Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har en god og fin tid i møte....masse spennende og nytt :)

Det gir alltid mye i personlig utvikling å komme til nye og "ukjente" steder...det kjenner jeg meg igjen i ;)

Oi oi oi, for en fest du havnet på da, enig meg deg der, at da er det bare å reise seg og gå....hehe....

Snill sambo da, som kjører rundt med en "kaklende" gjeng i bil...hehe...

Båt, så koselig. Husker fra jeg var liten at slike forberedelser alltid bare var hygge ;)

Besteforeldrene mine hadde båt, og vi ungene fikk alltid være med. Det var koselig, savner det :)

Lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din heldiggris som skal nyte båtlivet snart! Fikk helt dilla en gang jeg besøkte en venninne på kysten - her hos oss er det ikke så stort poeng å ha båt, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Du da, her skjer det jo virkelig saker og ting. Skjønner godt at du stakk fra den festen, det hadde jammen jeg gjort også. :forvirret:

Hvordan går det med deg ellers? Godt å høre at du begynner å glede deg litt til å flytte. Det kan være godt med litt forandring, selv om det virker tungt å skulle reise fra kjente og kjære omgivelser akkurat nå. Selv gleder jeg meg som en liten unge til jeg endelig kan ta fatt på det "virkelige" studielivet, bo for meg selv og bli litt mer selvstendig igjen. Rart å ha bodd borte et år, hvor jeg mer eller mindre bodde alene siden jeg ikke hadde noe ansvar for noen andre enn meg selv osv., også komme tilbake til foreldrenes "lune hi". Nåja.

Russetiden er snart over, og jeg må si at selv om det er vemodig så gleder jeg meg til en god natts søvn.. :sjenert: Håper alt er bra med deg, lille venn. Nå MÅ vi snakkes snart!!! :fy_fy:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Det ble seint i går. På jobb var det noen som snakket om å ta en tur ut på kvelden og spise - da hiver jo selvfølgelig jeg meg på. Vel, først ble det 3 timer shopping med venninnne/kollega før vi stappet alle handleposene i bilen min og stakk til resturanten. Venninne/kollega 2 kunne plutselig ikke allikevel pga. sykt barn, så da satt vi der da...med 4 skravlesyke mannfolk. Ble en morsom kveld - det er artig å møte kolleger på en annen måte. Klokken var nærmere midnatt når jeg var hjemme, kan ikke fatte at vi satt så lenge. Men det tyder sikkert på at det var hyggelig. :)

I dag skal jeg jobbe kvelden. Er bare oppe for å lage en lunch jeg kan sende med sambo :rødme:

Svarer dere senere, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Stå opp tidlig for å lage lunch til sambo???!!! :ler: Du er nyforelsket enda du!!! :ler: Så søt du er altså... Kremt, kanskje jeg burde trø til å sjarmere mannen med slike påfunn iblant, det har han sikkert godt av.. ;)

Så bra du har begynt å glede deg til Oslo!!! Jeg er sikker på det blir kjempebra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp tidlig for å lage lunch til sambo???!!! :ler: Du er nyforelsket enda du!!! :ler: Så søt du er altså... Kremt, kanskje jeg burde trø til å sjarmere mannen med slike påfunn iblant, det har han sikkert godt av.. ;)

Klart jeg er forelsket :rødme:

Jeg kan absolutt anbefale litt hverdagsluksus og dulling med mannen. En sikkerlig tjukk matpakke(med en hemmelig lapp) i slår alltid an. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17. mai i morgen allerede. Jeg er egentlig ikke i så veldig 17. mai- stemning...av en eller annen grunn. Det blir nok en rolig feiring på oss i år. Gjør som vi pleier; står opp og spiser sen (god) frokost med TV i bakgrunnen. Jeg synes det er koselig å se på TV på 17. mai, det gir nesten like mye stemning som å faktisk være ute i byen. Sambo vil helst til nabobyen på dagen, så mest sannsynlig reiser vi dit. Der er det større 17. mai- feiring og flere folk vi kjenner. Vi er bedt ut på grillfest på kvelden, men før det blir det nok en tur hjem og skifte fra bunad til partykjole.

Heldigvis har vi fri den 18. mai begge to. Langhelg er DIGG. Sambo skal dog en tur på jobb på lørdag, men JEG skal kose meg med fri. Fredag og lørdag er åpne enda, og søndag er det konfirmasjon. Holder været seg så fint som nå(eller enda bedre) blir det en fin båt-helg.

I kveld har vi ikke noe spesielle planer. Fikk en melding av venninnen bort i høgget her, om at de skulle grille i kveld og at vi bare måtte komme. Sambo sa på sms isted at han kunne tenke seg en tur bort, men jeg har egentlig mest lyst til å bare sitte hjemme. Ute med hvitvin og litt mat eller inne med en god film...noe sånt.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er på vei hjem fra jobb med take-away og jeg har åpnet en flaske hvitvin. OG som ikke dèt var nok: Feel- good musikk fra Timbuktu på full gnu! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Mannen er på vei hjem fra jobb med take-away og jeg har åpnet en flaske hvitvin. OG som ikke dèt var nok: Feel- good musikk fra Timbuktu på full gnu!  :sjarmor:

Det høres koselig ut! :) Jeg sitter fortsatt på jobb, men siden jeg ikke har nøkkelkort, har jeg ikke adgang til printer akkurat nå, så det er vel et tegn på at jeg like gjerne kan dra hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette Facebook-hysteriet?! Jeg føler alle maser om at jeg må få registrert meg og aller helst skal jeg henge der inne flere timer om dagen og hive ut av hele kroppen og alt jeg eier. Facebook var det store samtaleemnet i luchen på jobb i dag(og der var det damer og menn i alle aldere). Jeg var sikkert den yngste rundt bordet, men følte meg plutselig som ei gammel tante der jeg satt med avisen og nisten og falt mer og mer ut av samtalen.

Jeg tror Facebook er en stor greie her og nå, så dabber det nok av etter hvert...Jeg orker i hvert fall ikke noe mer mas! Faktum er at jeg ikke har lyst til å opprette en profil med fult navn og bilde og skravle med kjente og ukjente på nettet. Jeg har msn der jeg snakker med venner jeg ønsker å ha kontakt med og så kjære kvinneguiden da - som er mest skravlings med ukjente.

Litt av pointet med Facebook er vel å finne igjen mange gamle kjente, og det har jeg ikke lyst til. Jeg føler jeg har kommet meg litt videre etter en del mindre heldige bekjentskaper og sånt, så har helt ikke lyst til å bli "oppsøkt" av hvem som helst.

Nei, jeg får fortsette å leke gammel tante...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca
Hva er dette Facebook-hysteriet?! Jeg føler alle maser om at jeg må få registrert meg og aller helst skal jeg henge der inne flere timer om dagen og hive ut av hele kroppen og alt jeg eier. Facebook var det store samtaleemnet i luchen på jobb i dag(og der var det damer og menn i alle aldere). Jeg var sikkert den yngste rundt bordet, men følte meg plutselig som ei gammel tante der jeg satt med avisen og nisten og falt mer og mer ut av samtalen.

Jeg tror Facebook er en stor greie her og nå, så dabber det nok av etter hvert...Jeg orker i hvert fall ikke noe mer mas! Faktum er at jeg ikke har lyst til å opprette en profil med fult navn og bilde og skravle med kjente og ukjente på nettet. Jeg har msn der jeg snakker med venner jeg ønsker å ha kontakt med og så kjære kvinneguiden da - som er mest skravlings med ukjente.

Litt av pointet med Facebook er vel å finne igjen mange gamle kjente, og det har jeg ikke lyst til. Jeg føler jeg har kommet meg litt videre etter en del mindre heldige bekjentskaper og sånt, så har helt ikke lyst til å bli "oppsøkt" av hvem som helst.

Nei, jeg får fortsette å leke gammel tante...

Jeg er vel en "gammel tante" i alder, men jeg tagges stadig vekk og opplever facebook-press. I likhet med deg er jeg ikke komfortabel med å opprette profil med fullt navn, og jeg har mer enn nok muligheter til å pleie kontakter via de kanaler jeg allerede har. Så jeg melder meg ut av facebook-hysteriet :). Visst var jeg nygjerrig en periode, men nysgjerrigheten har lagt seg nå.

God kveld og langhelg til deg, Mrs :). Høres ut som du har hyggelige planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest i Deception's dagbok, fikk jeg lyst til å ta frem støvsugeren og skru musikken (enda) høyere. Bare for å kjenne kicket. Å fyke over gulvet(det blir mer dansing enn shining) og synge for full hals til sanger jeg ikke kan. :-D

Rart hva du inspirerer meg til i dag, Deception. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception
Du har ingenting mer på jobben å gjøre, Deception;)

Nja, jeg er jo kjent for "jeg skal bare". :ler: Men mer seriøst så skal jeg skrive ferdig et par setninger her, sjekke bussrutene, og deretter stikker jeg hjem til hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det avgjort: Det blir rolig hjemmekveld på oss. Ikke spør åssen jeg klarte å overtale sambo :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha en fin 17.mai du også, kjære Annie! :-D

-----------------------

Argh! Mannen har fått seg "Tippeliga-kanalen"!! Jeg ville heller gladelig sponset ham med en sensongkort enn å fått det vrælet inn i stua mi.

...Men tross det, vi har det koselig i kveld. Det er noe spesielt når en har fri dagen etterpå og noe å glede seg til.

Vi satt en stund ute og spiste mat og nippet til hvitvin mens vi (les: jeg) skravlet om hva vi bør/skal gjøre med hagen. Eneste kommentaren sambo har er: "Husk at vi flytter snart da, L". Jada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg kjenner igjen det med (manglende) hageplaner. Det vi er enige om, er at det ser ille ut som det er nå, men samtidig er det planer i borettslaget for drenering, og det er ikke gøy hvis vi bruker tid og penger på å lage en fin hage, for at den deretter må graves opp igjen pga. dreneringsarbeider. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...