Gå til innhold

Inside Information

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er best nattmat for mannfolk? Dobbel hamburger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cheeseburger :Hehe:

Ok, jeg stoler på deg! :popcorn:

Skrevet

Gjør det du. Og har du pommes frites ved siden av kommer han til å forgude deg. (sånn er det i hvertfall her :ler: )

Skrevet

Forslag til dessert? :sjarmor:

Skrevet

Annie, vi er ikke gift! :hakeslepp:

Skrevet

Glem at jeg nevnte noe så ukristelig!! :flau:

Skrevet

Gele med vaniljesaus burde være mer passende da kanskje. (eller som mannen sa da han var liten: vannliljesaus :ler: )

Skrevet

Okay, jeg kan kanskje være litt ukristelig i kveld da... :Hehe:

Skrevet

Gele slo ikke ann med andre ord? :ler:

Skrevet

Må slå sammen en hamburger til sambo kommer hjem. Så får vi se hva desserten blir. Jeg kan gi han valget mellom gele og sex.

Natta, Annie!

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Slet du deg ut med all hambugerlaginga i går siden du er så stille i dag? ;)

Skrevet

Er nok heller :humpe: som sleit henne ut tenker jeg! :ler:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

:hoho:

Annie da, jeg prøvde i det minste å pakke det inn litt ;)

Skrevet (endret)

Fredag - få timer til helg! :juhu:

Dette blir en spennende helg; vennepar gifter seg i morgen og jeg og sambo har fått hver våre oppgaver. Henholdsvis synge og filme ;) . Tror det kan bli et kanon bra bryllup - jeg har gledet meg til denne dagen kjempe lenge.

Kjolen min henger på plass, det samme gjør darlingens dress. Jeg har funnet en lilla/sort slips til ham så han kan matche kjolen min litt - vi liker å matche.

Er forresten veldig fornøyd med den nye frisyren min. Det er lenge siden jeg har hatt panlugg, og i hvert fall en så lang en. ( slik )

Har ikke funnet ut hvordan frisyre jeg skal kjøre i morgen, men skal surre litt med det i kveld. Selvbruning og hudpleiebesøk ble det i går. Jeg tok vippe extension, og resultatet ble over ALL forventing. Dyrt, men verdt det. (I morgen slipper jeg å bruke maskara, noen som ikke er så praktisk med mine åpne tårekanaler...)

...

Tja, blir en rolig kveld hjemme med sambo i dag. Han er i østover i dag og legger frem "The Big Prosject" for en hel forsamling. Jeg har ikke hørt noe fra han enda, så begynner å bli litt nervøs... (Bombe! :ler: )

Ah, gleder meg til helgen! :rødme:

Endret av ~Mrs.Valentine~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...