Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*

Så moro med bryllup i morgen :juhu:

Vippextension har jeg aldri hørt om, men det hørtes ikke så dumt ut! :idesmil: Har man lov til å spørre om å få se bilde av ny frisyre? :sjenert::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllup er koselig! Sikkert lurt med vippe extensions - blir fort noen tårer ved slike anledninger.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du betale for vippe extensions? OG hvor lenge sitter det?

Kos dere i morra! Skal du synge eller filme? (nysgjerrig i dag... ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du betale for vippe extensions? OG hvor lenge sitter det?

Kos dere i morra! Skal du synge eller filme? (nysgjerrig i dag... ) :ler:

Jeg har sett at flere tar fra 1500 kroner for vippe extensions .

Kos dere i morgen med både sang og filming.

*snikleser står frem*

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke - etter en fabelaktig helg!

Jeg og sambo fikk bukt mye tid sammen etter en travel uke. På fredag fikk min kjære strålende kritikk for prosjektet sitt på jobb og vips så hadde han 50 000 mer på kontoen(som vi har øremerket til Leiligheten Oslo (-og det inkl. en heidundrane innflyttingsfest.) :tommel: )

Lørdagen var det bryllup, og det var rett og slett et perfekt bryllup. Mange koselige og morsomme gjester som gjorde at det ble mye fin undeholdning og bra taler. Jeg sang en sang i kirken og to sanger på festen. Sangen i kirken kom rett etter de hadde gitt hverandre sitt "ja", så det var egentlig en dårlig timing. Heldigvis rakk jeg å "komme meg" litt mens jeg gikk opp midtgangen, så stemmen min holdt. Det hadde vært litt flaut om det bare hadde kommet en pipelys, liksom...

Bruden var nydelig (jeg har smugtittet på kjolen før bryllupet) og de utstrålte en lykke begge to. Herlig!!

Søndag var full avslapping. Sambo reiste på besøk til en kamerat i går kveld mens jeg redigerte bilder og filmen fra bryllupet(det er sambo for rastløs til...). Har mange finer bilder og har tenkt å sette dem inn i "bryllups- albumen" min som jeg har begynt på. Men jeg må fylle opp scrapping-lageret mitt og finne en kveld jeg har god tid til å sette meg ned med det. Bruden har også spurt om jeg vil lage en album til dem, men jeg må først få litt flere bilder fra andre som var i bryllupet. Den ferdige albumen blir en ekstra bryllupsgave fra oss.

Ny uke, ja. Så langt har det bare vært stress. Stress før jobb, stress på jobb og stress etter jobb. Sambo la seg tidelig i kveld, for han skal opp kl. 05.30 i morgen. Jeg bruke en time for meg selv til litt oppdateringer her inne, i mailboksen og små-planlegging av uken. Mye jobbing fremover; er fullbooket frem til tirsdag med jobb, men da har jeg til gjengjeld en del fri. DA setter flyttingen i gang for fullt, og jeg må i jeg gleder meg til det. Morsomt å inrede vårt nye kryp-inn. Så det blir nok noen hyppige Oslo-turer fremover, men vi flytter ikke inn før vi er nødt! Dessuten har jeg og sambo enda 3 uker igjen før vi slutter i jobbene våre.

Vel, jeg må vel også finne senga snart. Tideligvakt i morgen, trening etter jobb, besøk i fengselet(frivillige jobben min) etter trening og mat-innkjøp til uken på veine hjem. *puh* Sambo skal østover og blir borte frem til kvelden, så det er ikke så farlig om dagen min er såpass full. Været virker heller ikke så lovende, så...

*tusler i seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

*også innom*

Høres ut som en kjempebra helg :-D

Og deilig med ekstra penger til leilighet og innflytningsfest! Blir helt sikkert supert! Håper alt er bra med deg og at du sliter deg ut.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og deilig med ekstra penger til leilighet og innflytningsfest! Blir helt sikkert supert! Håper alt er bra med deg og at du sliter deg ut.

Så snill du er! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at jeg snart skal dra på trening - i dag blir det spinning klokken 17.00. Egentlig er jeg nokså sliten etter vakten i dag, men får litt tid nå hvor jeg kan få spist litt og få tilbake kreftene. Fengselsbesøk etter trening. Jeg har ikke truffet h*n ofte, siden det kun er annen hver uke, men jeg må si det er spennende. Det er mye innsatte vil snakke om, og jeg må innrømme at jeg har stor sympati med dem som må sone - uansett hva galt de har gjort.

Jeg hadde trodd det skulle bli vanskelig å være "nøytral", men det var faktisk overraskende enkelt. Jeg ønsker å være åpen og forståelsesfull og det håper jeg at jeg har klart. Nå har jeg kun 2 besøk igjen med klienten før jeg flytter, noe som egentlig er trist. Frivillig arbeid blir det nok dessverre ikke tid til når jeg skal studere igjen. Det lille med jobb jeg har tid til må nok være lønnet for at vi skal klare oss greit. Men så fort jeg får tid til å bidra igjen, gjør jeg det. Jeg ser for meg at jeg blir ei sånn RødeKors dame som går rundt med tralle på sykehuset, når jeg blir pensjonist. :ler:

-------

Kommer seint hjem i dag, men det gjør sambo også. Han kommer nok i 9- tiden i kveld, og jeg vil overraske med middag. Jeg pleier vanligvis ha masse oppskrifter liggende, men i dag er jeg helt tom for ideer. Ikke noen som har noen middagstips?

...Og kanskje overraske med nye klær når han kommer hjem også? :lol: ....Fin sang, ihf. passer til været for tiden.

--------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååå :hjerter:

http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk

http://www.youtube.com/watch?v=055ZA5kGfAs

http://www.youtube.com/watch?v=zMqLVmCQLi8

...Og for de som tror at jeg blri betalt av staten for å sitte her å surfe på nettet, så er det feil. Jeg er egentlig ferdig med vakten og har FRI mens alle andre rundt meg jobber. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og hilser på. Høres ut som du har hatt ei kjempehelg! Bryllup er veldig koselig - må si jeg beundrer deg for å ha klart å synge i kirken. Det tror jeg at jeg hadde hatt problemer med pga. tårer. Det kan vel være like greit, kanskje - sangstemmen min er vel ikke akkurat noen fryd for øret :ler:.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgeroen har bredt seg i heimen. Etter en lang dag med flytting skal det bli deilig å slappe av en hel kveld. Cola light, boller fra Statiol (:sjenert:) og TV-titting.

Det har gått i ett de siste dagene med jobb, flytting og små-sysler. Mannen får hjelp av tre kamerater til et flyttelass i mogen. Ordentlig snille karer som stiller opp. Det går mye av helge/fri-dagene til flyttingen siden jeg og sambo jobber nesten hver dag for tiden.

...

Lang- helg! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og jammen var ikke Mrs. Val kommet inn på medisinstudiet også. :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe

Åh, gratulerer så mye, må føles utrolig deilig å komme inn på førstevalget :)

Og god helg til den damen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi... Gratulerer så mye :):hoppe: :hoppe:

nydelige filmer du sendte. har du sett den som hopper i hoppehuska som sovner.... Den var nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt det travelt i det siste, ja.

Gratulerer med studieplassen! Og; kos deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...