Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Gjest Blanca
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of på FULL GUFFE er bra en mandags ettermiddag!

:digge:

Den låten er fantastisk å synge med høyt til når jeg føler meg litt agressiv og småsur :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for en lang mail med masse gode opplysninger. Fikk meg en liten aha opplevelse der ja... :sjenert: Skal se om jeg har litt overskudd i kveld til å svare, viss ikke blir det mot slutten av uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingliste:

*Beige knelangt skjørt med heklede "border", Vila

*Mørk grønn lang skjorte/kjole med militær- preg, Vila

*Stort flettet belte i sølv

*Lys rosa/grå- stripet tunika med små lommer foran og seler oppe, Sisters

*Grå/sort Fergie topp med åpen rygg, Blend

*Hvit jeans, Blend

*Kort jeansskjørt, JC

*Grønn kort bomullskjole, Vero Moda

*Sort ballongskjørt med store lommer og trykk, B.young

*Hvit dressbukse og hvit dressjakke, Vero Moda

*2 par ballerina(gull og hvite), dna

*3 par øredobber, salg på smykkebutikk

I tillegg ble det noen magasiner, litt små- interiør, noen CDer og to t- shirts til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, det var litt av ei liste. Lurer på om jeg skal engasjere deg som min shoppingkonsulent. Liker ikke å handle klær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og vips, der hadde ~Mrs.Valentine~ byttet yrke. :ler:

Jeg er veldig glad i å handle klær, men det er dog i butikker jeg er "kjent" og dvs. at jeg vet ca. hvilken størrelse jeg bruker osv. Orker ikke timesvis prøving for å få ett antrekk.

Jeg har funnet en fin måte å avlede sambos fokus bort fra alt det jeg har kjøpt: Nemlig å kjøpe en eller to ting til han, så plundrer han med det flere timer etterpå. Han er ikke mer vrien enn et lite barn. Denne gangen fikk han noen bilblader som vi alle tre venninnene kjøpte til gubbene våre. I tillegg til de to t- shirts jeg hadde dratt med. Alle klær jeg kjøper går han mye med; han tror tydeligvis de er veldig riktige. "Du vet jo sånt du som er så ung". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som litt ekte kvinnelist!!! :sjarmor:

Mye gøy du hadde kjøpt ja!! Det er fantastisk moro med sånne turer - spesielt når man finner masse!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og vips, der hadde ~Mrs.Valentine~ byttet yrke.  :ler:

Jeg er veldig glad i å handle klær, men det er dog i butikker jeg er "kjent" og dvs. at jeg vet ca. hvilken størrelse jeg bruker osv. Orker ikke timesvis prøving for å få ett antrekk.

Jeg har funnet en fin måte å avlede sambos fokus bort fra alt det jeg har kjøpt: Nemlig å kjøpe en eller to ting til han, så plundrer han med det flere timer etterpå. Han er ikke mer vrien enn et lite barn. Denne gangen fikk han noen bilblader som vi alle tre venninnene kjøpte til gubbene våre. I tillegg til de to t- shirts jeg hadde dratt med. Alle klær jeg kjøper går han mye med; han tror tydeligvis de er veldig riktige. "Du vet jo sånt du som er så ung". :lol:

Du er herved fast ansatt, men tror neppe det blir en heltidsjobb ;)

Kvinnelist vet du veldig godt hva er, ser jeg. Kjempebra :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang med en ny uke allerede. Jeg synes dagene går litt for fort unna for tiden...sikkert fordi jeg har mye å henge fingrene i. Både morsomt og mindre morsomt. Vi overtar snart leiligheten(moro), men det er mye som skal gjøres i den forbindelse. Akkurat nå har jeg lite lyst til å bruke timer innendørs på pakking mm. Men på den andre siden er det utrolig koselig å planlegge og kjenne litt på den spennende følelsen det er å flytte til en storby og starte ett nytt kapitell i livet.

...Nesten litt for spennende, egentlig. Vi har mye å glede oss til, men jeg må innrømme at jeg har ikke vært den av oss som har tenkt mest positivt. Stakkars kjæresten min prøver å være så positiv han kan, men jeg sitter igjen med en del tanker allikevel. For en tid tilbake hadde jeg vært overlykkelig om noen tok meg med til hovedstaden, men situasjonen MIN har forandret seg litt i det siste(heldigvis!).....nå vil jeg egentlig bare bli værende!

Tja, egentlig er det ikke så mye som skjer for tiden. Jobbet dag i dag og i går. Ettermiddagen brukte jeg til rydding i boden mens sambo ordnet litt på hagemøblene og syklene våre. Så nå er vi klare for våren. Utpå kvelden grillet vi sammen med to kamerater av sambo i "parken" borti her. Han ene hadde med seg hunden sin som badet og koste seg med grillmat sammen med oss etterpå. Ååååååå, som jeg savner hunden min. Reaksjonen kom når vi var kommet inn døren hjemme. Jeg strigråt og kikket i den ene albumen etter den andre. Heldigvis er det ikke ofte jeg får sånne reaksjoner lengre....

I kveld har jeg en rolig kveld hjemme mens sambo er ute med kamerater. Har brent en CD med bilder til kusinen min som skal gifte seg. Jeg og en av hennes andre kusiner skal lage en "bilde- kavalkade" som skal vises på vennefesten etter bryllupet. Har fått flere bilder fra venner, så nå skal det bare settes sammen. Kjempe morsomt. I tillegg til disse bildene skal vi ta noen fra bryllupet selvfølgelig, slik at de som ikke var det får se det også. Tror det blir bra! Det er fint å ha noe hyggelig å plundre med...

Kveldsvakt i morgen, så jeg kan være våken helt til darlingen kommer hjem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du det?

Bare bra. Ikke mye som skjer om dagen, men jeg liker hverdagslivet mitt særs godt for tiden! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Sagt det før, men sier det igjen: Jeg er verdens heldigste kjæreste. I går når jeg kom hjem beordret darlingen meg inn på soverommet og der, på skapdøren, henger den perfekte kjolen jeg prøvde for noen uker siden. Lyng lilla farge med sorte blonder. Den sitter perfekt og passer perfekt til formålet.

*sukk*

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

Hva er positivt med at vi skal flytte?

1) Jeg får gjennomført en bedre (drømme)utdannelse. (Som igjen har mange positive effekter)

2) Jeg får oppleve storbylivet, som jeg kun har opplevd ett år i USA. Masse interessant kafeer, butikker, utesteder mm.

3) Nye mennesker.

4) Ny jobb - mer erfaring

5) Komme seg bort fra familie (...eller enda lenger bort, blir det vel....)

6) Starte nytt et sted vi ikke kjenner noen. Blanke ark på noen områder.

Jeg vet ikke om jeg tør lage en motsatt liste - er redd den skal bli lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag morgen. Eneste dagen jeg har ligget lenge på flere dager, og det var deilig. Jeg er vanligvis sikkelig A- menneske som hopper opp av sengen med et smil om munnen, men jeg må innrømme det kan være deilig å bare bli liggene under den varme dyna mens sambo må opp. I dag koste jeg med tre kapitler av PS: Jeg elsker deg, som jeg dessverre ikke har mye tid til å lese i om dagen.

Fri frem til ettermiddagen. Egentlig ingen store planer, men jeg vet at det er en del som må gjøres, både inni huset og utrenfor her. Må sette opp en liste nå, så jeg har noe å forholde meg til. Rekker jeg ikke alt får jeg bare legge lista på kjøkkenbordet til sambo kommer hjem....

Nå er det bare èn kveld på jobben før jeg tar helg! Jeg har vært nokså heldig med turnusen min, og det er at jeg som oftest har fri hver fredag jeg ikke jobber helgen. Altså at jeg får langhelg hver helg jeg har fri. Dèt kan jeg ikke klage på, men at noen avdelinger her på sykehuset bare jobber 4. hver, men jeg og mange andre jobber 3. hver, det er forkastelig!

....

Jeg fikk brent alle bildene i går, og fikk også skrevet ned noen gave- ideer både til bryllupene vi skal i og konfirmasjonene som står rett rundt hjørnet.

Endelig har jeg funnet ut hvilke sanger jeg skal synge i min kusines bryllup, og de er selvfølgelig kontrollert av både bruden og brudgommen. Mest sannsynlig må jeg spille piano til den ene sangen, mens den andre bare tar jeg uten noe til. Faktisk var den finest sånn. Nå har jeg jo fått en kjole av sambo, men så har jeg bestilt den fra brudekjolebutikken her i byen også, så jeg har to fine festkjoler i sommer(og fremover). Det paradoksale er at jeg gav like mye for kjolen i brudekjolebutikken som de kunne sy inn til min kropp, som sambo gav for den andre i en "vanlig" butikk.

Været ser lovende ut i dag. Antrekket mitt er ballongskjørt, singlet og heklet bollero. Skal ta lunsjen ute på terassen med romanen min i dag, dèt er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...