Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen.

Lenge siden jeg har vært innom her nå.... Var litt for mye her og sambo blei ikke gald...

Hvordan går det med deg? Er du noe på msn lengre? Går det bra med magen din?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

*hente opp*

Skal du jobbe noe i helga eller blir det frihelg på deg? :) Håper alt er bra!! :klem:

Åja - skulle ikke du ha den ultimate venninne helga i oslo nå tro...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Heisann! Er på runde for å si at jeg kommer til å slette Sabia fra kg. Kommer ikke til å opprette en ny bruker nå hvertfall. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer innom som gjest iblant.

Har deg jo på msn så vi snakkes forhåpentligvis innimellom!!

Ønsker deg lykke til i Oslo, håper det blir en ny og spennende epoke i livet ditt!!

Stor klem fra Sabia. :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke! Har hatt en kjempe fin helg. Varmt i været og bare masse tid til hygge og kos. Vi har nesten bodd i båten de siste 3 dagene.

Masse grillings, bading og hygge med venner. På lørdag var vi på golfbanen litt oppe i landet her. Utrolig fin bane og vi koste oss med et vennepar hele dagen.

Men nå er det mandag og ny uke. Det blir en del jobbing denne uken, men jeg skal nok rekke en del kos ute også. Jobbing i hagen og bare slappe av i solen - deilige, deilige sommeren!

Har lite planer denne uken; i morgen er det hudpleietime og spinningtime sammen med sambo etter jobb, onsdag er det vennepar på besøk og planlegging av ferie-tur og fredag er planen sommerfest på sambos jobb.

Jeg lever livets glade dager og har det utrolig fint om dagen. :hjerte:

Det blir dog ikke så mye dagbok- skriving for tiden av ulike grunner, så jeg får bare vurderer hvor lenge jeg vil beholde den her inne...

Yes, nå skal jeg høre på podcasten av "Radiodokumentaren - Jeg drikker ikke på den måten", rydde i mail-boksen og ha en slækk start på uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så kos det må være med båt....Savner det selv. Hadde båt i familien tidligere. Merker savnet hver vår/sommer...

Kos deg videre da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du nyter livet, ja. Good for you! Kos deg, da. Og; bli ikke borte for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Høres ut som om du har skikkelig deilige dager :) De puslespillbildene så jo kjempefine ut, noe å tenke på til mine nieser som har bursdag nå i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blanca

Jeg elsker båtliv. Og fiske! Har en liten båt liggende der jeg opprinnelig kommer fra, og nyter å tøffe rundt (eller ro) i den, slenge ut et snøre og gjerne komme over en makrellstim :). Åh, nå gleder jeg meg til ferien.

Ha fortsatt fine dager, Mrs, håper vi får beholde deg her på KG en stund til :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag og helg. :juhu:

Denne uken har gått kjempe fort, jeg synes ikke det er lenge siden forrige fredag. Jeg har egentlig ikke gjort noe særlig spesielt denne uken, bare jobbet mye og vært mye ute sammen med sambo eller venner. På onsdagen kom venneparet som vi skal på ferie sammen med, over til oss og det ble planlegging til langt på natt. Alle satt med hver sin laptop og en høy bunke med reisebøker og alle kom med hver sine forslag. Vel, vi har skrevet alt opp på en liste, men mest sannsynlig blir det ikke halvparten en gang. Jeg for min del ønsker egentlig bare å slappe av ute(hvis det er fint vær), shoppe og benytte meg av all den luksus som er på hotellet. Ja, jeg og venninnen min har selvfølgelig bestilt hotell med spa, basseng og treningssenter. Digg! Og i tillegg har feriepengene kommet inn på kontoen; jeg har overført ¼ av summen og da har jeg mange tusen til shopping!

:)

Jobbehelg for min del denne uken. Sambo må også jobbe denne uken. Han har deadline på et stort prosjekt dagen etter vi kommer hjem fra ferie, så han er nødt til å jobbe effektivt for å være ferdig før ferien. Jeg tror det bare blir avslapping her hjemme og kanskje litt småturer ut med noen venner eller familie. På søndagskvelden kommer mitt nydelige tantebarn og skal være hos oss til mandags kvelden. Sambo tok gledelig på seg barnevakt, men i går kom han på at han måtte på jobb den dagen. Så snuppa må bli med sambo på kontoret - det kan jo bli spennende. Jeg gleder meg i hvert fall til å se prinsessen igjen. Hun er snart ett år og har vokst enormt. Mye babling er hun også god på. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir litt vemodig når jeg tenker på at jeg snart skal slutte i jobben min. Det er en av de beste plassene jeg har jobbet og det stedet jeg har utviklet meg mest. Jeg kom der nesten som helt nyutdannet og ble tatt utrolig godt hånd om av alle. På jobben er det mange fine og gode kollegaer som har støttet meg gjennom vanskelige ting og som har gitt meg en tillit så jeg kunne bli mer selvstendig og faglig bedre. Alt det morsomme vi har gjort og...nå er det slutt. Føles veldig rart og trist.

Heldigvis har jeg god kontakt med mange av de jeg jobber sammen med, jeg har jo fått ei kjempe god venninne etter at jeg begynte og jeg håper vi alle kan holde kontakten selv om jeg flytter østover. Jeg skal gjør mitt iallfall.

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ja, høres ut som dere får en suveren ferie da.

Men det er da alltid fortjent etter mye jobbing.

Så kos med barn på besøk, og når de er så små så er det jo bare så søtt.

Fint at mannen din tar med tantebarnet på jobb da, der er det sikkert mye å utforske for henne tenker jeg ;)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...