Gå til innhold

Inside Information

~Mrs.Valentine~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pssst, det er langfredag. Ingenting er åpent. :ler:

Jeg tenkte om en stund, jeg da....Sabia får nemlig igjen masse på skatten! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte om en stund, jeg da....Sabia får nemlig igjen masse på skatten!  :sjarmor:

Stemmer det.... pokker at jeg bor så langt unna! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
:sur: Jeg trodde du ville be meg med på shopping!  :sur:

:sjenert:

Kanskje jeg tør - kanskje ikke...? Tør...tør ikke....tør...tør ikke....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Ja og det gikk jo til og med bra!! :hihi: Edit :ler:

(blir sprø av å blande kg og msn - kan de ikke like godt ha felles koder!! :roll: )

Endret av Sabia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg banner(!!) på at mannen kommer til å si følgende når vi legger oss i kveld: " Å,kan ikke vi snart få barn?"

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forklare: Sambo har "barnepike" i hele dag. Og han stråler som en sol.

De har vært ute med drage, spilt fotball og bakt boller. Nå spiller de TV-spill. Etterpå skal de se Olsen Banden. Mannen får det ikke bedre.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg er enda en ung spurv(ift min gamle gubbe!) og skal begynne på et 6 årig studium til høsten, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år.

Har søkt på litt av hvert da, men mest sannsynlig blir det ernæring, medisin eller sykepleie(i pri. rekkefølg.). Har også søkt juss og psykologi, men det er bare hvis jeg ikke kommer inn på det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjønner jeg at du vil vente med barn ja. Mannen din da? (herregud som jeg spør og graver :overrasket::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(herregud som jeg spør og graver :overrasket::ler: )

Nå er det like før jeg spør om du er over 70? Du graver mer enn bestemor ville drømt om...hehe, neida. Det er okay, det! Darlingen er 28 år, men selv om han har fast jobb og utdannelse, skal han også på videre studier til høsten, så det passer at vi venter litt. Om vi venter så lenge til at jeg er ferdig, er jo ikke sikkert!

Jeg sier ifra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappe-av-kveld i kveld. :) Jenta er über skjønn og vi kunne begge to ha lyst til å beholde henne resten av helgen, men hun skal snart hjem. Mannen sms-er med faren og lurer på når han skal følge henne hjem. Heldigvis bor de ikke langt herfra, så hun rekker å se på Olsen banden sammen med oss før hun må hjem.

Håper de har funnet ut noe etter å ha snakket sammen i dag. Men at en flytter ut, ihf for en stund, blir det sikkert til. Jenta har ikke snakket om det i hele kveld, og mannen sa hun ikke hadde nevnt noe om det tideligere i dag heller. Selv om hun har fått vite det, og er stort nok til å fortså mye. Jaja...sikkert like greit. Vi vet jo ikke helt hva som skjer, eller hva som vil skj videre.

Tenkte jeg skulle ta en økt på steppen og på treningsballen min, så en dusj, så kos med boller og TV. :):)

I morgen blir det tur til hjembygda på dagen og jobb på kvelden. Blir nok stress og atter stress, men jeg vil gjerne rekke familiemiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en mann som er så glad i barn. Min er nok langt mer tilbaketrukken i forhold til små mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt meg for å gå tidelig til sengs i kveld. Vi reiser ikke til familien min før litt utpå formiddagen, men jeg har noen ting jeg må få gjort. Kveldsvakt i morgen, tideligvakt på søndag og tideligvakt på mandag, så her blir det ikke mye tid til rilæksing, nei!

Søte gode kjæresten min rydder og skal ta oppvasken. :hjerte: Er så deilig når han klarer å gjøre sånt uten å gi meg dårlig samvittighet. (....litt enig at han burde gjøre det, forresten: han har jo tross alt ferie mens jeg jobber!)

*finner senga*

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Søte gode kjæresten min rydder og skal ta oppvasken.  :hjerte: Er så deilig når han klarer å gjøre sånt uten å gi meg dårlig samvittighet. (....litt enig at han burde gjøre det, forresten: han har jo tross alt ferie mens jeg jobber!)

*finner senga*

:Gjesp:

Er det ikke deilig med alt arbeid man slipper å gjøre? Jeg har ikke så gode rydde-kjøkken-gener, men vi har en fantastisk venn i Mr. Oppvaskmaskin. Ikke at to personer strengt tatt trenger det, men gud, så deilig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...