Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Takk, det samme til dere begge to, Sabia og Kayli! :kyss:

-------------------------

Mannen surfer på restplasser på nettet (i skjul). Jeg tror han har skumle planer om en ferietur til varmere strøk snart. Jeg tror jeg har nokså riktig når jeg sier at han mest sannsynlig vil slå til på en god pris og gi meg en tur i overraskelse. For spør han først vet han at svaret blir: "Nei, ikke tid!" :ler:

...Nei, seriøst; vi har ikke tid. Jeg blir litt små-stressa når jeg ser på alle dagene på kalenderen som enten er bryllup, utdriktningslag, seminar-weekender osv. I TILLEGG til flyttingen vi snart skal til med.

*sukk* Det hadde vært deilig med en tur...

...London blir det i sommer. Den er satt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme en tur for å slappe av. :) Vi reiste til byen på formiddagen etter å ha spist opp mette på loff og eggerøre. Nydelig vær og som vanlig alt for varmt å gå i en varm bunad. Masse folk i byen og sikkerlig liv og stemning. Traff to vennepar og en kollega av mannen og gikk sammen med dem. Satt en stund ved havna og bare kikket på alle ungene og togene i gatene.

Det var deilig å få av bunaden, selv om jeg er glad i å ha den på. Darlingen i uimotstålig kjekk i sort dress i dag. Han går egentlig i dress hver dag, men jeg ser han som oftest i den når han kommer hjem med jakken kastet og slipset halvveis av. :ler:

I kveld kommer vi til å matche sikkerlig: Mannen med mørke blå skjorte og grå/lyseblått slips+sort dress og jeg med mørke blå kjole med lyseblå silkesløyfe som belte i midjen og sorte pumps.

Vi skal til venner og grille. Nå lager vi mat vi skal ha med, vi har nemlig fordelt slik at alle tar med litt hver til vertene. Kjempe greit. Jeg lager min berømte potetsalat og lager bakt ananas i folie som vi skal ha på grillen og så is til. Jeg så det på God Morgen Norge i dag og heldigvis hadde jeg en ananas i kjøleskapet. Og mannen har kjøpt inn champagne.

Tror det blir en knall kveld. :-D

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får en koselig kveld. Var godt å få av bunaden, ja!

Ønsker deg samtidig en fin helg. Jeg reiser på camping i morgen, vet du :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca
:vinke: God helg, Mrs! Tippeliga-kanal må da være ett av satans verker... Regner med at denne kanalen har to timer analyse før kampen og to timer analyse etter kampen. Det var enklere i gamle dager, da viste de kampen, og ferdig med det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, så koselig at dere titter innom.

Så er det helg igjen. Jeg glemmer nesten at det er fredag siden jeg hadde fri i går og i dag. Både jeg og sambo har hatt fri i hele dag, men vi var ikke helt fornøyde med været da vi våknet. Overskyet og litt regn.

Vi tok en tur til byen på formiddagen; tittet litt i diverse butikker og spiste lunsj på den koseligste kafeen i byen. Det ble mest vindusshopping i dag, men vi fikk ordnet to gaver, en konfirmasjonsgave og en bursdagsgave.

Vi hadde forresten en veldig hyggelig kveld i går. Gode venner, god mat og fint vær. Bedre blir det ikke.

I kveld er det rolig i heimen. Bare oss to hjemme og vi har egentlig ikke noen andre planer enn å slappe av. Jeg har akkurat bakt ut noen boller og satt dem i ovnen. Ble litt inspirert av et reklameskilt jeg så på Statoil: boller med melkesjokoladebiter. Sambo lagde sine egne boller og det er ikke vanskelig å se hvilke som er hans for å si det sånn. Gleder meg til å prøve noe nytt. Så: boller og kos - tror det blir en fin fredags kveld.

Deilige, deilig med langhelg!! :juhu:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Jepp - superdeilig med langhelg!!! :lykkelig:

Hehe - mannen min har også 'sin egen stil' når han baker boller eller triller ut marsipan for den sak skyld.... :ler:

Fet smiley!! Skikkelig jenteslåssing!!! :slåss: :hoho:

Endret av Sabia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Hei sweety :kyss:

Godt å høre at du har hatt noen fine par dager nå. Morsomt med bollebaking, spesielt når mannen skiller seg ut... :kokk:

Håper du får en fin kveld videre i dag også! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

*hente opp på mine innlegg* før du forsvinner ut!! Er jo bare første siden som virker for tiden...

Håper du har hatt bra helg!! Har det blitt noen sydentur overraskelse enda? :)

Ha en fin dag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Mrs.Valentine...høres ut som du har hatt en fin 17.mai feiring og skikelig kos med langhelg, vindusshopping og baking av boller....det er så deilig bare å kose seg med kjæresten og ha rolige dager sammen....mhm mhm mhm...

Ha en fin arbeidsuke da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Og der tok hverdagen, Mrs. Valentine, gitt. Det har ikke skjedd de store tingene i livet mitt siden helgen. Fredag og lørdag var kos og litt små-syssling inne, i hagen og i byen. Søndag var konfirmasjon til langt på natt.

I går, mandag, var det jobbing fra tidelig om morgen til utpå kvelden. Heldigvis hadde min kjære darling laget middag til jeg kom hjem. Resten av kvelden i går ble brukt i sofaen med TV, bilderedigering fra helgen og :klem1: . Veldig grei kveld, med andre ord. :hjerte:

I dag har jeg vært på jobb, så hudpleietime før trening. Rakk middag og litt avslapping med sambo før han reiste til nabobyen med gutta. Jeg har satt meg ned med hekletøy(skjørt :tommel: ), is- vann og KG på laptopen. Klar for enda en avslappingskveld. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å :kyss: til dere, jenter! Så søte dere er - koselig at dere stikker innom dagboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte denne forsiden på avisen da jeg kom på jobb i dag. Blir helt skremt, jeg...Og for ikke så lenge siden leste jeg at JENTER drev med samme lekern på E18 som er en hyppig trafikert vei. Tenk på hvordan det vil påvirke dem som evt. kjører på dem. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *kosejoker*

:hallo:

Håper du har det bra, frøken. du må bare unnskylde at jeg ikke har svart på msn, jeg har vært borte fra dataen når du har tastet inn noen ord til meg. :sjenert: Men jeg vil gi deg et stort :kyss: som plaster på såret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekling er en av mine hobbier, Kayli. Jeg har elsket håndarbeid siden jeg var lita, alt fra hekling og sying til maling og tegning. Jeg liker sånne sysler av og til, men ikke for lenge i lengden. Hekling er ikke det jeg har gjort mest, men jeg liker utfordringer. Akkurat nå holder jeg på med et skjørt med tett mønster. Jeg vet ikke om jeg gidder å ha det så langt som det egentlig skal være, for dette tar tid!

Ett :kyss: er absolutt et plaster på såret, *kosejoker* - :kyss: tilbake, honey! Pssst...jeg er på msn nå, men tør ikke forstyrre deg for jeg ser du leser på studier.

Jeg har laget meg en sabla tallerken med kveldsmat i dag: 2 ristet loffeskiver, en kyllingfilet(fra middagen), blandet salat, 2 baconskiver og kokt egg i skiver. Matlysten kom dalene ned fra intet :overrasket:

Jeg har hatt en skravlings med mamma i telefonen. Konfirmasjonen på søndag går jo selvfølgelig ikke helt smertefritt for seg når min familie er samlet. Vel, kanskje smertefritt for det aller fleste...Min kveld ble ihf litt ødelagt av "det vanlige" og humøret ble ikke akkurat bedre etter å ha snakket med moren min på telefon. Kunne gjerne hatt darlingen her akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i morgen og sambo har bestemt seg for å ta en hjemmedag. Han skal dog ut på en liten forretningsreise fra torsdag til fredag. Planen for fridagen min er klar: Hagen!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...