Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør det du. Og har du pommes frites ved siden av kommer han til å forgude deg. (sånn er det i hvertfall her :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gele med vaniljesaus burde være mer passende da kanskje. (eller som mannen sa da han var liten: vannliljesaus :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må slå sammen en hamburger til sambo kommer hjem. Så får vi se hva desserten blir. Jeg kan gi han valget mellom gele og sex.

Natta, Annie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredag - få timer til helg! :juhu:

Dette blir en spennende helg; vennepar gifter seg i morgen og jeg og sambo har fått hver våre oppgaver. Henholdsvis synge og filme ;) . Tror det kan bli et kanon bra bryllup - jeg har gledet meg til denne dagen kjempe lenge.

Kjolen min henger på plass, det samme gjør darlingens dress. Jeg har funnet en lilla/sort slips til ham så han kan matche kjolen min litt - vi liker å matche.

Er forresten veldig fornøyd med den nye frisyren min. Det er lenge siden jeg har hatt panlugg, og i hvert fall en så lang en. ( slik )

Har ikke funnet ut hvordan frisyre jeg skal kjøre i morgen, men skal surre litt med det i kveld. Selvbruning og hudpleiebesøk ble det i går. Jeg tok vippe extension, og resultatet ble over ALL forventing. Dyrt, men verdt det. (I morgen slipper jeg å bruke maskara, noen som ikke er så praktisk med mine åpne tårekanaler...)

...

Tja, blir en rolig kveld hjemme med sambo i dag. Han er i østover i dag og legger frem "The Big Prosject" for en hel forsamling. Jeg har ikke hørt noe fra han enda, så begynner å bli litt nervøs... (Bombe! :ler: )

Ah, gleder meg til helgen! :rødme:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...