Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

...Og jammen var ikke Mrs. Val kommet inn på medisinstudiet også. :juhu: :juhu: :juhu:

GRATULERER!!! :juhu: :5::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blanca
:hoppe: Gratulerer som medisinstudent, Mrs! Dette går jeg ut ifra at du har jobbet hardt for. Ha en fortsatt fin sommer, regner med at du koser deg nå som noen brikker har kommet på plass :).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så søte dere er! :rødme:

Endelig en oppdatering fra Mrs. V. Jeg koser meg i finværet(som titter frem nå og da...), jobber mer enn fullt og holder på meg siste del av flyttingen. Egentlig har jeg det veldig bra for tiden, men det er litt trist både at det går mot slutten på jobben min her nede og livet vårt her vi trives så godt.

Jeg hadde jo beregnet å komme inn på studier i Oslo, men når jeg fikk se det sort på hvitt så ble det liksom så mer endelig. Og enda mer endelig er det nå som vi lever i pappesker og har flyttet mesteparten til den nye leiligheten i Oslo. Men koselig blir det. Til helgen skal vi ha med oss to vennepar innover og da skal jeg og venninnene på interiøs-shopping. Vi har det meste av "store" ting, men siden denne leiligheten er en del mindre så må vi få noen litt andre løsninger, og dermed bli det noen nye kjøp.

...

Siste dag på jobben min i morgen. Det er så forferdelig, forferdelig trist. Men alt det er et kapittel for seg selv - kanskje jeg skriver noe mer om det senere?!

...

Jeg :hjerte: sambo nyter dagene og selv om vi er fullt opptatt så har vi fått litt tid til å kose oss. I helgen var vi på sommerhuset vårt og hadde to deilige dager med en del sol og full avslapping. Håper vi får tid til litt mer før studiene setter i gang for fullt.

Rekker ikke den store oppdateringen nå; snart middag på terassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Livstegn :juhu:

Høres ut som om du har det bra, til tross for at litt triste tanker angående jobben og sånn. Det skjønner jeg godt at du synes er trist :troest:

Men det er godt å høre at du og sambo har det bra sammen og at dere koser dere til tross for at dere bor i hver deres pappeske. Håper alt er bra ellers også, og at vi kan :skravle: litt snart. Miss you, you see. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke så mye oppdateringer for tiden. Den siste tiden har gått med til flytting og hygge med venner. Jeg er utrolig lykkelig for tiden - kanskje noen av dere som har fått det med seg?!

Jeg føler den siste tiden har vært en eneste stor opptur, selv om det både er trist og ubeleilig å flytte langt bort nå.

Jeg vil helst ikke nevne det her, men setter mer mer enn gjerne ned å kjabber på msn, vet dere.

Det blir nok ikke så mye oppdateringer fremover heller, men jeg må si jeg setter pris på at dere titter innom. Låv ju ål! :klemmer:

Endret av m@msen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, du var ikke på msn nå jo!! :sur:

Lurer på grunnen til at du er så lykkelig? Har han fridd? Er du :gravid: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Jeg skal se etter deg på MSN, håper virkelig vi snakkes ordentlig en dag altså, for her føler jeg at det er mye jeg trenger å oppdateres på... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Heisann! Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå. Regner med at du har travle dager som student.

Håper det står bra til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...