Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*
Hvor skal dere og hva har skjedd?

De skal vel til London om jeg ikke har misforstått helt, og det er jo terrorjakt i hele Storbritannia nå.. :sjenert:

Jeg håper alt er bra med deg, Mrs :hjerte: Vi snakkes altfor sjelden, men jeg skjønner godt at du er opptatt med litt av hvert! Sender deg i allefall en god :klem: !

Endret av *kosejoker*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: Ferien var SUPER!

:juhu: Jeg har fått jobb!

:juhu: Jeg har shoppet masse i London!

:juhu: Jeg har (nesten) håndhilst på Mette Marit i dag ( ;) )

:juhu: Det har ikke regnet i dag!

:juhu: Kjæresten har lovet meg massasje i kveld.

Livet er herlig! Etter å ha blitt blitt påvirket av kjære Blanca, finner jeg frem en herlig låt som jeg synes passer fint i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=Q4pppHD7HNQ

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb!! :juhu: Og vel overstått ferie... ;)

Det ser ut til at livet smiler til deg for tiden! Nyt det og kos deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille deg! :kyss: Vet du hva jeg har gjort i dag?! Vært hos frisøren og klipt lugg. Den ble nokså lik sånn jeg sa jeg ville ha. Komme med bilde! :)

Ha en fin helg, Annie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alt er bra med deg, Mrs :hjerte: Vi snakkes altfor sjelden, men jeg skjønner godt at du er opptatt med litt av hvert! Sender deg i allefall en god :klem: !

Har du dratt på tur? Hvordan går det med deg?

Hjemme igjen, kjære! Det går bare bra med meg (som du sikkert har skjønt hvis du har lest mine forrige innlegg ;) ). Deg da? Jeg skal snart ta en oppdatering hos deg.

Vi snakkes alt for sjelden - det må det bli en ornings' på.

Stoooooor klem sendes tilbake til deg, honey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Til lykke med ny jobb!

Så bra at ferien ble fin! Det høres forresten ut som du nyter livet i fulle drag, og har hatt en herlig dag. Også massasje, da *misunnelig*. Min er på nattskift, han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Ferien var SUPER!

:juhu: Jeg har fått jobb!

:juhu: Jeg har shoppet masse i London!

:juhu: Jeg har (nesten) håndhilst på Mette Marit i dag ( ;) )

:juhu: Det har ikke regnet i dag!

:juhu: Kjæresten har lovet meg massasje i kveld.

Livet er herlig! Etter å ha blitt blitt påvirket av kjære Blanca, finner jeg frem en herlig låt som jeg synes passer fint i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=Q4pppHD7HNQ

God helg!

Gratulerer, kjære deg. Du fortjener alt dette og mere til :klem:

Og for en nydelig låt du har plukket ut. Det er en av mine absolutte favoritter :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille deg! :kyss: Vet du hva jeg har gjort i dag?! Vært hos frisøren og klipt lugg. Den ble nokså lik sånn jeg sa jeg ville ha. Komme med bilde! :)

Ha en fin helg, Annie!

Takk for det :klem: Sender du bilde så jeg får se? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Her var det koselig å være!

Grattis med ny jobb, nye klær og massasje og greier. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca

:vinke: Så hyggelig at du har latt deg påvirke av meg. Musikk er supert når man skal beskrive følelser. Må si jeg bel nysgjerrig på ditt møte med MM, vanker De i slike kretser, Mrs ;)?.

Gratulerer med ny frisyre, jobb, massasje og ny-shoppede greier :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg...

Lenge siden jeg har vært innom, har vært litt Kg-lei. Men godt og være innom igjen... Har også vært på ferie i to uker. Biltur nedover i europa.

Grattis med ny jobb. Lenge til du flytter til Oslo, cafe tur da?

klem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Så koselig å lese at du har det så bra, Mrs! Gratulerer med ny jobb, ny frisyre og nye klær ;) Håper du hadde en super tur til London og at alt er bra med deg og sambo! Sender varme tanker til deg stadig vekk, håper vi snakkes mer en dag..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig å bli møtt med så mange hilsner i dagboken min. Lenge siden du har tittet innom, lillesky - da er det EKSTRA koselig å se deg!

Cafè-date snart, ja, Felicity! Absolutt! :Nikke:

Takk for gratulasjoner, LaraC og *kosejoker*. Når jeg endelig flytter ett hakk nærmere deg, så flytter du *kosejoker*. Dårlig gjort! ;) Men så koselig at du sender meg noen varme tanker av og til - det samme kan sies til deg. Jeg tror vi får sette av en kveld neste uke hvor vi kan snakkes, for det blir jo nesten aldri lenger... ;)

Må si jeg bel nysgjerrig på ditt møte med MM, vanker De i slike kretser, Mrs ;)?.

Det er mye du ikke vet om meg, Blanca... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Jeg vet mitt eget beste og flytter når det kommer sånne skravlehøner flyttende etter meg ;)

Ja, vi får sette av en hel kveld til skravling. Jeg føler at det er mye jeg trenger å oppdateres på, alt fra London til nyeste innkjøp til :hjerte:

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlehøne? Aner ikke hva du snakker om...

Hmm, var ikke du også i London? Eller har jeg drømt det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Joda, jeg var også i London, men det er jo en liten stund siden nå da. I slutten av april var jeg der. Hadde en super tur, og det regner jeg med at du hadde også? Pluss at lommeboka ble betydelig lettere, kjenner jeg deg rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...