Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

En fin morgen. Darlingen sover mens jeg sitter ved kjøkkenbordet med laptop, te og noen knekkebrød med egg. Det er rolig, det eneste man hører er fulgesangen.

Jeg elsker slike morgener hvor jeg bare kan ta det helt rolig. Det er ekstra godt når jeg vet at fra 11-tiden i dag vil det bare bli stress og atter stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp stått opp jeg.. Må vel snart gå i dusjen og vekke Sambo.. BARNEFRI er digg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin morgen. Darlingen sover mens jeg sitter ved kjøkkenbordet med laptop, te og noen knekkebrød med egg. Det er rolig, det eneste man hører er fulgesangen.

Jeg elsker slike morgener hvor jeg bare kan ta det helt rolig. Det er ekstra godt når jeg vet at fra 11-tiden i dag vil det bare bli stress og atter stress.

Koselig med slike rolige morgener. Håper det ikke blir for mye stress utover dagen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Så kjedelig å ligge søvnløs. Og jo mere man tenker på at man må sove, jo vanskelig er det å få til... :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg mest lyst til å legge meg i dvale. Ikke nok med at jeg har hatt en vanskelig dag; nå snør det i tillegg!

Snø vil vi IKKE ha nå!! :sur: Legg deg til å sove litt, så er det sikkert sol og opphold når du våkner igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
Er det ikke deilig med alt arbeid man slipper å gjøre? Jeg har ikke så gode rydde-kjøkken-gener, men vi har en fantastisk venn i Mr. Oppvaskmaskin. Ikke at to personer strengt tatt trenger det, men gud, så deilig det er.

Strengt uenig - to personer trenger absolutt vaskemaskin!!!! :overrasket: Den går hver dag nå i påsken!!! :ler:

Endret av Sabia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du også begynt å logge deg på som skjult? du som var så galen på meg fordi jeg gjør det hele tiden.. :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det de gangene jeg ikke sitter her hele tiden, men gjør masse annet i tillegg. Som nå: klesbretting, muffins i ovnen, TV på og KG! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh* En ny stresset uke er i gang. Nuvel, jeg skal da ikke være så negativ, jeg tror denne uken kan bli fin også. Jeg og to venninner/kolleger skal på storby-shopping til fredag. Vi har snakket om det en stund nå, men det ble ikke helt klart før i dag- i pausen. Ringte darlingen, og siden han skulle jobbe både fredag og lørdag, så passet det greit at jeg reiste. Heeeelt tilfeldig at det blir til helgen, er det ikke. For hva skjer denne uken? Jo: Lønn!

:sjarmor:

Jeg tør ikke tenkte på alt det andre jeg har på min timeplan denne uken. I tillegg til all jobbingen, har jeg booket meg inn både med service på bilen(jeg håper sambo kan ta det), "hobby-kveld" hos mamma(lage bordkort, innbydelse mm. til min brors komfirmasjon), legetime, venninne-middag ute på onsdag etter jobb og barnevakt. Så tur fra fredag altså. Mye kos og mye slit.

Håpet på en kveld sammen med sambo også. Det pleier ikke være noe problem å få nok tid sammen, til vanlig. Men denne uken ser det ut til at vi nesten aldri vil være hjemme samtidig(uten om når vi skal passe niesen vår! ;) ) Men det må det bli en ornings' på! Jeg har hatt litt å tenke på ang. det jeg rotet meg borti,men det skal det også bli en ornings' på - jeg vil ikke la Dr. Flørt ødelegge vårt forhold! .....jeg bare vet ikke helt åssen jeg skal fixe det enda....

Er alene i kveld. Sambo er hos en kamerat. Mekker på bil, mest sannsynlig. Han sms-et at han skulle være hjemme i 9-tiden, så jeg håper han er her snart. Har muffines klare på kjøkkenet. Da blir det ihf noen timer sammen nå. :hjerte:

Jeg har hatt to halv- effektive timer. Det blir aldri veldig effektivt når jeg har KG og msn oppe på laptopen. Men jeg har da fått brettet en del klær og heklet ferdig blondekantene som jeg skal feste på fem håndklær jeg har. Blir kjempe fint.

Snakker med Loevinna på msn, og vi plutselig begynte vi å snakke mer bøker enn de gjør i Bokbadet. :ler: Kom ihf på at jeg har en del igjen av PS: Jeg elsker deg, som er en fantastisk bok. Vil lese noen kapitler i den før jeg legger meg i kveld, tror jeg. Jeg elsker å leve meg inn i bøker og dra til en fantasi-verden. Det har jeg elsket siden jeg lærte å lese og oppdaget bøker.

Ah, dette kan bli en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med Loevinna på msn, og vi plutselig begynte vi å snakke mer bøker enn de gjør i Bokbadet.  :ler:  Kom ihf på at jeg har en del igjen av PS: Jeg elsker deg, som er en fantastisk bok. Vil lese noen kapitler i den før jeg legger meg i kveld, tror jeg. Jeg elsker å leve meg inn i bøker og dra til en fantasi-verden. Det har jeg elsket siden jeg lærte å lese og oppdaget bøker.

Ah, dette kan bli en fin mandagskveld!

Du ble visst skremt av boken jeg holder på med :ler:

Ha en fortsatt fin mandagskveld! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...