Gjest Sabia Skrevet 22. mai 2007 #301 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg skulle gjerne hanket deg inn hit så kunne du gått bananas i hagen min i ett par dager!! Godt å se deg her igjen!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mai 2007 #302 Del Skrevet 22. mai 2007 Møtte denne forsiden på avisen da jeg kom på jobb i dag. Blir helt skremt, jeg...Og for ikke så lenge siden leste jeg at JENTER drev med samme lekern på E18 som er en hyppig trafikert vei. Tenk på hvordan det vil påvirke dem som evt. kjører på dem. *grøss* HERREGUD!! Jeg skulle gjerne hanket deg inn hit så kunne du gått bananas i hagen min i ett par dager!! Godt å se deg her igjen!! :-D Du må gjerne komme hit også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 23. mai 2007 #303 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, håper du koser deg på fridagen din. Hagearbeid er et forsømt område her, men jeg håper å ta det igjen ganske snart. Håper du har en superduper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde en kjempe fin fridag i går. Sambo var også hjemme nesten hele dagen, så alt var bare fryd og gammed. begynte dagen med joggetur og frokost på terassen(dog litt kaldt!) før jeg satte i gang ute i hagen. Tror jeg stod på alle fire i 4-5 timer til sammen i går. Men til gjengjeld så er også det meste gjort nå. Koste meg med sambo i går kveld. Stod opp litt tideligere enn jeg trengte i dag og spiste frokost med han før han reiste. Nå får jeg ikke se han før fredags kvelden. :cry: Jeg har heldigvis planlagt en lunsj med ei venninne før jeg skal på kveldsvakt i morgen. I dag vet jeg vi skal gjøre noe trist her på jobb og jeg sitter her med skjelvende hender og prøver å manne meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #305 Del Skrevet 24. mai 2007 Får håpe det går fint på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei kjære Annie, hyggelig med en klem fra deg sånn på morrakvisten. Åssen står det til meg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #307 Del Skrevet 24. mai 2007 Står om det i dagboka mi. Blir for mye å ta det her, men livet kunne vært bedre, selvom jeg hadde en liten opptur i går... Kuppmaker Ikke for det, det er ikke sååå ille som det så ut i setningen over, men jeg har fått tennisalbue i tillegg til alt det andre som feiler meg.. Er litt lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 24. mai 2007 #308 Del Skrevet 24. mai 2007 I dag vet jeg vi skal gjøre noe trist her på jobb og jeg sitter her med skjelvende hender og prøver å manne meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #309 Del Skrevet 24. mai 2007 Sidene i Kuppmaker fuker så fort av gårde at jeg rekker ikke holde meg oppdatert, vet du, Annie. Takk for klemmen, Miami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #310 Del Skrevet 24. mai 2007 Skjønner ikke det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 24. mai 2007 Dere i dagboken din er nesten så effektive(skravlete) som min tideligere historielærer. Gikk du på do 5 minutter gikk man plutselig glipp av hele 1800- tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #312 Del Skrevet 24. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 24. mai 2007 #313 Del Skrevet 24. mai 2007 Høres ut som du trenger en god og en :kaffe: så du får styrke til jobben idag. Ikke noe greit når en vet en må gjøre triste ting!! Så flink du er i hagen altså, og enda du vet du skal flytte!! Imponert jeg!! Ellers savner jeg sola, det har vært grått de siste dagene. Håper det lysner litt i løpet av dagen!! Håper du får en fin dag likevel snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #314 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hei søte Sabia. (Liker godt den nye avataren din, forresten. Litt sensuell på en måte Selv om den forrige også var KONGE! ) Vi får danse soldansen i dag, Sabia. Jeg vil også ha mer sol - i går kom det faktisk noen regndråper da jeg var ute. Sånt vil vi IKKE ha! Takk for klemmen. tilbake, ha en fin dag du også! Endret 24. mai 2007 av ~Mrs.Valentine~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #315 Del Skrevet 24. mai 2007 Dere kan komme hit, her er det :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #316 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis jeg forstår det tallordet i profilen din riktig, Annie, så har jeg familie der du bor. Kommer gjerne en tur, jeg. I 6- tiden i dag, passer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2007 #317 Del Skrevet 24. mai 2007 Bare kom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 24. mai 2007 #318 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) :hoppe: :juhu: :juhu: :juhu: :is: Endret 24. mai 2007 av Sabia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 24. mai 2007 #319 Del Skrevet 24. mai 2007 (tror det funker - litt lysere ute nå enn istad!! :juhu: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #320 Del Skrevet 24. mai 2007 Bare etter ett minutt med soldansen, Sabia?! Ikke verst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå