på badet er tom og bunken med duker og klær som lå på tørketrommelen er nuh i skap og skuffer. I tillegg er kjøleskapet ryddet(sambo kjøper så mye rart! :forvirret: ) og dagens regninger er ordnet. Har kun 3 ting igjen på min (som nå har blitt:) MUST-DO-liste, resten av uken. :)

Har åpnet en BonAqua, lagt frem to nye blader, boken jeg holder på med og mobilen, i tilfelle min kjære snart ringer. Håper ikke han ringer med en gang, da ender det bare med at jeg glemmer alt av gode bøker og gøye bladet. :lol:

Natta!

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

:vinke:

Regner våren bort på sørlandet også? Sukk, prøver å tenke positivt jeg, blir vel kanskje fortere grønt.

Og fått pakke i posten idag jeg også. :hoppe: Masse morsomme hobbysaker, så nå har jeg ikke lyst til å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sms fra darlingen. :hjerte: Alt fra handlelisten er visst kjøpt :overrasket: - Hva skrev jeg tilbake? Jo, "takk, kjøp noen overraskelser også!"  :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom samboern hjem med overraskelse da?

Du finner nok helt sikkert mange jobber i hovedstaden ;)

Venter på at du skal legge meg til ;):ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom samboern hjem med overraskelse da?

Du finner nok helt sikkert mange jobber i hovedstaden ;)

Venter på at du skal legge meg til ;):ler:  :klem:

:ler: Der er du lagt til min msn-liste!

Sambo kommer hjem i kveld, han. Forhåpentligvis da med noen overraskelser også. Uansett så skal det bli koselig å få han hjem igjen.

Jeg får satse på at jeg får en grei jobb, ja. Ble plutselig så usikker på disse intervjuene jeg snart skal ha...Hadde vært okay om jeg hadde fått ordnet meg jobb før jeg flyttet inn til Oslo, men jeg tror jeg bare må si til meg selv at det ikke haster så. Jeg har vært inne og sjekket på ulike jobb-sider og det er ikke få å velge mellom for min yrkesgruppe, akkurat. Jeg tar ihf ikke en for stor stilling til å begynne med, dèt er sikkert. Fra de sykehusene/sykehjemmene jeg har erfaring, er det ikke noe vanskelig å få noe ekstra, så fort man har fått ett bein innenfor en avdeling eller to. Tror nok jeg må ha litt is i magen, ja....

Nå: tilbake til jobbingen! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg skarvlet så mye med Felicity at jeg nesten har glemt hva jeg har holdt på med... :ler: Men jeg innså plustelig at jobben ikke gjorde seg selv, så...

Veldig koselig å chatte med deg, forresten, Felicity. At jeg nesten glemte jobben min får du ta som et kompliment. ;)

Nå må listene leveres! *stikker*

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skarvlet så mye med Felicity at jeg nesten har glemt hva jeg har holdt på med... :ler: Men jeg innså plustelig at jobben ikke gjorde seg selv, så...

Veldig koselig å chatte med deg, forresten, Felicity. At jeg nesten glemte jobben min får du ta som et kompliment.  ;)

Nå må listene leveres! *stikker*

Takk i lige måde. Jeg som hadde tenkt og hvile meg mens snuppa sover. Får se hvor leng jeg får slappet av, for det var jo så hyggelig å snakke med deg.

Stor :klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg snart reise hjem. Mannen kommer til landet om få timer - ihf etter planen. Jeg skal lage fin middag og så er planen kos resten av kvelden. Svigerfar ringte i går kveld og lurte på når darlingen kom hjem, for han trengte noe hjelp. Håper ikke han er så "ond" at han ringer i kveld og spør om han kan ta en tur...

Alt dette med det raset... - det er nesten så jeg er redd for å kjøre hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en sms til sambo tideligere i dag....ikke fått svar enda. Kanskje han venter med å svare til han kommer hjem?! :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...