Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner godt du synes det er vemodig når du nå skal slutte i jobben din. Har hatt de samme følelsene selv, men har heldigvis klart å beholde vennskapet med de jeg ønsket fortsatt kontakt med. Det går sikkert fint med deg også :klem:

Ferieplanlegging er gøy, nesten halve moroa det, å sitte og planlegge. Dere får sikkert en super tur når dere er så godt forberedt.

Ha en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom igjen...

Jeg har ikke så mye tid til KG for tiden. Jeg jobber meg nesten i hjel og samtidig prøver jeg å få tid til sambo(når han har tid), hjelpe venninnen min med planlegging av bryllup OG planlegging av vår egen ferietur som nærmere seg. Min snille venninne forsto at jeg var litt stresset for tiden, så hun har tatt seg av all booking og finner ut adresser/åpningstider osv. på det vi har tenkt oss på. Det skal bli godt å komme bort fra den stressete hverdagen. Jeg har jobbet nesten hver dag de siste ukene og mange overtidstimer hver uke. Det positive er jo at det blir mye penger - jeg tror jeg får utbetalt nesten 60 000 i juli. Det kommer godt med, men jeg tror ikke jeg orker å si ja til så mye ekstra i hele sommer - selv om jeg jeg sikkert kunne jobbet 130% til september. Mannen har deadline på et prosjekt rett etter ferien, og må derfor gjøre det meste ferdig i løpet av neste uke. Begge to er like stressa, så det er ikke akkurat bare fryd og gammen i huset for tiden. Heldigvis er det bare en periode...

Jeg har tatt på meg å jobbe i helgen selv om jeg egentlig har fri. Men jeg har fri i hele dag da. Mannen har hjemme-dag og sitter med firkantede øyne foran laptopen på kontoret. Jeg har satt en deig og skal snart bake ut noen kanelboller, så det blir kosen i kveld. Hvis jeg er heldig så får jeg en time sammen med sambo. Selv om han har vært stresset i det siste så hadde han vært innom en bokhandel etter jobb en dag og kjøpt Snømannen av Jo Nesbø til meg. Søtt! Så hvis jeg ikke får noe selskap i sambo i kveld, så har jeg i hvert fall en spennende bok...Jeg har fått alt for liten tid til lesing i det siste, og samtidig er det så mye jeg kunne tenkt meg å kjøpt. Vurderer en tur innom enten biblioteket eller bokhandelen før avreise.

Det er grått vær om dagen. I dag orket jeg verken ut på trening eller ut å stelle i hagen. Har kost meg inne iført en slitt joggebukse og sambos hettegenser. Ser ikke ut til at det blir så mye finere vær denne St.Hans helgen. Apropos St. Hans aften; jeg tror jeg er det første året i mitt liv at jeg IKKE skal "feire" St. Hans aften. Det er jo julaften og påskeaften på èn gang det, her på sørlandet. Vi får ta det igjen neste år...

Ønsker alle en fin St.Hans helg og håper dere har litt finere vær enn det vi har her nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ny jobb da?

Bare sånn mellom oss to, Annie( ;) ): Jeg skal på jobbintervju i begynnelsen av neste mnd. Jeg har søkt på to, men i den ene jobben fikk jeg ikke tilbud om intervju en gang. Det blir et spennende jobbintervju og kanskje den jobben jeg har mest sjanse til å få, av de jeg har søkt på i år. De søkte spes. etter yngre siden dette er en jobb med ungdom. Vi får se åssen det går - jeg begynner å bli en smule desp. nå....

Er på :hoppe: runde med Jerle :ler:

*tihii* Kult!

Miami og LaraCroft: Koselig at dere stikker innom. *stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanca

Som du jobber! Men jeg regner med at det er bare noe du gjør nå for en periode. Det er selvfølgelig deilig med en fet utbetaling, men du passe på så du ikke jobber deg helseløs :fy_fy:.

Ha en fin arbeidshelg; du høres ut som en drømmekollega slik som du stiller opp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! For et arbeidsjern du er! Ikke slit deg ut da...

Jeg har forresten nettopp "oppdaget" Jo Nesbø selv, så jeg leser også hans bøker nå, innimellom Martin Beck-serien. Eeeelsker krim.

Håper du får en fin helg og at det blir tid til litt kos innimellom jobbinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, som du jobber :overrasket: Ikke jobbe deg helt ihjel nå da :klem:

Håper du får en fin st.hans helg, selv om været ikke er av det beste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn mellom oss to, Annie( ;) ): Jeg skal på jobbintervju i begynnelsen av neste mnd. Jeg har søkt på to, men i den ene jobben fikk jeg ikke tilbud om intervju en gang. Det blir et spennende jobbintervju og kanskje den jobben jeg har mest sjanse til å få, av de jeg har søkt på i år. De søkte spes. etter yngre siden dette er en jobb med ungdom. Vi får se åssen det går - jeg begynner å bli en smule desp. nå....

*tihii* Kult!

Lover å ikke si det til noen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo lille venn ;)

Ser du har det travelt for tiden, stemmer i med de andre. Pass på så du ikke sliter deg ut :klem:

Lykke til med jobbintervju, håper det klaffer denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Tid for ny oppdatering. Det blir mest jobbing på meg for tiden. Hittil denne uken har jeg jobbet 10 timer overtid fordelt på 4 dager. Været er ikke det beste på denne kanten av landet, så egentlig passer det fint å være på jobb. Darlingen har flyttet inn på kontoret sitt i byen og har jobbet 24 timer i døgnet helt siden mandagen. Får noen livtegn fra han sånn i ny og ne. Tittet innom han etter jobb i går og hadde med noe han kan spise på. Det trengte han veldig, etter min mening. Mens han, på sin side, mener det går fint an å leve på kaffe, godteri og mine søte tekstmeldinger.

Hans lille flykt til kontoret har, om ikke annet, i hvert fall gjort til at han i dag kan si seg ferdig med prosjektet sitt og er klar til å legge det frem for styret rett etter vår mini-ferie. Å sitte hjemme å jobbe blir aldri så effektivt, så det var nok denne lilla tvangsordningen (som han dog fant på selv) som var redningen.

(En litt morsom episode: Jeg traff ei gammel venninne på butikken her om dagen og jeg fortalte om sambo som jobbet døgnet rundt. Hennes spontane kommentar var: "Kjære deg, han er nok utro!"

Vel, jeg velger å leve med den naive illusjonen om at min kjære er trofast...) :ler:

...Ja, nå nærmer det seg FERIE- tid!(les: kun 5 dager mini- ferie) Jeg kan ikke komme på et bedre tidpunkt i år enn akkurat nå som jeg og min kjære trenger et avbrekk fra hverdagen. Og heller ikke noe som er bedre enn det å reise samme med et vennepar, siden vi snart på si "farvel" og ikke kan bruke så mye tid sammen.

Jeg holder på å pakke i skrivende stund og har egentlig fått ordnet det meste på min to-do liste før vi setter nesen mot Kjevik. Min stakkars kjæreste får ferdig pakket koffert som "gave" når han kommer hjem i kveld. ;) (Yeah, I know; He is spoild.)

Etterpå skal jeg sykle til butikken og kjøpe inn noe til (en litt bedre) middag. Jeg tror jeg har levd på sykehus-kantine mat/take-away mat i mange, mange dager og kjenner lysten på hjemlaget mat har bygd seg opp. Så i kveld skal jeg ta meg tid til å lage en god middag. Gleder meg til å få darlingen hjem igjen og ved siden av meg i sengen. Men siden begge har underskudd på søvn, så blir det nok ikke noe mer spennende enn soving helt til langt på dagen i morgen...Så får vi heller se hva som skjer på ferieturen. ;)

----------------------------------

Så koselig å se at noen titter innom dagboken min, jenter! :rødme:

Dere trenger ikke bekymre dere for meg; min akutte 130% stilling er selvvalgt og jeg kjenner godt på kroppen om jeg orker å ta på meg noe mer. Håper dere koser dere alle sammen, uansett hva dere bedriver tiden med. Masse klemmer til dere alle sammen.

(Og til Sabia hvis du titter innom - miss U!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(En litt morsom episode: Jeg traff ei gammel venninne på butikken her om dagen og jeg fortalte om sambo som jobbet døgnet rundt. Hennes spontane kommentar var: "Kjære deg, han er nok utro!"

Vel, jeg velger å leve med den naive illusjonen om at min kjære er trofast...) :ler:

:hakeslepp: For en kommentar!

Håper dere får en riktig fin ferietur, og får slappet av og kost dere sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, helg og langfri! :-D

Den ble av slækk torsdagskveld i går: Litt mer pakking før mannen kom hjem, middagslaging og spising før vi fant sofaen og ble liggende og halvsove helt til tur-venninnen ringte og vekket oss. Ble litt skravlings med henne om turen før jeg la meg - og da hadde stakkaren ved siden av meg allerede tatt turen langt inn i drømmeland.

Vel, jeg kan vel like godt innrømme at det har vært en slækk dag i dag også. Jeg hadde en liten tur til byen(-og hjelp, der var det drama i dag!) og fikk handlet inn noe på apoteket, i bokhandelen og i matbutikken, så alt er klart til avreise. Blant annet 4 nye romaner som nå ligger trygt i håndbagasjen min.

Kvelden forblir rolig. Jeg tenkte å få unna litt regninger, mail- sendinger og forbredelser til jobbintervju i kveld, selv om jeg egentlig bare vil planlegge ENDA mer av ferieturen. Men jeg vet jeg gjør lurt i å ordne en del nå før vi reiser, for fornuften min sier at jeg alltids får noe annet å henge fingrene i når jeg kommer hjem.

Laster ned podkasts fra NRK og har et digert krus med mokka kaffe ved siden av meg. Kanskje ikke det blir så ille å være litt fornuftig allikevel?! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sa jeg fornuftig? Vel, det er neppe fornuftig det jeg driver med nå; har lagt til en bestilling på VS's nettsider. Men mest sannsynlig blir det med drømmen enn så lenge - får se hva jeg ender opp med i storbyen.

* Hvit dressbukse

* Hvit blonde tube topp

* Beige city shorts

* Kjole

* Topp

* 4-1 jakke

* Undertøy

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca

Mye fint på den listen der :). Jeg er litt mer vintage-typen i klær, men den blå kjolen var nydelig. Kornblå er nydelig til solbrun hud også.

Ønsker deg en fin ferie. Det ser ut til at du gleder deg også. Vel fortjent etter en travel vår/sommer :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett dagens nyheter, så har jeg ikke så lyst til å reise lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...