Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag - ny uke! :-D

Har hatt en kjempe fin helg. Strålende vær og mye hyggelig sosialt samvær. Sambo kom hjem på torsdagskvelden(med to poser fra tax free'n :sjarmor:). Det var så deilig å få han hjem i igjen selv om han bare hadde vært borte 1½ døgn.

:hjerte:

Det var jobbhelg for min del denne helgen, men jeg rakk å være veldig sosial allikevel. Overraskelse- bursdagsfest/ grillings på lørdagen og bowling og soling i parken med to vennepar i går.

På jobben var det som vanlig mye å gjøre, og det føltes som temperaturen inne var 50 grader på det verste...Fikk heldigvis tid til en god pause alle dagene og dro med meg kollegene ut i den fine solen og slikket is. Apropos is - rekorden hittil i år er satt denne helgen! :ler:

Varmt i dag også...Har på meg miniskjørt, en singlett, bolero og ballerinasko i dag. Jeg fryder meg hver morgen jeg titter ut av vinduet og ser solen skinner og hører fuglene synge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 1. mai og da er jeg og min kjære er offisielt huseiere i hovedstaden....

Jobbintervju også i løpet av denne uken. Har ikke snakket om det til så mange, særlig fordi jeg er så utrolig forvirret over hva jeg vil selv. Dessuten er det sikkert mange søkere som er bedre kvalifisert enn meg...nesten så jeg ikke er så motivert for det intervjuet lenger. :sjenert:

Av praktiske årsaker må jeg overnatte på hotell når jeg skal innover...selv om vi har en leilghet rett oppi gata- blir litt spes. Men, jeg titter nok innom. Selv om der er tomt....

Egentlig skulle jeg jobbet dagen jeg skal inn til Oslo, men har fått byttet det. Så jeg får litt fri i begynnelsen av uken, men så er det jobbing tom. lørdag. Ikke det gøyeste å måtte bytte en hverdag til en lørdag, men sånn ble det nå...mer pæng, dèt blir det ihf! ;-)

I tillegg til dette har jeg lite planer denne uken. Og det er egentlig deilig - det kan se ut til at jeg må nyte de få minuttene med ro jeg får denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, ser ut som det blir en begivenhetsrik tid for dere framover.

Viktig å slappe av i mellom slagene også, så det er nok lurt å ikke ha for mange planer. La humla suse - det er godt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca

Lykke til på jobbintervju, og de hektiske dagene som ser ut til å følge. Det er slitsomt å jobbe turnus, særlig jobbe helger. Jeg gjorde det selv i mange år, men nå har jeg vært så heldig å ha fått meg dagjobb. Føler meg priviligert; det er ikke mange innenfor helsevesenet og min utdannelse som har det.

Men, du, hva var det i de Tax-free-posene :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har hatt en fin helg selv om det har vært mye jobb, det er jo er jo utrolig godt å få til :)

Og jeg vet akkurat hvordan du har det med hensyn til intervjuer, men du, dette kommer du til å klare...mye avhenger av personlig egnethet, at dette skal du ha i boks...selv om jeg ikke kjenner deg personlig..

men uansett lykke til så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :rødme:

-----------------------------------------

Tirsdag og 1. mai! :flagg:Er det i dag jeg skal klage på lønna mi??

Fint vårvær i dag også. Jeg planlegger(i hodet mitt) en picnic- tur med sambo i dag. Vi må jo feire litt. ;) Han arbeider for fullt i dag, men heldiggrisen har hjemmedag da. ;)

Det ble en slæk' kveld i går. Film, litt regninger og litt skravlings om fremtidsplaner. En fin blanding, med andre ord. :)

Hodet mitt suste rundt i jobbmodus i hele natt. Tror jeg drømte at jeg jobbet på en bar. :overrasket: Ikke akkurat dèt jeg hadde tenkt på...- kanskje jeg burde følge drømmene mine?! :ler:Ah, det hadde vært greit å fått et svar/et tegn på at man valgte galt eller riktig...Til og med magefølelsen er vag for tiden. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slitsomt å jobbe turnus, særlig jobbe helger. Jeg gjorde det selv i mange år, men nå har jeg vært så heldig å ha fått meg dagjobb. Føler meg priviligert; det er ikke mange innenfor helsevesenet og min utdannelse som har det.

Så heldig du er! Ble litt nysgjerrig på hva du jobber med da?! ;)

Helger kan være koselig på jobb også da, men som oftest mye mer hektisk(pga. dårlige bemanning) og veldig ofte mye annet man heller vil gjøre i helgene...

Og, du: Listen kommer! :sjarmor: Jeg ventet bare på at noen ville spørre... :ler:

Travle tider ~Mrs. Valentine~ ?

Masse lykke til på intervjuene! Dette fikser du!  :)

Det går litt opp og ned. Noen dager går det i 120 hele tiden, mens så kan neste dag være rolig. Det virker noen ganger som om alt kommer på en gang. :forvirret:

Takk for lykke-ønskninnger, det setter jeg pris på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter smilet å bedømme går jeg ut fra at du har hatt en fin tur.

Kos deg på konsert i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hovedstadturen var fin. Hadde egentlig ikke trengt hotell fra tirsdag til onsdag, men intervjuet var så tidelig på dagen. Intervjuet gikk forresten helt fin, men jeg har fått beskjed at jeg ikke har fått jobb. Merket jeg ikke ble skuffet en gang - så denne jobben var kanskje ikke meant to be. Ble spurt om masse rart, mye jeg ikke hadde forberedt meg på. Det er en jobb med (mye forebuggende) arbeid blant ungdom, så det var mye spørsmål om holdninger og hvordan jeg ville takle ulike dilemmaer. Jeg svarte så godt jeg kunne, og trodde jeg gav et nokså godt inntrykk når det gjaldt akkurat det, men mange andre som var inne til interju hadde jo mer utdannelse og ikke minst erfaring, enn meg.

Jaja...

Konserten med Heros and Zeros var bra. Det var overraskelse fra kjæresten da jeg kom hjem!

Jeg fikk gjort en del på bussen hjem fra Oslo i går. Tok telefonen jeg har tenkt å ta lenge nå. Så nå er jeg registert for frivillig i nabobyen igjen. Skal innom der til mandag og sette opp hva jeg skal gjøre. Det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du, hva var det i de Tax-free-posene :)?

Helena Rubinstein Color Clone foundation

Helena Rubinstein Lash Queen

Estee Lauder øyeskygge (mørk brun)

Biotherm lipblam

Biotherm Non Stop fuktighetsmaske

Shiseido selvbrunings gel

2 Elisabeth parfyme og duftkrem- pakke (bursdagsgave til venninne)

Elisabeth Arden 2- 1 rens (til treningsbagen)

J’Adore Eau de parfum

Lolita Lempicka Eau de parfum

...samt vin og mørk sjokolade :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med et knekkebrød og et eple. Etter hotellfrokosten har magen streiket - igjen! Jeg vet jeg ikke burde spise det jeg gjorde, men hvor lett er det å bare ta cornflakes og melk når de er masse nystekt og velduftene gjærbakst på bordene?!

Men i går ettermiddag kom straffen. Jeg har nesten ikke spist siden da, og da begynner det å hjelpe etter hvert. Men opplagt er jeg selvølgelig ikke. Jeg har en jobb å gjøre og det passer dårlig at jeg har lite energi nå. Sitter med litt parpirarbeid og telefoner og skal manne meg opp til å spise noe. Når magen først streiker, kan jeg ikke spise NOE. Argh!

...Denne "dietten" jeg ufrivillig lever på har sine positive sider også. Dette virker sikkert rart, men det er litt deilig (for en x- ano) å vite at det er så lite jeg kan spise. På en måte. Å ha et så "kontrollert" forhold til mat er ganske ekkelt og energikrevende, men når jeg ikke har noe annet valg, er det befriende. Det er sikkert ingen som skjønner dette, men....

....å ha magevondt er derimot det negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Holy crap så mye i posene!!! :hoppe: så gøy!! :ler:

Du får se på intervjuet som trening - er jo veldig nyttig lærdom! :Nikke: Skal se det faller å plass, du havner nok et bra sted tilslutt!!

Gratulerer som huseiere!!! :hoppe: Så gøy! Sier som en annen her skrev - jeg gleder meg til å lese om det nye livet ditt i hovedstaden!!! Vår sommer og ny by - bare vent, det blir sikkert kjempebra!!

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...