~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #341 Del Skrevet 27. mai 2007 tilbake, kjære Annie! Forresten, jeg må spørre deg et frisør-spørsmål: Hvilke ansiktsformer kler/kler ikke lang panlugg. (alà dette og dette ). Jeg er så i tvil om det ville passet mitt runde/hjerteformet ansikt. (kanskje du hadde sett det bedre om du hadde sett et ordentlig "ansiktsformbilde av meg). Jeg er så lei av den kjedelige frisyren jeg har nå: nesten ingen krøller igjen og jeg har snart gått tom for styling-ideer. Tenkte å slå på stortromma ved neste frisørbesøk, men har en anelse om at min drømmesveis ikke passer meg allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #342 Del Skrevet 27. mai 2007 Har du ikke et bilde du kan sende meg da? (du har jo sett meg ) Men jeg tror vel kanskje at jeg ville valgt en "åpen" lugg. Mere som Linda J sin enn hun Briskeby... men jeg aner ikke når jeg ikke har sett deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, mulig ansiktet mitt blir for "trykt sammen" hvis jeg ikke har like langt ansikt som Lise-flikkan. Hmm....åssen sender jeg bilde på mail? *blond* Eller har du msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #344 Del Skrevet 27. mai 2007 Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mai 2007 #345 Del Skrevet 27. mai 2007 Vennen! Sitter her og drikker kaffe.. Må bli mer aktiv her etterhvert Nå skal snuppa mates! Hvordan går det med deg? Høres ut som du koste deg igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #346 Del Skrevet 27. mai 2007 Epiiiiiica! *omfavner* Så koselig å se deg! Alt er bra med meg - hverdagen går sin gang, men den er egentlig nokså spennende og fin! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #347 Del Skrevet 27. mai 2007 Koselig å snakke med deg på msn, Annie. Hjertlig takk for panlugg- analysen. Jeg får gruble litt på det...(ang. bleik panne) ------------------------ Satt nesten akkurat i telefonen med venninnen min også. Vi(dvs. jeg og venninnen min) har bestemt at vi alle fire skal inn til Oslo til helgen. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2007 #348 Del Skrevet 27. mai 2007 Vil også på Oslotur med Sambo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #349 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Slettet Endret 27. mai 2007 av ~Mrs.Valentine~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. mai 2007 #350 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er innom og leser jevnlig, selv om jeg ikke skriver så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 27. mai 2007 #351 Del Skrevet 27. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 28. mai 2007 #352 Del Skrevet 28. mai 2007 Ha en god siste pinsedag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #353 Del Skrevet 28. mai 2007 Ny uke. :-D Har hatt en fin helg, men den har gått alt for fort. Alle helger med jobbing går fort. Og jeg begynner denne uken med å glede meg til neste helg - jeg overser galant all jobbingen som står oppført i boken min denne uken. Jeg og min beste kollegavenninne har bablet om Oslo-turen i hele dag, og laget en uskrevet tett plan for alle tre dagene. Alt fra IKEA til fine resturantbesøk og utflukter hit og dit(hvis værgudene er på vår side). Venninnen min sa i sted: "Du må forberede deg på å få nokså hyppig besøk av meg, altså". Jeg bare gliiiste og priste de høyere makter. Kanskje ikke jeg blir glemt likevel? (...ja, jeg vet, jeg har rare tanker...) ...Og jobb(som jeg slettet innlegg om i går) er søkt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 28. mai 2007 #354 Del Skrevet 28. mai 2007 Joho...Oslotur høres festlig ut Og lykke til med jobbsøking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 28. mai 2007 #355 Del Skrevet 28. mai 2007 Ordner seg for tøffe jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #356 Del Skrevet 28. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #357 Del Skrevet 28. mai 2007 Mitt nydelige tantebarn fyller ett år snart og tante har funnet en koselig gave. Hun er selvfølgelig ikke i stand til å sette det sammen enda, da. Sambo leter i bildene på dataen for å finne noen passende, vi vil ha hele den lille familien på puslespillet. ...Og så: denne med et snasent bilde av meg og sambo - til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2007 #358 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var en kjempefin gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 28. mai 2007 #359 Del Skrevet 28. mai 2007 Så søt gave! Misunner deg den Oslo-turen til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonessa Skrevet 30. mai 2007 #360 Del Skrevet 30. mai 2007 Innom og titter! Lykke til med jobbsøking!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå