Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Tenkte si hei siden jeg faktisk leser dagboken din ganske ofte men "glemmer" å legge igjen en hilsen :) Du var så snill og la igjen i min..

Det høres veldig spennende ut med en helg i en storby. Hvor skal dere? Håper det kommer full rapport etterpå. Jeg får bare drømme meg bort i mellomtiden.. mens jeg venter på at ankelen min skal gro :S eller hva man nå enn sier?! ;)

ha en fortsatt fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lønn og storbyshopping! Herlig :sjarmor:

Nam... muffins... Kose dere sammen ikveld! :klem:

Får dere lite tid sammen om dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir deilig med lønn nå, ja - det kan vi være enige om. Er skrapa fant for tida selv.

Og så storbyshopping da! Din heldiggris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Lønn ja, i morgen ettermiddag :sjarmor: Heldiggris som kan kjøpe akkurat hva du har lyst til av klær! Selv må jeg nøye meg med et par større bh'er og et par mammabukser. Og de er nesten alltid klumpete og stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang onsdag. Troppet opp på jobb med halvåpne øyne klokke 7. Helte inpå med kaffe, sjekket mail- innboksen, bladde gjennom avisen og da kollegaene mine kom ble det litt mer livlig, så da våknet jeg heldigvis litt. Hadde en fin dag på jobb, selv om det som vanlig er litt stressete. Jeg og en pasient hadde en interessant samtale i dag, som fikk meg til å tenke. Jeg kan ikke fatte hvordan pasienter som ligger på det siste, og vet livet går mot slutten, klarer å holde "motet oppe". Ung som gammel. Noen klarer det ikke, naturlig nok. Men de som gjør det; hvor får de den roen fra, den som forteller dem at alt skal gå bra. Hvordan går det an å godta at man skal dø så alt for tidelig?

Vel, etter jobben tok jeg en kjapp dusj, omkledning og 5- miunutters sminkelegging, før jeg og to venninner/kolleger reiste til byen. Ble joinet av to andre kolleger som også fant ut at det fristet med biff en onsdags ettermiddag.

Nydelig vær og hyggelig selskap; noe særlig bedre blir det ikke. Antrekket mitt på by'n ble sort slim leg jeans, gul jersy singlet og gul heklet tunika fra Sisters over. Følte meg fjong og fin, og fikk jammen meg et fint kompliment av Dr. Flørt også. Prøvde å holde litt avstand, selv om det selvfølgelig er vanskelig når man sitter rundt samme bord...men...uten å gå i detaljer, så tror jeg ting har endret seg litt etter at jeg gikk i tenkeboksen og vi fikk snakket ut om en del ting før i uken.

Det er jo bare tåplig, hele greiene.....

Venninne S kjørte med meg hjemover. Fikk snakket en del om helgen. Tror det blir til at vi tar min bil, ergo blir jeg sjåfør. Har aldri kjørt dit vi skal, men det skal nok gå greit. Må rote litt klesskapet også, og se hva jeg TRENGER. Hadde egentlig en liten klesshoppingrunde for litt siden, men....det blir aldri for mye!

Jeg sitter på verandaen med laptop og iste. Deilig sol. Eneste irritasjonsmoment nå er måkene som flakser over her, og bæsjer i hytt og pine.

Darlingen er på jobb. Begynte på jobb tidelig på ettermiddagen, så han er nok ikke hjemme før sent i kveld. Jeg skal bruke alene- tiden til å gå gjennom interiør blader og planlegge mer for vår fremtidige leilighet. I tillegg må som sagt helgeturen planlegges litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hørtes ut som du har hatt en fin dag ja. Så bra at du og Dr. Flørt at fått snakket ut og at ting ser ut til å ordne seg der :)

Hvor er det du skal på helgetur da? Må no kose deg iallefall. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å gå ut med venner og spise. :)

Ja det er mange tanker omkring døden. Virker som noen får styrke - . Og noen som blir igjen, får også styrke. Det er godt en ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor mye været betyr. Jeg merker det ihvertfall godt på humøret mitt i dag, at "sommeren" er her. Satt bare og smilte for meg selv når jeg satt ute i lunsjen i dag. Funglene kvitrer(heldigvis ikke bæsje- måker) og solen varmer godt i kinna. Fra nå av håper jeg lunsjen kan bli utendørs hver dag! Å komme seg ut av den tette luften og det stressete miljøet, fyller opp energilageret.

Antrekket er sommerlig i dag(som jeg har vært nokså lenge):

* Lys denimfarget knickers med store baklommer fra Vila; baggy på lårene og tight rett over kneet.

* Røde/hvite- stripete ballerinasko fra Økonomisko

* Sort singlett fra ONLY med blonder oppe og ned

* Lys rosa heklet cardigan fra Sisters

* Sort bredt belte fra VIC, i midjen

Innom senteret på vei hjem. Og jammen klerte jeg ikke svi av noen hundringser i dag også - enda jeg bare var der 1/2 time. Innom bodyshop, helsekosten, coop obs og JC - og det resulterte i noen handleposer. Ny shopping i morgen. Heldigvis har jeg fått en fet lønning denne måneden: hele 6000 kroner mer enn jeg pleier.

Nå har jeg satt meg ned med salat, iskaffe og laptop på verandaen. Døren står på gløtt inn til stuen der mannen sitter med lille niesen vår. Barnevakt i kveld, altså. Akkurat nå tror jeg han prøver å lære henne reglene i fotball. I kveld ser han nemlig på reprisene av to kamper som gikk for noen dager siden. Og det ser ut som prinsessen har fått noen gener av sin far, for hun følger nøye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den eneste kvelden denne uken jeg og mannen har en hel kveld sammen. Veldig sjeldent med sånne uker, heldigvis. Men til nå har jeg ikke darlingen min viet meg mer enn et "hei" og et kyss etter at jeg kom hjem. Det er lett å se hvem som har hans fulle og hele oppmerksomhet.

Har ikke fått trent på noen dager. Så...jupp, det blir løping etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca

:vinke:

Snikleser melder seg. Hyggelig dagbok, jeg jobber selv i helsevesenet og kjenner meg mye igjen i det du skriver. Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Men nå skjønner jeg ingen ting her....

Trodde virkelig at jeg hadde vært innom dagboken din og lagt inn en gratulerer melding, men ser her at det er ingen spor etter meg. Er det enda en ny bok?

Beklager at jeg ikke har sett deg :)

Men godt du la igjen spor hos meg.

:klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ihf på at jeg har en del igjen av PS: Jeg elsker deg, som er en fantastisk bok.

Å ja- den har jeg også lest!! Utrolig bra bok!!!

Så flink du er til å kose deg!!! Du må ha det kjempegøy på shopping tur - håper du finner masse gøy!!!

(Ja - jeg har permisjon i KG- rehab'en min... ;) ) :ler:

Snart er det heeeeelg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og forresten.. glemte å svare på noe jeg..:)

Grunnen til at jeg ikke følte det gikk så strålende med (forhåpentligvis) kommende svigermor var egentlig flere grunner.. for det første snakket hun om meg, men ikke til meg, det var som jeg ikke var der liksom..tror hun ikke var vant med situasjonen selv. Og dessuten tok søsknene mye oppmerksomhet, som gjorde det vanskelig å holde en samtale. De var søte de altså, men de styrte samtalen mot ting som ikke angikk meg. Og jeg er heller ikke en superpratsom person, hvertfall ikke med fremmede, og da spesielt ikke med "voksne".. Jeg er vant til å være mer tilbaketrukken og stille, så å stille spørsmål og lede samtalen føles kunstig for meg. Så det var derfor flere ting som ikke klaffet helt da. Første dagen ble jeg sittende på enden av bordet (mot en tom plass) så jeg ble sittende utenfor "der det foregikk". Håper det går litt bedre neste gang.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

På høy tid med en oppdatering fra min side nå - Alt bare bra, og JA: shoppingturen med venninnene mine var KNALL! Alle tre hadde en lang liste med ting vi ville ha tak i, og siden vi alle burde hatt Kongens fortjenestemedalje i gull for vår shopping, så ble det svidd av en tusen. Og jeg lever enda på alt endorfin som ble frigitt på de to dagene. :lol: Har hatt freshe nye antrekk hver dag siden jeg kom hjem. Og for dere som er interessert: Shoppinglisten kommer seinere.

Kom hjem lørdag kveld. Mannen ventet med nyvasket leilighet, pizza og en armkrok. :hjerte: Søndagen ble brukt ute i det fine været. Ringte et vennepar(henne jeg var sammen med på tur) og tok med oss litt mat og noen å sitte på, og gikk til sjøen. Satt lenge i solen og skravlet. Kjempe kos, og jeg måtte flere ganger tenke på hvor fint jeg hadde det.

Kort dag på jobben i dag. Avspaserte 1, 5 timer som jeg hadde hatt overtid forrige uke. Det gikk greit siden bemanningen var så god i dag. Fikk trent 45 minutter og stakk innom og handlet til uken. Om 1 time kommer mannen hjem fra jobb, og jeg har planer om laksemiddag.

----------------------

Hei Blanca, så koselig at sniklesere legger igjen hilsner. :)

Og Felicity, dette er en ny dagbok, ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rage Against The Machine - Killing In The Name Of på FULL GUFFE er bra en mandags ettermiddag!

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...