Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars mann, er han blakk han nå da? :ler:

Han fikk en veldig høy sum i feriepenger i år, så han hadde rett og slett ingen unnskyldning. ;) Stakkars, ja... :ler: Men du vet, når man er fattig hjelpepleier så må man smylte på noen for å få shoppet nok... :ler: Og det BLIR aldri nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

:ler:

Nei, det kan jeg tenke meg. Hva kjøpte du deg for noe da? Eller hvor shoppet du for den saks skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liste er som vanlig lang, vet du! Jeg kom over en del litt finere klær som jeg rasket med meg, ellers så ble det noen sommerkjoler og flere par sko. Ca. en ekstra bag til sammen. ;)

Jeg var i Oslo forrige uke og fikk faktisk shoppet litt(til meg å være) der også. Kan noen være så snill å sette foten ned? Når vi begge blir studenter til neste år igjen blir det fort et litt lavere budsjett å leve på og jeg ser for meg at det blir hardt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Å herreli. Tenk deg det budsjettet, jeg gruer meg allerede. Jeg skal til England i høst så jeg prøver å spare litt av det jeg tjener nå til det, og satser på at jeg klarer meg med stipend/lån de andre månedene.. :sjenert: Men jeg må nok prøve å få skaffet meg jobb der borte også. Gruer meg litt, synes det er litt skummelt å søke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herreli. Tenk deg det budsjettet, jeg gruer meg allerede. Jeg skal til England i høst så jeg prøver å spare litt av det jeg tjener nå til det, og satser på at jeg klarer meg med stipend/lån de andre månedene.. :sjenert: Men jeg må nok prøve å få skaffet meg jobb der borte også. Gruer meg litt, synes det er litt skummelt å søke på jobb.

Jobbsøking er skummelt, ja. Og enda verre med intervju. Jeg er egentlig ikke redd for å snakke i forsamlinger eller med nye mennesker, men intervju er en av de verse settingene jeg kan komme i. Å bli gransket med argusøyne og vurdert i forhold til 100 andre er ikke så morsomt. Og det verste at alt er jo å skryte av seg selv. :overrasket:

hvordan jobber vil du søke på? De har sikkert bordell i Bergen også? ;)

:ler: Fort gjort å ta feil kort, vet du!

Ja, nettopp! :lol:

Det har ALDRI skjedd her... :hoho:

Nå ble nesa di veldig lang, Annie.... *gransker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Jobbsøking er skummelt, ja. Og enda verre med intervju. Jeg er egentlig ikke redd for å snakke i forsamlinger eller med nye mennesker, men intervju er en av de verse settingene jeg kan komme i. Å bli gransket med argusøyne og vurdert i forhold til 100 andre er ikke så morsomt. Og det verste at alt er jo å skryte av seg selv. :overrasket:

hvordan jobber vil du søke på? De har sikkert bordell i Bergen også? ;)

:ler:

De har nok bordeller i Bergen også kan jeg tenke meg. Men jeg har egentlig ikke noe spesiell preferanse når det gjelder jobb. Nå, det første året står det egentlig som viktigst for meg å bare få en jobb, sånn at jeg har en viss inntekt i tillegg til det jeg får i stipend i måneden. Det som er greia med meg er at jeg aldri har opplevd å være i jobbintervju-situasjon. De jobbene jeg har hatt/har har jeg enten fått gjennom kontakter, eller så har jeg fått den på bakgrunn av søknaden min. Så jeg har ikke peiling på hvordan det er å være i den situasjonen, og derfor gruer jeg meg masse.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo være heldig å slippe unna nå også. ;) Jeg har hatt mange intervjuer på rappen nå de siste mnd. og selv om jeg ikke har fått jobb før etter mange intervjuer, så har jeg lært mye gjennom det.

Er det typisk butikkjobb eller noe sånt så er det vel nokså standard spørsmål de kjører. Hva er dine gode sider/negative sider, hva vil du gjøre i visse dilemmaer osv.

Hva er *kosejokers* positive sider?

1. Hun er blid og positiv

2. Hun er smart og gløgg

3. Hun er grei å komme i kontakt med

4. Hun ser GAN DÆM gudd' lukking' ut!

:sjarmor:

Hva er *kosejokers* negative sider?

1. Hun kan finne på å bruke litt for mye av arbeidsdagen sin på KG

2. Hun ser så smashing ut at mannlige medarbeidere vil få vansker med å få jobben gjort, i tillegg til høyt blodtrykk som over lengere tid kan gjøre dem syke.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

;)

Jeg er redd for å bli helt nedtrykt dersom jeg ikke skulle få en jobb med en gang, det kommer til å bli en helt ny og uvant situasjon for meg. :sjenert:

Hva bedriver så du kvelden med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er på konsert og frøken Valentine har brukt kvelden til å shine hele huset. Iste var venninne T innom med sin nyfødte datter som er umulig å ta øynene bort fra. :hjerte:

Jeg er nydusjet og fresh og snart finner jeg vel senga...Vurderer å vente på mannen med nattmat. Kan i hvert fall sende han en sms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg MÅ skjerpe meg. Hvis jeg ikke får melding av sambo innen 10 minutter friker jeg helt ut. Ah, lurer på hvordan det bli når jeg skal sende ut ungen min på fest første gang. Mest sannsynlig kommer jeg til å sitte under et vindu hvor festen foregår...

Akk ja...

------------------------------

Fikk melding av sambo. :hjerter: Han kommer om rundt 1 time. Vurderer senga, men vil gjerne overraske sambo med et nattmåltid. Det er sikkert godt etter kun noen øl en hel kveld. Vi har begge fri i morgen tidelig, så gjør ikke noe om det blir litt lenge i kveld...

Siste kapittel av Snømannen. En kopp te. :-D

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...