Gjest Sabia Skrevet 4. april 2007 #21 Del Skrevet 4. april 2007 Bare vent til du kan begynne å trekke av gjeldsrenter på skatten - det er fint det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 4. april 2007 Nei, lite igjen. Lite på gubben også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #23 Del Skrevet 4. april 2007 Men nå skal jeg og mannen se litt nøyere i gjennom selvangivelsene vi har fått. GØY! ← Hvis det er så gøy, kan du ta min i samme slengen. Jeg har litt mer kompliserte forhold enn til vanlig, med inntekt og skatt fra flere land i samme inntektsår. Så for å unngå dobbeltbeskatning, må jeg dokumentere opp og i mente, og huffameg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 4. april 2007 Det høres litt komplisert ut, Deception. Vanligvis synes jeg det er morsomt med tall, og det er alltid spennende å se hvor mye man får igjen. Men jeg skjønte fort at det ikke ble så mye og mistet interessen. Nå sitter mannen med begge to, og han er heller ikke så fornøyd. Hvorfor har jeg alltid trodd man betalte skatt til det landet man bodde i?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. april 2007 #25 Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor har jeg alltid trodd man betalte skatt til det landet man bodde i?! ← Ja, det skulle man tro. Men det finnes kompliserte regler innenfor EØS/Norden, med skatteutjevning og greier. Det jeg har skjønt, er at inntekten min fra utlandet skal legges på toppen av inntekten fra Norge, men at utenlandsdelen skal være skattefri, siden jeg allerede har skattet av den. Jaja, utgangspunktet var i hvertfall at jeg skulle få igjen noen tusenlapper, så så langt er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #26 Del Skrevet 4. april 2007 Har ikke fått ligninga enda vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. april 2007 #27 Del Skrevet 5. april 2007 Grilling er kos! Her er det ikke meldt så fint vær.. Du ser på selvangivelsene altså? Jeg sender en sms, ferdig med det Fikk igjen heldigvis, dere også? Ha en super påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. april 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 5. april 2007 Har hatt en fin skjærtorsdag. Darlingen kom inn døren rundt midtnatt og vi ble liggende å snakke til langt på natt. En kamerat/kollega av han og hans kone(som vi begge er litt sammen med) har store problemer og har bestemt seg for å flytte fra hverandre. Jeg visste det var litt turbulent, men ikke at det var så ille. De har en datter på 6 år som selvfølgelig er lei seg for det som skjer. I morgen skal de snakke litt om hva de skal gjøre fremover, så lille M kommer til oss. Eller: mannen skal ha henne hos seg i morgen. De skal jobbe for å få forholdet på skinner igjen, men det er sikkert ikke enkelt. Jeg vet ikke helt hvor problemene ligger, men vi skal selvfølgelig hjelpe til, hvis vi kan det. Det er ikke akkurat noen vi er mye sammen med, selv om mannen er min kjærestes kollega og med i guttegjengen som går ut en gang i uken, men jeg tror ikke dama hans har så veldig stort nettverk rundt seg. Jeg var tidelig opp i dag og fikk gjort unna litt husvask og rydding. Mannen våknet utpå dagen og vi reiste til hjembygda mi. Møtte mamma, pappa, begge brødrene mine, bestemor og tre kusiner som er hjemme på ferie. Vi er bedt opp på påskeaften, da blir det stort familietreff og svigers kunne også bli med. Synes det er koselig når familien min ønsker å holde kontakten med dem også. Jeg har akkurat kommet ut av dusjen og sitter i morgenkåpen min med laptopen og en kopp te på kjøkkenbordet. Venter på at mannen skal komme ut av dusjen. Vi skal ut å spise i kveld. På et av våre favoritt steder å gå ut for en romantisk aften og god mat. Antrekket mitt har jeg lagt frem på senga; sort squid jeans fra H&M, denne blusen, sort trenchcoat fra Cubus og sorte lave støvletter. Har satt håret opp med mange spenner bak og satt på et hårbånd i silke. Blir nok en fin kveld. I morgen er det jobb igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. april 2007 #29 Del Skrevet 5. april 2007 Håper dere får en koselig kveld Den blusen var foresten kjempe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2007 #30 Del Skrevet 5. april 2007 Hatt en fin kveld? Blusen var LEKKER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 6. april 2007 Fått beskjed av avd. sykpl. å lage noen nye lister over div. Noe mer søvndyssende oppgaver finnes ikke! Har KG og kabal liggende nede på linja. Gjør jobben noe enklere. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 6. april 2007 Det slår ikke feil. Hver jul, hver påske osv. skjer det samme. Pårørende og sjefer synes så synd på oss som må jobbe og velger å gi oss en oppmuntring. Fint. Men hvorfor pokker må de kjøpe de største konfektene og de største godteposene?! OG selvfølgelig er det plassert rett foran nesen min nå.... *dobbeltsukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2007 #33 Del Skrevet 6. april 2007 De burde kommet med en fruktkurv i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. april 2007 #34 Del Skrevet 6. april 2007 Innom med en påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 6. april 2007 Håper dere får en koselig kveld Den blusen var foresten kjempe fin. Hatt en fin kveld? Blusen var LEKKER!!!! Jeg er veldig glad i den blusen. Gjør litt ut av seg, på en måte... Hadde en koselig kveld i går. Mannen spanderte fin middag og deilig vin. Satt og skravlet om alt og intet i flere timer. Men så kom overraskelsen ut over kvelden; at de strengte 2 timer enn vanlig fordi det var påske. Så da dro vi like godt hjem og fortsatte kosen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. april 2007 #36 Del Skrevet 6. april 2007 Kom inn i dagboka mi igjen, jeg har et spørsmål til deg der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2007 #37 Del Skrevet 6. april 2007 Og siden jeg ikke er nysgjerrig går jeg IKKE inn i dagboka for å sjekke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 6. april 2007 #38 Del Skrevet 6. april 2007 Ja særlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2007 #39 Del Skrevet 6. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. april 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg trodde du ville be meg med på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå