Gå til innhold

Inside Information


~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia
Russen :frustrert: Nå hadde jeg satt meg ned på terassen og nøt roen og freden, så kommer de to russebilder og parkeren ved et hus innerst i bukta her. Full (teckno) musikk og skrål. Kan ikke vi voksne fruer få fred med hekletøyet vårt? Er det for mye forlangt? Hæ?

:legrine: Ro deg ned du'a gamla!!! :lergrine:

Neida, skjønner godt du blir irritert jeg!! Endelig litt fred og ro og så blir alt ødelagt..

Bra med lista di - flink du er å tenke positivt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk inn, jeg- og lukket døren etter meg, så nå hører jeg ikke noe mer. :)

Tok meg en tur i hagen for å se der det må røskes opp noe osv. Vi flytter jo om ikke så lenge, men det må jo være fint mens vi bor her.

Ang. flyttingen herfra. Vi har enda ikke fått noen som er villige til å leie. Ellers, det finnes nok av folk som vil ha ey hus her, men vi vil ha noen vi vet vi kan stole på. Hard to find. Mannen er i kontakt med bror av en kollega, som har vært her og sett. Han virket positiv, men synes leia ble for mye siden han bor alene. Det har vi forståelse for, og siden det er så vanskelig å finne noen, får vi heller nøye oss med litt mindre inntekt på den.

Sambo er på trening. Jeg skal ta meg et bad, ansiktsmaske og så et nytt strøk selvbruning. Faktisk har jeg fått litt naturlig farge i ansiktet, men ikke nok....Må nok holde på med selvbruningen en måneds tid enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russen :frustrert: Nå hadde jeg satt meg ned på terassen og nøt roen og freden, så kommer de to russebilder og parkeren ved et hus innerst i bukta her. Full (teckno) musikk og skrål. Kan ikke vi voksne fruer få fred med hekletøyet vårt? Er det for mye forlangt? Hæ?

:hoho:

Du må være forsiktig med å henge ut russen. Her sitter nemlig en russemor, mitt barn kan jeg aldri tenke meg gjør noe som helst som kan forstyrre eller ergre noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være forsiktig med å henge ut russen. Her sitter nemlig en russemor, mitt barn kan jeg aldri tenke meg gjør noe som helst som kan forstyrre eller ergre noen  ;)

Nei, det må jo finnes ett unntak som bekrefter regelen. ;)

Det er ikke lenge siden jeg var russ selv, heller, forresten...Men jeg var en engel av en russ. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min russetid opplevde jeg egentlig veldig spesielt. Når jeg gikk siste året på videregående(var ny i byen) var jeg mye alene, men vips, etter at jeg fikk på meg russebuksa så forandret det seg. Alle var liksom venner og jeg ble bedt med hit og dit...så for meg ble russetiden en opptur etter en langt, litt ensomt, skoleår.

Nei, det kom kanskje ikke som noen bombe at jeg ikke var en av verstingene, Miami! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, denne dagen må konstateres som en av de lateste og minst effektive dagene på lenge. På jobben brukte jeg flere timer på papirarbeid som vanligvis tar en time. Surfet på KG...

Hjemme har jeg solt meg. Sufter på KG...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sant det, Kayli! :ler:

Kun noen få timer til jeg tar helg - dvs. halvt jobbehelg. Skulle selvfølgelig sett at jeg kunne ligge lenge i morgen og sløve på formiddagen eller kose meg i byen, men istedet blir det 8 timer på jobb. Jaja...Helg er det uansett. Litt merkelig; selv om jeg jobber har jeg likevel helgefølelsen.

Mannen skal tidelig hjem i dag og har lovet å shine huset OG lage middag før jeg kommer hjem. Det er mannen sin, det!

Hadde en ekkel krangel med en kollega isted, så nå gjemmer jeg meg for henne i tilfelle hun skal slå klørene sine i meg igjen. Det var ubehagelig så personlig den diskusjonen plutselig ble... :overrasket:

Åpen helg fortsatt. Egentlig har jeg ikke lyst til å gjøre noe spesielt. Kanskje ta en tur i byen og titte litt, sitte ute på kafè eller ligge strak ut på brygga. Ah, jeg digger dette herlige været. Det er så koselig å se hvordan byene her vekkes til liv når våren kommer. Ihf i byen her jeg bor - den er nesten forlatt om vinteren.

:)

Har den nye Dior-vesken min i dag :sjarmor: Litt for stor til daglig bruk egentlig, til tross for at jeg putter i nesten halvparten av alt jeg eier. :lol: Antrekket er kort hvit tights og kort blå babydoll- kjole i behagelig tynn bomull og mine søte hvite sandaler. Klar for en avslappings- kveld i solen på terassen. Vi er utrolig heldige med beliggenheten forresten, solen er på terassen til langt på kvelden.

OK, nedtellingen er i gang: 3 hours :ler:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca
Så heldig du er! Ble litt nysgjerrig på hva du jobber med da?!  ;)

Helger kan være koselig på jobb også da, men som oftest mye mer hektisk(pga. dårlige bemanning) og veldig ofte mye annet man heller vil gjøre i helgene...

Jeg kan ta det på PM, om du vil vite :).

Helena Rubinstein Color Clone foundation

Helena Rubinstein Lash Queen

Estee Lauder øyeskygge (mørk brun)

Biotherm lipblam

Biotherm Non Stop fuktighetsmaske

Shiseido selvbrunings gel2 Elisabeth parfyme og duftkrem- pakke (bursdagsgave til venninne)

Elisabeth Arden 2- 1 rens (til treningsbagen)

J’Adore Eau de parfum

Lolita Lempicka Eau de parfum

...samt vin og mørk sjokolade  :sjarmor:

Hvilken liste! Deilig å fylle opp skapene med nytt stæsj. Blir veldig glad om du gir meg en oppdatering hva du synes om Shiseido selvbruning, tenker å kjøpe den selv.

God helg, jeg misunner deg sol og veranda. Her er det surt og kaldt, jeg går med skjerf og hansker enda :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig fin helg Mrs V :klem:

Kos deg og nyt det fine været, mens Blanca og jeg går rundt med votter og skjerf ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere, Blanca og Miami. Hvis det er noe trøst, så er det grått her også i dag. :klem: Håper vår-været kommer dit dere befinner dere snart. Og jeg tar gjerne mot PM, Blanca! :)

Snart er helgen over. Hatt en fin, men litt travel helg. Fredagen etter jobb gikk med til avslapping i solen, trening og film-titting på slutten av kvelden. Fikk ikke lagt meg like tidelig som jeg hadde planlagt, så lørdagen på jobb ble tung. Særlig fordi jeg ikke var helt innstilt på å jobbe- jeg hadde egentlig fri...likosm-på-en-måte.

Etter jobb møtte jeg ei venninne i byen, til litt vindusshopping og rekesmørbrød på kafè. :) Gjorde egentlig ikke noe særlig interessant på lørdags kvelden heller. Koste meg hjemme med sambo, TV, hekling og litt andre små- sysler.

:)

Våknet til dritt-vær i dag. Dumt, for jeg hadde planlagt både stell i hagen og gåtur ute. Så det blir en ufrivillig innedag. Heldigvis er det en del jeg kan få gjort i allikevel. Har vasket et par vask, strøket en bunke og ryddet på kontoret. Sambo er hos en kamerat og jeg skal begynne på middagen om få strakser. GOD middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig glad om du gir meg en oppdatering hva du synes om Shiseido selvbruning, tenker å kjøpe den selv.

Selvfølgelig. :) Jeg har faktisk ikke kjøpt en annen selvbruning enn Shiseido siden jeg oppdaget den for en stund siden. Den gir en fin naturlig farge og lukter faktisk ikke vondt som mange andre selvbruningskremer gjør (men lukter gjør den allikevel, og den henger litt i 1-2 dager etter). Den tørker fort inn, i motsetning til mange andre jeg har testet. Faktisk så fort at man må være kjapp under påføringen. Jeg pleier å legge to nokså tynne lag for å få optimal farge, men ett tynt lag gir også en fin diskrè farge. Jeg synes det er et absolutt pluss at den gir så naturlig look som den gjør- det er utrolig stygt med gusjen gul...

Kan anbefales på det varmeste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser deprimerende stoff til kuset i morgen. Har mest lyst til å bare legge det bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanca
Selvfølgelig.  :) Jeg har faktisk ikke kjøpt en annen selvbruning enn Shiseido siden jeg oppdaget den for en stund siden. Den gir en fin naturlig farge og lukter faktisk ikke vondt som mange andre selvbruningskremer gjør (men lukter gjør den allikevel, og den henger litt i 1-2 dager etter). Den tørker fort inn, i motsetning til mange andre jeg har testet. Faktisk så fort at man må være kjapp under påføringen. Jeg pleier å legge to nokså tynne lag for å få optimal farge, men ett tynt lag gir også en fin diskrè farge. Jeg synes det er et absolutt pluss at den gir så naturlig look som den gjør- det er utrolig stygt med gusjen gul...

Kan anbefales på det varmeste!  :)

Takk :). Må prøve denne da, skjønner jeg. Jeg bruker Sublime Bronze gel fra L'Oreal, synes den gir fin farge, men er alltid klar for å prøve noe nytt.

Hva slags deprimerende stoff er det du leser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på kurs i morgen om graviditet og røyking som hovedfokus. Seinere skal det være et kurs om gravide og rusmidler, men det får jeg dessverre ikke gått på. Vi ser heldigvis ikke mye av problemet på avdelingen, men jeg har vært borti triste tilfeller- enda jeg ikke har jobbet her så lenge. Forrige uke fikk jeg et hefte på jobb som er skrevet av forskeren som kommer. Veldig interessant, men ikke alt er like oppløftende. Alle de komplikasjonene og risikofaktorene som er ved røyking under svangerskapet, og likevel er det noen som trosser all bedre viten og fortsetter røykingen. Det er for meg helt uforståelig. Det verste er at det er små uskyldige liv som blir utsatt for dette, og kan få en tøff start på livet, problemer senere i livet eller i verste fall dø. Og det er sjokkerede at et så opplyst land som Norge faktisk er et av de landene der flest gravide røyker(15-20%).

Jeg har ikke lært nok om dette til nå, så for meg blir nok dette kurset veldig nyttig. Krysser fingre og tær for at de ikke skal vise mye bilder og videoer- det blir som oftest for sterk kost for meg.

NB! Når det er sagt, så har jeg all forståelse for at det kan være vanskelig å slutte å røyke. Enten det er fordi du er gravid eller syk. Min jobb er jo å gi støtte, men personlig synes jeg det er forkastelig. Jeg vet ikke hvor mye helsevesenet gjør med dette og om noe av grunnen til at mange ikke slutter, kan begrunnes med at de ikke får nok hjelp? I så fall er det grusomt, og egentlig veldig merkelig til Norge å være....

Takk for hyggelig PM, Blanca. ;)

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble god middag i dag; skinkebiff, risotto og appelsin/mango- saus. Mannen var storfornøyd - faktisk så fornøyd at han foreslo å ta oppvasken helt alene etter middagen :sjokkert::ler:

Jeg har lastet ned ny musikk, og skal overføre dem til mobilen min. Må ha ny musikk som jeg kan på øret på trenigen til uken.

Cheek To Cheek - Sahara Hotnights er min nye favoritt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et spennende kurs. Er enig med deg; det er uforståelig at så mange gravide røyker. Det er vel knapt noen som ikke vet om hvilke skadevirkninger dette gir. Ganske paradoksalt, selv om det helt sikkert er vanskelig å slutte.

Ha en fortsatt fin kveld, og lykke til med morgendagens kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Gratulerer frøken! :kyss:

Nå må du være forsiktig med å kritisere russen her :fy_fy:;)

Neida, jeg skjønner at folk blir slitne av russen, det er bare synd når noen bruker russen som blink for all kritikk :sjenert:

Håper du har hatt en fin helg, snuppa. Skal bli litt mer sosial igjen her nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...