Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Hatt en tøff dag på jobb, og å komme hjem til tomt hus hjalp ikke på akkurat. Jeg hev litt rester i mikroen og satt meg med bilderedigering. Har akkurat snakket med :hjerte: på telefon. Kjempe godt å få noen å snakke med, men jeg kunne ønske han var her og hvisket alle de gode ordene i øret mitt og holdt rundt meg.

:cry:

Skal shine hele kåken i kveld. Ellers lite spennende planer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På lørdag skal jeg på mitt første besøk som frivillig! Det føles godt å begynne å gjøre en liten innsats igjen, men min første besøksperson er litt spesiell, etter beskivelsene å bedømme. Nesten så jeg gruer meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Trist å høre at du har hatt en lei dag på jobb. Skjønner at du skulle ønske :hjerte: var der nå.. I mellomtiden kan jeg gi deg en god :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du har hatt en tøff dag :klem:

Føler meg rimelig skjermet her jeg sitter i bokhaugen min, og skjønner at det er mange tøffe tak i den jobben du har.

Kanskje det kan være godt å koble av med litt husarbeid, ikke tenke så mye, bare gjøre :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forståelsen og :klem:, kjære Miami. (Av og til er det nettopp lite forståelse fra andre som gjør jobben min vanskelig)

Der minte du meg på husarbeidet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøffe dager blir det innimellom, særlig når man jobber med mennesker, tror jeg. Håper du får en fin kveld i alle fall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jeg er aldri innom her lengre... Men må jo titte innom da jeg først er her. Har ikke tid til å oppdatere meg om alt det tapte... Er jo noen måneder... :sjenert:

Hvordan går det med deg? Har du flytta enda?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke flyttet enda. Jeg skal jobbe ut juni. Men vi begynner så smått med flyttingen fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det fredag igjen da! :juhu: Selv om det er jobbehelg for min del, så er det deilig med helg. Selvfølgelig blir fredagsfølelsen litt laber når man skal på jobb på kvelden.

Mannen kommer hjem sent i kveld, noenlunde på samme tid som jeg er hjemme fra jobb. Da er det jo KJEMPE gøy at jeg må opp klokken 6 dagen etter!

Vi har ingen planer for helgen enda, sannsynligvis blir det en rolig hjemmekveld på oss to i morgen og kanskje ut med båten eller bare avslapping hjemme, treningen eller noe sånt på søndags dagen.

I 2- tiden skal jeg på sen lunch med ei venninne i byen. Nå er hun så høygravid at jeg er nesten redd for at jeg må leke jordmor hver gang jeg er sammen med henne. :lol: Etter venninne-lunch (og kanskje litt shopping) er det kveldsvakt.

Jeg priste meg lykkelig for at jeg shinet huset i går, når jeg våknet opp i dag. Jeg har egentlig bare tuslet rundt helt til nå og ikke gjort noooe fornuftig. Egentlig nokså digg!

God helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blanca
På lørdag skal jeg på mitt første besøk som frivillig! Det føles godt å begynne å gjøre en liten innsats igjen, men min første besøksperson er litt spesiell, etter beskivelsene å bedømme. Nesten så jeg gruer meg litt...

Jeg beundrer folk som jobber frivillig. Skulle ønske jeg hadde overskudd til det selv. Skjønner at du gruer deg litt (mere spent, kanskje?), men det går sikkert bra. Ønsker deg lykke til og god pinsehelg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg en herlig helg - blir vel fint å få hjem kjæresten, tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe deilig å få mannen hjem igjen, Kayli! :-D

Men det ble ikke tid til så mye mer enn litt kyss, klapp og klem før jeg måtte legge meg. MEN så våknet jeg i dag tidelig og ville egentlig bare bli liggende...men da kjente jeg en deilig lukt fra kjøkkenet: en morgenfrisk mann hadde laget deilig frokost til meg!

:hjerter:

Jeg beundrer folk som jobber frivillig. Skulle ønske jeg hadde overskudd til det selv. Skjønner at du gruer deg litt (mere spent, kanskje?), men det går sikkert bra. Ønsker deg lykke til og god pinsehelg :).

Takk for det, Blanca! Jeg har jobbet som frivillig før, men denne gangen har jeg fått ansvar for noen litt mer vanskeligstilte. Men jeg tar utfordringen, tror jeg kan lære mye av det også samtidig som jeg hjelper noen. Jeg reiser rett fra jobb til h*n jeg skal besøke.

Koselig at dere titter innom, jenter - ha en fin pinse alle sammen!

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en begivenhetsrik dag. :) Da jeg våknet opp i dag trodde jeg ikke at dagen skulle bli så fin. Dagen på jobb var lang, men innholdsrik. Jeg gikk til garderoben etter jobb med en følelse av at jeg hadde gjort jobben min ordentlig og fått noe ut av dagen. Det er en ubeskrivelig fin følelse. Min andre lille jobb etter jobb gikk kjempe fint, og jeg kjørte hjem med et smil om munnen.

:-D

Deilig, deilig med lørdags kveld. Ostesuffle i ovnen, Susanne Sundfør på anlegget, levende lys i hele stuen og en skjønn kropp ved siden av meg som leser Pondus med et smil om munnen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...